Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 23:53

Antwoord op onderwerp  [ 259 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ik word een beetje moe van die Verstappen.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
ad horn >> iig boven het maaiveld!

16 jan 2009 21:35
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jos Verstappen weer is mijn mening....

Die gozer ken ik niet persoonlijk, maar datgene wat er in de media staat doet mij griezelen...

Neemt niet weg dat ie enorm goed kan racen, denk dat ie tot de top tien behoort in Nederland, zeker Le Mans in de spyder was een huzarenstukje.

Maar hebben we dat niet met veel beroemdheden, zijn stommelingen die hun vak echter wel goed verstaan.

Neem is een voorbeeld aan:

R van Barneveld, een mispunt van jewelste maar kan wel een pijltje goed gooien...

Rene Froger ook al een griezel maar heeft een bere stem.

Regilio Tuur supereikel, maar kan (kon) goed boksen

Hennie Huisman jeetje wat een loser, maar wel ff in de jaren 80 een kijkcijferkanon

OJ Simpson.....kon goed Am. footbal spelen, bukt nu voor een zeepje in de jail :lol:

Maradonna, doet alles wat fout is, maar kon een goed balletje trappen

John R. kloothommel eerste klas maar kan wel redelijk moderator hier spelen :lol:

Rob "de tuij jjj mannnnnnn" Verlinde...bweh maar weet wel wat van bloemetjes af

etc. etc..

Nee Joske kan imho iedereen hier op het forum in jullie Porsche geblindoekt zoek rijden op een willekeurig circuit in een Fiat Panda.

17 jan 2009 10:05
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
John schreef:

Nee Joske kan imho iedereen hier op het forum in jullie Porsche geblindoekt zoek rijden op een willekeurig circuit in een Fiat Panda.

Wat wil je inzetten... :twisted:

17 jan 2009 14:31
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
@john: nou ken ik rob de tuinman toevallig een beetje :arrow: topkerel. :wink:

17 jan 2009 15:07
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Devils son schreef:

euhhhhhhhhh........oeps dat gaat me een kratje bier kosten :lol:

MS964 schreef:
@john: nou ken ik rob de tuinman toevallig een beetje :arrow: topkerel. :wink:

Nou hebben Joske en wrobbb de tuainma wel wat overeenkomsten

beiden zijn bedreven in het tuin(grind)pad :lol: :lol:

serieus, Jos kan best goed sturen, ander pak je Le MAns niet.

17 jan 2009 19:08
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Devils son schreef:
John schreef:

Deze durf ik ook wel aan :drive: :wink:heb alleen geen porsche meer....

17 jan 2009 22:20
Profiel
PorscheForum Rakker
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
Bericht 
Erick schreef:
En daarnaast is waarschijnlijk de enige die Jos nog wil sponsoren Peter van Merksteijn.
Bij de rest heeft waarschijnlijk zijn reputatie zijn carriere om zeep geholpen...

Jammer ook, dat Jos nooit afscheid genomen heeft van Rothengatter, die heeft nog het meest bijgedragen aan de achteruitgang van J's carrière... Toen Jos net bij Benetton zat, is Schumi zélf wezen lobby-en. Denk je maar eens in wat er zou hebben kunnen... Want ik ben het ermee eens: die jongen kan gewoon écht sturen. Denk zelfs dat ook zijn privé-leven niet positief beïnvloed werd door zijn management.
Zie Christijan... Nooit nooit had hij in zee moeten gaan met die Vaross... nou ja... die omhooggevallen kwijlebabbel... Ook die jongen had veel verder kunnen komen (zie de DTM, waar hij het nu trouwens ook weer prima doet). Nederlands management op dié hoogten in de internationale autosport sucks (in our honest opinion. Bron: wapbrowser: wmda.eu. Da's nl ons dagelijkse werk... de autosport en wat een "ge-urineer" kan je dáár toch tegenkomen jongens...!!! :roll:

17 jan 2009 23:01
Profiel WWW Facebook 
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Tuurlijk kan Verstappen wel een stukkie sturen. Maar hij heeft de kansen die hij heeft gehad te weinig benut. Le Mans was een uitschieter, maar deed hij ook niet alleen. Voor de rest, drama. Ik ben duidelijk geen fan van deze graafmachine.

17 jan 2009 23:44
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Geen fan, maar zijn rondetijden in de regen tijdens Le Mans :shock: formidabel. Heel goede coureur die helaas niet in het goede kringetje zat/zit...

18 jan 2009 0:48
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
Of de discipline niet had in het goede kringetje te komen :wink:

18 jan 2009 1:00
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
of te blijven... :idea:

18 jan 2009 8:44
Profiel
Bericht 
Maar soms is Jos met de losse handjes toch wel verstandig :

Citaat:
Jos Verstappen: "Max is te jong. Ik ga hem nog niet vastleggen..."

Max Verstappen heeft de genen van het racen in zijn bloed, niet alleen van zijn vader, voormalig F1 coureur Jos Verstappen, maar ook van zijn moeder Sophie Kumpen. Zij was vroeger razendsnel in de kart en had vooral een mooie vloeiende rijstijl. Momenteel is er een hype gaande omtrent het gerucht dat Max in het RedBull Junior programma zou zitten. Dat is vooralsnog iets te voorbarig. Toch is Verstappen met Michel Perridon van Trust in Barcelona om de Formule1 test bij te wonen. “Max is te jong voor sponsoring. Ik ga me nu nog niet vast leggen, niet bij Ferrari, RedBull of wie dan ook. Tegen de tijd dat Max de autosport ingaat zullen we wel zien”, vertelde Jos Verstappen nadrukkelijk tegen RaceXpress.com.

“Ik ga nu wel naar Barcelona. Ik doe het voor Michel Perridon, maar dat hadden we al afgesproken. En natuurlijk gooi ik mijn voelsprieten uit. We gaan praten met David Coulthard. Hij doet nu zaken als talentscouting voor RedBull, maar nu al vastleggen.. Nee, we gaan eerst een paar jaar op de Internationale toer met karting. Ook de ontwikkelingen in de kartsport gaan supersnel. Je moet er bovenop zitten en ik bekijk de situatie van jaar tot jaar. Ik ben serieus bezig met Max, we doen veel aan ons materiaal, en ik ben net terug uit Italië en nu alweer naar Barcelona. Als ik daarna thuis moet ik direct weer verder met de voorbereidingen op aankomend weekend. Dan heeft Max zijn eerste race van het seizoen.”

“Het is waanzinnig hoe er over Max gepraat”, vervolgt Verstappen. “Dit was wel een leuk voorbeeld dat ze Max ook volgen in de kartsport. Max is fan van PSV en hij wilde een PSV-tenue kopen bij de fanshop in gate 31. We zoeken alles uit, en staan af te rekenen en zegt de kassier “Veel succes met de kartraces". Dat is toch grappig. Karting staat niet zo in de publiciteit als autosport en toch volgen ze Max. Maar goed ik ga dus gewoon naar Barcelona, en natuurlijk ga ik de contacten met RedBull onderhouden. Ik ben serieus bezig, maar dat ik Max nu al ga vastleggen bij Ferrari of Redbull.. Dat is te vroeg. Als we iets doen.. moet het goed zijn voor Max”, besluit Jos Verstappen verstandig.

Max Verstappen maakt zich op voor seizoen 2009. Aankomend weekend heeft hij de eerste race van het seizoen.

10 maart 2009 13:49
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Hij gaat dus gewoon naar Barcelona.

10 maart 2009 20:00
Profiel
Groningen
Bericht 
:lol: Dank voor de samenvatting :lol:

Kon er kop noch staart aan ontdekken.

10 maart 2009 20:05
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik ook niet - volgens mij gaat hij naar Barcelona om een PSV shirt te kopen van David Coulthard in maat 31 voor Michel Perridon. Of zoiets... :mrgreen:

10 maart 2009 20:07
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Citaat:
“Het is waanzinnig hoe er over Max gepraat”, vervolgt Verstappen. “Dit was wel een leuk voorbeeld dat ze Max ook volgen in de kartsport. Max is fan van PSV en hij wilde een PSV-tenue kopen bij de fanshop in gate 31. We zoeken alles uit, en staan af te rekenen en zegt de kassier “Veel succes met de kartraces". Dat is toch grappig.

Ja, grappig dat ze het tegen hem hadden en dat hij dat niet begreep of niet begreep dat ze dat tegen Max zeiden, omdat hij erbij stond :wink:. :lol:

10 maart 2009 20:12
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Ik ook niet - volgens mij gaat hij naar Barcelona om een PSV shirt te kopen van David Coulthard in maat 31 voor Michel Perridon. Of zoiets... :mrgreen:

:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Het wordt steeds komischer :

Citaat:
In Barcelona gonst het van de geruchten. Max Verstappen gaat een contract tekenen bij Red Bull! Of zou het gewoon een verzinsel zijn van Michel Perridon die wederom maar wat roept en dat op internet wordt overgenomen als ware het een crash van een vliegtuig in een weiland?
Geloof me dat het vandaag alleen maar ging over de presentatie van een serie muizen van het merk Trust. De afgelopen 10 jaar hebben ze er 25.000.000 miljoen verkocht en dat op zich is al bijzonder. David Coulthard en Jos Verstappen namen een exemplaar in ontvangst en het was nog lang onrustig in Barcelona.

Overigens ligt volgens kenners de muis in je hand als ware het een een borst van een jonge vrouw. Kortom, voor de computernerd die niet weet hoe dat voelt is er hoop! Daar zou ik nou een campagne omheen bouwen. Ik zie de commercial al voor me…

10 maart 2009 21:40
Profiel
Bericht Re: Ik word een beetje moe van die Verstappen..
Verstappen gaat op 13 en 14 juni rijden in de 24 uur van Le Mans. Hij heeft een contract getekend bij de renstal van Aston Martin Racing van teambaas David Richards.
Helaas geen Porsche meer.

20 mei 2009 11:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht Re:
John schreef:
Devils son schreef:

euhhhhhhhhh........oeps dat gaat me een kratje bier kosten :lol:

Ik denk wel meer mocht je Jos in een fiat het cirquit op willen krijgen, heb altijd begrepen dat zn eisen wat geld betreft niet mals zijn :wink:

20 mei 2009 18:33
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Jos Verstappen mag tijdens Le Mans wel in een van de mooiste auto's rijden 8) 8) 8)

Afbeelding

22 mei 2009 19:30
Profiel WWW Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
ja kijk maar, echt mooi met die Gulf kleuren/reklame.
http://www.astonmartinracing.com/downlo ... s/lmp12009

Afbeelding

22 mei 2009 20:19
Profiel WWW Facebook 
Afbeelding
Citaat:
Ook de rondetijden – hoewel niet openbaar – spreken boekdelen. Jos was sneller dan de reguliere rijders die aanwezig zijn. De snelste man op de baan dus.

25 mei 2009 16:23
Profiel
Moderator
PF #57
Tja. Rijden kan die knakker wel! :thumleft:

25 mei 2009 20:29
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bijzonder smakelijke bolide overigens!

25 mei 2009 20:33
Profiel
Moderator
PF #57
wel bijzonder dat AM voor die Gulf uitmonstering kiest... :roll:

25 mei 2009 20:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 259 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende