Auteur |
Bericht |
marco.groenhof
Delfzijl
|
Re: Fotoreportage van uw auto?
Geeft niet hoor. Had ik maar eerder moeten zijn. Jeroen (Division) maakt ook wel toffe foto's.
|
19 mei 2009 9:00 |
|
|
Roma
Karmann 912 01/ 1966Amsterdam
|
In 2006 heb ik voor de leden van het 912 Register een fotoshoot georganiseerd bij de 3 molens bij Stompwijk, een plaatsje in het groene hart. Dit nadat ik bij toeval had ontdekt dat dat ook de plek was waar Porsche begin 60-er jaren een 'kalenderplaat' had gemaakt. http://forum.deklassieke912.nl/frm/topi ... hichpage=2
_________________________________________ Zwarte Karmann 912 1966
|
19 mei 2009 17:49 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Gaaf hoor!, mooie lokatie...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 mei 2009 20:17 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Nog een fotograaf present. Woon in Rotterdam, maar ben ook veel in Friesland te vinden (ouders wonen in Franeker). Mijn werk is hier wel redelijk bekend volgens mij .
|
19 mei 2009 22:00 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
@ Jorn: goed bezig! leuk initiatief. het is dat ik al 3-4 photoshoots met de Porsche heb gedaan... ach, wat maakt het ook uit, tis ook weer een dagje rijden/fun. @ Mark: Ik wil de auto wel op de foto... heb jij zin? ... ... oh ja, dat hadden we al gedaan @ All: het resultaat van zo'n shoot kan er als volgt uit zien: ga naar: http://www.marknauta.nlklik op photoshoots... klik rechts op Porsche 930 Turbo bedankt Mark!!!
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
19 mei 2009 23:55 |
|
|
Riicharrd
Monteur PBVH
Haarstylist
|
Eventueel kun je hier ook terecht voor een photoshoot! Ik ben meer voor midden Nederland, kom uit Harderwijk, lekker centraal dus. Je kunt altijd even contact opnemen natuurlijk, via een PB hier of via de email....richardzuurveld [at] gmail [dot] com
_________________________________________ 1986 944 Turbo / 2002 Boxster S / 1977 924 / 1983 924
|
21 mei 2009 23:04 |
|
|
Marc-911
991Sex 996, ex 997S
|
Kom maar langs
_________________________________________ "Think big, start small and be practical" (Peter Senge)
|
21 mei 2009 23:53 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Welke regio woon je?
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
22 mei 2009 17:10 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
vlak bij mij
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
22 mei 2009 20:11 |
|
|
Marc-911
991Sex 996, ex 997S
|
_________________________________________ "Think big, start small and be practical" (Peter Senge)
|
22 mei 2009 20:45 |
|
|
Riicharrd
Monteur PBVH
Haarstylist
|
Jorn, ik weet niet hoever het voor jou is, maar mocht jij niet kunnen dan hou ik me aanbevolen
_________________________________________ 1986 944 Turbo / 2002 Boxster S / 1977 924 / 1983 924
|
24 mei 2009 15:25 |
|
|
Marc-911
991Sex 996, ex 997S
|
|
24 mei 2009 20:21 |
|
|
Jorn
Friesland
|
For free?
|
24 mei 2009 20:24 |
|
|
LOWrider_NL
Volvo V40Zuilichem
|
Hier nog een fotograaf! Binnenkort werk te zien op Automotiveart.nl Heb hier wel vaker wat werk gepost. Willekeurig shot...
_________________________________________ Focus Automotive Art www.automotiveart.nl
|
24 mei 2009 23:59 |
|
|
Division
Groningen
|
Verkeerde merk Thijs.
_________________________________________ Foto's
|
26 mei 2009 11:46 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Helaas Thijs......je gooit zojuist je eigen glazen in . Kun je beter zoiets plaatsen :
|
26 mei 2009 12:44 |
|
|
drknauf
|
vette pic weer markstert die GTzwo
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 mei 2009 19:35 |
|
|
drknauf
|
|
26 mei 2009 19:37 |
|
|
LOWrider_NL
Volvo V40Zuilichem
|
Er staat dan ook "willekeurig" boven he
_________________________________________ Focus Automotive Art www.automotiveart.nl
|
28 mei 2009 10:58 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Bij Porsche Service haaglanden gemaakt mike. Aardige gasten! Maar dat wist jij al.
|
30 mei 2009 18:05 |
|
|
drknauf
|
|
31 mei 2009 11:47 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Even omhoog posten dan maar...
|
22 jun 2009 20:13 |
|
|
Niekk
Sluiskil (zeeland)
|
Beste Porsche bezitters Mijn naam is Niek Fermont en ik zou wel geintereseerd zijn in een photoshootje met een porsche , omdat het gewoon geweldige monsters zijn Iemand in de regio Zeeland interesse? hier zijn namelijk prachtige plaatsen voor een photoshoot! Ik gebruik hiervoor een Nikon D60 spiegelreflex camera (als u wat foto's wilt zien stuur maar een PBtje) Vaak ga ik ook naar Knokke om auto's te spotten ,maar een photoshoot met een Porsche lijkt me natuurlijk helemaal geweldig. Dus bent u eens in de buurt Laat het eventjes weten. Uiteraard kan ik ook eens langs u woonplaats komen. MVG, Niek Fermont
|
25 jun 2009 23:01 |
|
|
Division
Groningen
|
Zoals het er nu naar uit ziet half juli met bassen op stap om wat foto's te schieten. Daarna zullen de foto's ook hier verschijnen.
_________________________________________ Foto's
|
30 jun 2009 1:12 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
30 jun 2009 8:37 |
|
|