Ik moest naar een schade aan een abri (bushokje) in het oosten des lands. Het bushokje zou ernstig beschadigd zijn doordat er een auto tegen, c.q. doorheen gereden zou zijn.
Toen ik er aan kwam trof ik het volgende tafereel aan:
(ik heb ook nog wat fotootjes waarop het -groene- handelaarskenteken zichtbaar is. Helaas kan ik dat kenteken hier op m'n werk niet weg-shoppen. Om privacy-redenen zal/kan ik die foto's dus niet plaatsen)
De Lambo was flink gehavend en het bushokje was volledig vernield.
Het voertuig was door de handelaar aan 2 jongemannen (ca. 25 jaar oud van allochtone afkomst met petjes en slippertjes aan: echt waar, ik maak geen grapje!) meegegeven voor een proefrit. Door een overmoedige bochtenmanoeuvre (te veel gas en te bruusk insturen) boorden ze zich in de abri...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
27 mei 2009 9:34
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
Re: Soms kom je voor je werk aparte dingen tegen....
Tja, dat krijg je met versleten slippertjes..........
Nu betaalt de verzekering de dagwaarde voor een auto die wel eens makkelijk een jaar of langer in de showroom zou kunnen staan. Voor de verkopende partij is dit de beste manier om zo'n voertuig kwijt te raken.
Wat moet je hiervan denken?
27 mei 2009 11:43
Wimpie77
GerbenJ schreef:
Je zal daar maar op de bus hebben staan wachten!
Je zou dat bushokje maar (geweest) zijn! Pfff...
_________________________________________ * * *
27 mei 2009 11:55
frank1977
Speedy356 schreef:
.
Het voertuig was door de handelaar aan 2 jongemannen (ca. 25 jaar oud van allochtone afkomst met petjes en slippertjes aan: echt waar, ik maak geen grapje!) meegegeven voor een proefrit. Door een overmoedige bochtenmanoeuvre (te veel gas en te bruusk insturen) boorden ze zich in de abri...
in het nieuwsbericht gaat het over een man van 32?
27 mei 2009 12:16
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Tja, dan heb ik me toch echt in de leeftijd vergist. Ze zagen er echt niet ouder uit dan 25...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
27 mei 2009 12:24
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
oopsie daisies...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
In ieder geval, knap zonde.
27 mei 2009 12:30
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
frank, i frankly disagree
_________________________________________ oud is beter
27 mei 2009 12:41
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ov
Utrecht
Dat was in ieder geval een handelaar die niet discrimineerde op uiterlijk. Voortaan wel, vermoed ik.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
27 mei 2009 14:08
Mach 2
Het is maar de vraag of het wel 2 allochtonen waren, want de berichten spreken elkaar tegen. Kan me het ook niet voorstellen. Lijkt erop alsof de topicstarter een bepaalde bevolkingsgroep aan het bashen is.
_________________________________________ 0-300 km/uur in 3.5 sec.
27 mei 2009 15:10
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
een beetje kalm aan graag, pilootje.
27 mei 2009 15:14
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
Als je je al niet kan voorstellen dat er aan twee allochtonen een auto wordt meegegeven voor een proefrit ben je toch zelf ook aan het bashen
27 mei 2009 15:19
Black Betty
Vinkeveen
Mach 2 schreef:
Het is maar de vraag of het wel 2 allochtonen waren, want de berichten spreken elkaar tegen. Kan me het ook niet voorstellen. Lijkt erop alsof de topicstarter een bepaalde bevolkingsgroep aan het bashen is.
De berichten mogen elkaar dan wel tegenspreken, ik weet toch echt wel wat ik ter plaatse heb gezien (en gefotografeerd, want op een van de foto's die ik heb gemaakt staan beide heren) en iedereen die me kent, weet dat ik niet racistisch ben of 'bepaalde bevolkingsgroepen' (welke zouden dat dan moeten zijn) 'bash'...
Laat ik het anders stellen:
ík verbaasde me (persoonlijke visie; wellicht behept met enig -edoch niet racistisch- vooroordeel) dat deze heren deze auto meegekregen hadden voor een proefrit...
27 mei 2009 15:24
frank1977
Mach 2 schreef:
Beetje vlugge conclusie hoor
27 mei 2009 15:28
Black Betty
Vinkeveen
Nog even wat plaatjes met weggepoetste kentekens:
(met dank aan een medeforummer )
27 mei 2009 15:54
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bizar.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
27 mei 2009 16:05
horn
PF #57
Nu betaalt de verzekering de dagwaarde voor een auto die wel eens makkelijk een jaar of langer in de showroom zou kunnen staan. Voor de verkopende partij is dit de beste manier om zo'n voertuig kwijt te raken.
Wat moet je hiervan denken?
Handelaar die zijn auto's allrisk verzekerd heeft? Komt niet vaak voor. Zou op zich een teken aan de wand moeten zijn voor de verzekeringsmaatschappij... denk ik zomaar hardop.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
27 mei 2009 16:20
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
stuurt de verzekering altijd zo snel mensen om naar een kapot bushok te gaan kijken? chauffeurs nog ter plaatse?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum