Auteur |
Bericht |
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ben wel benieuwd waarom !
|
24 jan 2005 0:34 |
|
|
Sjonnie
|
zonder twijfel "de looks"
|
24 jan 2005 0:38 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ik begrijp um (geloof ik) even niet meer?
|
24 jan 2005 0:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Uiterlijk interesseert me niks, de looks daarentegen...
Sjonnie, verklaar je nader...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jan 2005 7:54 |
|
|
John
Cayenne
|
Kost je een consult a raison ?????, tja zijn nieuwe stinger moet ie ook betalen.
|
24 jan 2005 10:51 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Uiterlijk, looks ik snap er geen klap meer van, kan iemand mij het verschil uitleggen. Ik ben maar een eenvoudige ondernemer vandaar. . Trouwens mn 997 met prima looks en uiterlijk wordt in maart gebouwd. Kan waarschijnlijk wat vroeger gaan sturen.
|
24 jan 2005 11:44 |
|
|
Sjonnie
|
ZELF vind ik het uiterlijk oftewel "de looks" van de 996 4S beter dan de 997S, oftwel de 4S vind IK mooier, maar de 997S is AF, rijdt vinniger, daarom zou ik wel willen ruilen.
Op Flat-6 zijn er nogal wat mensen die de 996 4S zouden verkiezen boven de 997S en ik denk dat zij het uiterlijk belangrijker vinden, mogelijk ook de 4WD, als Flat-6 weer in de lucht is moet je het daar maar lezen.
Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 24 jan 2005 12:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 jan 2005 11:56 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
@Sjonnie,
Gewoon ff wachten op 997 S4
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
24 jan 2005 12:46 |
|
|
John
Cayenne
|
Sjonnie en wachten, jaja nog nooit achter hem gereden zeker .
Maar vol verwachting klopt ons hart, op de volgende modelletjes van de 997.
Ikzelf w8 (paar jaartjes) nog ff , krijg ik niet gedaan bij de minister van Financien thuis. .
|
24 jan 2005 12:56 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Is dat op www.flat-6.net ?
Reactie verbaast mij ook, maar wat zijn de belangrijkste argumenten VOOR John's bolide
(Probeerde net op de bovengenoemde URL te landen, maar inderdaad: ze sleutelen aan de server )
|
24 jan 2005 19:08 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
SORRY Rob-964 e. a., had de actueelste berichten nog niet gezien !
Ben ook nog maar een broekie hier......
Helemaal terecht dat niemand me meer heer noemt.
Laatst bijgewerkt door Paul II op 24 jan 2005 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 jan 2005 19:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Is helemaal niet erg, meneer Van Engelen. Ook broekies zijn hier van harte welkom!!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jan 2005 19:39 |
|
|
John
Cayenne
|
|
24 jan 2005 19:51 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Zonder gekheid: eigenlijk een 993 S dus, maar dan met een luchtgekoelde boxer....
|
24 jan 2005 21:44 |
|
|
John
Cayenne
|
Oja
Dus een (voor de oudere onder ons) Bep van Klaveren auto
Ook een luchtgekoelde boxer.
|
25 jan 2005 13:20 |
|
|