Re: je glimlach van vandaag...
Mijn glimlach van afgelopen maandag kwam pas rond 22.05 op mijn gezicht. Daarvoor was het pure woede!!!
Een paar maanden geleden hebben we een bank gekocht. Een zit-bank, niet te verwarren met de ABN of ING!
Ik zou deze bank zelf afhalen. Scheelde 100 eurie!
Afgelopen vrijdag werden we gebeld dat de bank er was en ze hadden een aanbieding om de bank te bezorgen voor 40 euro omdat er een platsje vrij was op de maandag.
Prima! Ik moest toch werken tot 20.
Bank zou geleverd worden tussen 12 en 16. Werd uiteindelijk 19.30.
Er kon met PIN worden betaald. Oeps, PIN vergeten... Alleen cash!
Belt mijn vriendin dat de bank in de voortuin is neergezet en dat ze hem niet naar binnen mochten brengen...
Ik was reeds onderweg naar huis en hoopte op een ziek grapje van mijn hormoon volle vriendin...
Niets was minder waar. Een complete hoekbank stond ingepakt in onze voortuin.
Ik woedend!
Bedrijf opgebeld en 15 minuten in discussie over binnen brengen, orderbevestiging, afspraken, sorry, misverstand, geld terug, enz...
Vlak voordat ik woedend ophang zegt de beste man van de bankwinkel:
"ik zou hem nog wel even binnen zetten, want ze hebben vanaf 22u onweer voorspeld!!!"
Ik samen met de buurman de banken ontdaan van al het plastic, papier, tape en rommel.
Banken naar binnen getild.
Alle rommel in mijn auto gepropt. Een achterbank en achterbak van een SUV vol en op naar de bankwinkel!
Ze waren tot 22u open, dus om 21.50 mijn auto voor de deur geparkeerd en alle rommel uitgeladen en op en voor de deurmat gegooid.
Was toch 3 ladingen lopen en niemand die er wat van zei en ik ging dus gewoon door!
Toen ik weer instapte en weg reed kwam er iemand naar buiten gerend en begon heftig te zwaaien...
Hij vroeg waarom ik mijn rommel bij hem naar binnen gooide en ik zei:
"waarschijnlijk is er een misverstand ontstaan bij de levering van mijn bank heden avond.
Ik heb alleen een hoekbank besteld en niet het plastic, de tape en het papier wat erom heen zat.
Aangezien jullie nog al wat fouten maken dacht ik vriendelijk te zijn en het zelf maar terug te brengen!
Ik zou het alleen wel naar binnen brengen, want ze hebben vanavond onweer voorspeld!"
Met een heerlijke glimlach op mijn bakkes reed ik terug naar huis, het onweer tegemoet...