|
Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
Dat zouden meer mensen moeten doen! Gewoon werken ook als het niet op je nivo is! Linkse onzin dat je 'op je nivo' zou moeten werken! En dus? Dan is het niet waar. Als ik rekening moet gaan houden met de mening van de gemiddelde Nederlander...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 mei 2009 21:50 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik proef emoties versus koele ratio....
_________________________________________ oud is beter
|
26 mei 2009 21:52 |
|
|
Mach 2
|
Ik ben van nature optimistisch en realistisch ingesteld en moet me bekennen dat ik toch wel getroffen ben van dat opeens enkele van mijn vrienden, met een gezin, opeens zonder werk zitten omdat toevallig hun sector hard getroffen wordt. Deze mensen hebben het echt wel moeilijk (financieel en psychisch) en ik vind het smakeloos, hautain en arrogant van ene Devils Son om daar laatdunkend over te moeten doen. Ook deze mensen waren rasoptimisten. Wees realistisch man! Hoe kan je optimistisch blijven als je van de een op andere dag op straat wordt geknikkerd.
Nogmaals Devils Son, ga jouw verhaal verkondigen op de markt in Breda als je werkelijk zo zeker bent van je zaak!! Ik ben zelfs bang dat je niet heelhuids thuis komt.
_________________________________________ 0-300 km/uur in 3.5 sec.
|
26 mei 2009 21:53 |
|
|
horn
PF #57
|
Geen probleem mee. Alleen redt je het daar niet mee. Als je een bepaald inkomen hebt, is in de meeste gevallen je leven daarop afgestemd. Als je baan en zekerheid vervolgens wegvalt en je uitkering is een klein percentage van je laatstgenoten salaris, dan redt je het met een job ver beneden je niveau ook niet. Want dat betekent nl ook dat je in no time alsnog je huis te koop kan zetten omdat je de hypotheek niet meer kan betalen. Met hetzelfde resultaat. Dat geldt voor wel meer uitingen hier op het forum en is derhalve geen criterium. Wie werd er ooit ook alweer voor gek verklaard toen hij zei dat de wereld rond was
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 mei 2009 21:54 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
+1 (slaat op mach 2 )
Laatst bijgewerkt door Richard op 26 mei 2009 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 mei 2009 21:55 |
|
|
Maarten
|
Waarom vind je dat hij daar laatdunkend over doet?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Laatst bijgewerkt door Maarten op 26 mei 2009 22:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 mei 2009 21:55 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Toch nog wat opvallende citaten, DS. Ongetwijfeld zal er weer een uitleg voor zijn Hoop dat ik dit keer goed gequote heb DS schreef op 26 mei 2009: en schreef op 10 oktober 2008: DS schreef op 21 november 2008: DS schreef op 30 april 2008: DS schreef op 26 mei 2009:
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
26 mei 2009 21:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat lees ik anders. Ik lees geen laatdunkende uitingen. Maar dat is in the eye of the beholder. Weet helaas uit recente ervaringen dat dat wél kan. En zelfs moet als je het wilt redden. Tja, als ik daar roep dat ik vind dat brabanders een suf accent hebben kom ik ook niet heelhuids thuis. Maar of het daardoor niet waar zou zijn
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 mei 2009 21:57 |
|
|
amandus
Timeless
|
@Richie Rich , Natuurlijk moet je de realiteit onder ogen zijn , maar aan de andere kant zoals Radboud al schrijft het Kaf wordt van het Koren gescheiden , de cowboys vallen om en dat geeft weer kansen voor de positivoos onder ons , ik onderneem nog steeds succesvol onder de gratie van de fouten van mijn collega concurrenten die in deze tijden nog steeds hun afspraken niet nakomen , dit geld voor plus/minus voor 75% van de bedrijven , bellen niet terug , halfbakken offertes , half bakken leveringen en soms het gevoel krijgen ben ik wel welkom , niet vreemd dan dat ondernemingen omvallen , klant is niet meer koning en we zullen moeten leren innovatief en zeer service gericht te ondernemen . Ik blijf positief beredeneren en pak mn kansen die dit economsche klimaat te bieden heeft
_________________________________________ Timeless objects
|
26 mei 2009 22:00 |
|
|
erwin996
M140i
|
Je kunt altijd optimistisch zijn. Daar moet je niet laatdunkend over doen.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
26 mei 2009 22:00 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
marc helemaal eens maar niet negeren dat er een crisis is ,maar niet iedereen heeft de gevolgen(lees werkeloos,failliet etc.) puur aan zichzelf te danken (als jou klanten een 6 maanden langer wachten met betalen wat dan? )
|
26 mei 2009 22:04 |
|
|
Mach 2
|
Wat doe je op een Porsche forum met je Audi ?
|
26 mei 2009 22:06 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
lol mach jij hebt alleen nog maar een jager
|
26 mei 2009 22:07 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ik zie ook helemaal geen laatdunkende uitingen van DS. Je leest iets wat er niet is. En om daar dan termen als smakeloos, hautain en arrogant aan te verbinden, gaat tamelijk ver.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
26 mei 2009 22:07 |
|
|
Maarten
|
@Mach 2: Lekker argument. Wat doe jij hier met je F16?
|
26 mei 2009 22:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat ik Porsche rijd wil niet zeggen dat ik niet kan zien dat anderen het slecht hebben. En daar ook wat aan wil doen. Ik hoef niet op stand in Wassenaar of in de PC rond te lopen en wie weet of ik die P niet gekregen heb van m'n paps, die er zo graag aan al z'n kids 1 wou geven(hij lacht zich suf in z'n graf)
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
26 mei 2009 22:08 |
|
|
erwin996
M140i
|
Heb je geen argumenten meer?
|
26 mei 2009 22:09 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
misschien heeft mach 2 tijd gehad om wat meer te lezen wat ds schrijft en ja dan krijg je een bepaalde indruk
my2cts
|
26 mei 2009 22:09 |
|
|
Maarten
|
DAT punt is ons ondertussen wel duidelijk...
|
26 mei 2009 22:11 |
|
|
Mach 2
|
Sigrid heeft klasse!!!
|
26 mei 2009 22:14 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, de snelheid er in houden. Ik geloof dat er iemand anders is die geen argumenten meer heeft!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
26 mei 2009 22:15 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
denkt in ieder geval verder dan ..
|
26 mei 2009 22:16 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
je hoeft geen rekening te houden met heel NL, maar je kunt wel om je heen kijken. Rozegeur een maneschijn...is er niet overal. En gelukkig ben ik vrij in links of rechts denken, maar het voelt hier toch wel wat rechtser En ik heb er totaal geen moeite mee om achter op een vuilniswagen te gaan staan om zo m'n centen te verdienen, maar kan me wel heel goed voorstellen dat je wel even moet slikken als je de gevolgen daarvan merkt in je dagelijks leven.
|
26 mei 2009 22:21 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ik doe alles RECHTS
_________________________________________ Timeless objects
|
26 mei 2009 22:24 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
stuur je vanaf de bijrijders stoel
|
26 mei 2009 22:26 |
|
|