Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 12:45

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 99  Volgende
Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
Mach 2 schreef:
Klote als je dan nog geen baan hebt (tenzij je bereid bent om ver beneden je niveau te werken, putjesschepper bijvoorbeeld?).

Dat zouden meer mensen moeten doen! Gewoon werken ook als het niet op je nivo is! Linkse onzin dat je 'op je nivo' zou moeten werken!

Mach 2 schreef:
Devils Son ik ben benieuwd of je het lef hebt om de markt in Breda hetzelfde durft te verkondigen als hierboven. Ben bang dat je met rotte eieren en pek wordt bekogeld.

En dus? Dan is het niet waar. Als ik rekening moet gaan houden met de mening van de gemiddelde Nederlander...

26 mei 2009 21:50
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
ik proef emoties versus koele ratio....

26 mei 2009 21:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik ben van nature optimistisch en realistisch ingesteld en moet me bekennen dat ik toch wel getroffen ben van dat opeens enkele van mijn vrienden, met een gezin, opeens zonder werk zitten omdat toevallig hun sector hard getroffen wordt.
Deze mensen hebben het echt wel moeilijk (financieel en psychisch) en ik vind het smakeloos, hautain en arrogant van ene Devils Son om daar laatdunkend over te moeten doen. Ook deze mensen waren rasoptimisten. Wees realistisch man! Hoe kan je optimistisch blijven als je van de een op andere dag op straat wordt geknikkerd.

Nogmaals Devils Son, ga jouw verhaal verkondigen op de markt in Breda als je werkelijk zo zeker bent van je zaak!! Ik ben zelfs bang dat je niet heelhuids thuis komt.

26 mei 2009 21:53
Profiel
Moderator
PF #57
Mach 2 schreef:
In mijn wijk staan huizen vanaf 750 k al bijna een jaar te koop, ondertussen gaan de hypotheeklasten op hun drukken. Klote als je dan nog geen baan hebt (tenzij je bereid bent om ver beneden je niveau te werken, putjesschepper bijvoorbeeld?).

Geen probleem mee. Alleen redt je het daar niet mee. Als je een bepaald inkomen hebt, is in de meeste gevallen je leven daarop afgestemd. Als je baan en zekerheid vervolgens wegvalt en je uitkering is een klein percentage van je laatstgenoten salaris, dan redt je het met een job ver beneden je niveau ook niet. Want dat betekent nl ook dat je in no time alsnog je huis te koop kan zetten omdat je de hypotheek niet meer kan betalen. Met hetzelfde resultaat.

Mach 2 schreef:
Devils Son ik ben benieuwd of je het lef hebt om de markt in Breda hetzelfde durft te verkondigen als hierboven. Ben bang dat je met rotte eieren en pek wordt bekogeld.

Dat geldt voor wel meer uitingen hier op het forum en is derhalve geen criterium. Wie werd er ooit ook alweer voor gek verklaard toen hij zei dat de wereld rond was :wink:

26 mei 2009 21:54
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
+1 (slaat op mach 2 )

Laatst bijgewerkt door Richard op 26 mei 2009 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.

26 mei 2009 21:55
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Waarom vind je dat hij daar laatdunkend over doet?

Laatst bijgewerkt door Maarten op 26 mei 2009 22:02, in totaal 1 keer bewerkt.

26 mei 2009 21:55
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Toch nog wat opvallende citaten, DS. Ongetwijfeld zal er weer een uitleg voor zijn :wink:

Hoop dat ik dit keer goed gequote heb 8)

DS schreef op 26 mei 2009:
Citaat:
Vanuit dat moment sta ik gewoon achter mijn woorden. Ten aanzien van aandelen heb ik het niet slecht gedaan, want in mei (op AEX 485) ben ik volledig uit de aandelen gestapt.

en schreef op 10 oktober 2008:
Citaat:
Ik ga weer instappen. De bodem is voor mij voldoende in zicht.

DS schreef op 21 november 2008:
Citaat:
Maar goed, koffiedik enzo. Vandaag zelf weer ingestapt, dus er zit ook wel wat wishfull thinking bij.

DS schreef op 30 april 2008:
Citaat:
Echt, er is geen enkele reden om te verwachten dat de prijs van de woningen in NL gaat dalen.

DS schreef op 26 mei 2009:
Citaat:
Ik hoor verder al een jaar dat de huizenprijzen in elkaar gaan donderen. Feitelijk zie je dat vooral de huizen boven de 350K in prijs zijn gedaald, appartementen, woningen in slechte staat en met slechte ligging. Dat is dus nog steeds exact zoals ik heb voorspeld (edit:onderstreping MB). En ik blijf daar achter staan. Een goede starterswoning op de juiste plek gaat niet of nauwelijks dalen.

26 mei 2009 21:56
Profiel
Moderator
PF #57
Mach 2 schreef:
en ik vind het smakeloos, hautain en arrogant van ene Devils Son om daar laatdunkend over te moeten doen.

Dat lees ik anders. Ik lees geen laatdunkende uitingen. Maar dat is in the eye of the beholder.

Mach 2 schreef:
Hoe kan je optimistisch blijven als je van de een op andere dag op straat wordt geknikkerd.

Weet helaas uit recente ervaringen dat dat wél kan. En zelfs moet als je het wilt redden.

Mach 2 schreef:
Nogmaals Devils Son, ga jouw verhaal verkondigen op de markt in Breda als je werkelijk zo zeker bent van je zaak!! Ik ben zelfs bang dat je niet heelhuids thuis komt.

Tja, als ik daar roep dat ik vind dat brabanders een suf accent hebben kom ik ook niet heelhuids thuis. Maar of het daardoor niet waar zou zijn :cheesy:

26 mei 2009 21:57
Profiel
Timeless
@Richie Rich ,

Natuurlijk moet je de realiteit onder ogen zijn , maar aan de andere kant zoals Radboud al schrijft het Kaf wordt van het Koren gescheiden , de cowboys vallen om en dat geeft weer kansen voor de positivoos onder ons , ik onderneem nog steeds succesvol onder de gratie van de fouten van mijn collega concurrenten die in deze tijden nog steeds hun afspraken niet nakomen , dit geld voor plus/minus voor 75% van de bedrijven , bellen niet terug , halfbakken offertes , half bakken leveringen en soms het gevoel krijgen ben ik wel welkom , niet vreemd dan dat ondernemingen omvallen , klant is niet meer koning en we zullen moeten leren innovatief en zeer service gericht te ondernemen .

Ik blijf positief beredeneren en pak mn kansen die dit economsche klimaat te bieden heeft :salut:

26 mei 2009 22:00
Profiel
M140i
Mach 2 schreef:
Hoe kan je optimistisch blijven als je van de een op andere dag op straat wordt geknikkerd

Je kunt altijd optimistisch zijn. Daar moet je niet laatdunkend over doen.

26 mei 2009 22:00
Profiel
Leiderdorp
marc helemaal eens maar niet negeren dat er een crisis is ,maar niet iedereen heeft de gevolgen(lees werkeloos,failliet etc.) puur aan zichzelf te danken (als jou klanten een 6 maanden langer wachten met betalen wat dan? )

26 mei 2009 22:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Wat doe je op een Porsche forum met je Audi ? :ass:

26 mei 2009 22:06
Profiel
Leiderdorp
lol mach jij hebt alleen nog maar een jager :ba:

26 mei 2009 22:07
Profiel WWW Facebook 
M140i
horn schreef:
Mach 2 schreef:
en ik vind het smakeloos, hautain en arrogant van ene Devils Son om daar laatdunkend over te moeten doen.

Dat lees ik anders. Ik lees geen laatdunkende uitingen. Maar dat is in the eye of the beholder

Ik zie ook helemaal geen laatdunkende uitingen van DS. Je leest iets wat er niet is. En om daar dan termen als smakeloos, hautain en arrogant aan te verbinden, gaat tamelijk ver.

26 mei 2009 22:07
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
@Mach 2: Lekker argument. Wat doe jij hier met je F16?

26 mei 2009 22:08
Profiel
964 C2
frank1977 schreef:

En met alle respect, als je Porsche rijdt kom je vrij ongeloofwaardig over wanneer je zegt dat het slecht gaat (niet beledigend bedoelt).

Dat ik Porsche rijd wil niet zeggen dat ik niet kan zien dat anderen het slecht hebben. En daar ook wat aan wil doen.
Ik hoef niet op stand in Wassenaar of in de PC rond te lopen en wie weet of ik die P niet gekregen heb van m'n paps, die er zo graag aan al z'n kids 1 wou geven(hij lacht zich suf in z'n graf)

26 mei 2009 22:08
Profiel
M140i
Mach 2 schreef:
Wat doe je op een Porsche forum met je Audi ? :ass:

Heb je geen argumenten meer?

26 mei 2009 22:09
Profiel
Leiderdorp
misschien heeft mach 2 tijd gehad om wat meer te lezen wat ds schrijft en ja dan krijg je een bepaalde indruk

my2cts

26 mei 2009 22:09
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Sigrid schreef:

Dat ik Porsche rijd wil niet zeggen dat ik niet kan zien dat anderen het slecht hebben. En daar ook wat aan wil doen.
Ik hoef niet op stand in Wassenaar of in de PC rond te lopen en wie weet of ik die P niet gekregen heb van m'n paps, die er zo graag aan al z'n kids 1 wou geven(hij lacht zich suf in z'n graf)

DAT punt is ons ondertussen wel duidelijk...

26 mei 2009 22:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Sigrid heeft klasse!!! :thumleft:

26 mei 2009 22:14
Profiel
964 C2
Maarten schreef:
@Mach 2: Lekker argument. Wat doe jij hier met je F16?

Nou, de snelheid er in houden. Ik geloof dat er iemand anders is die geen argumenten meer heeft!

26 mei 2009 22:15
Profiel
Leiderdorp
denkt in ieder geval verder dan ..

26 mei 2009 22:16
Profiel WWW Facebook 
964 C2
Maarten schreef:
Mach 2 schreef:
Klote als je dan nog geen baan hebt (tenzij je bereid bent om ver beneden je niveau te werken, putjesschepper bijvoorbeeld?).

Dat zouden meer mensen moeten doen! Gewoon werken ook als het niet op je nivo is! Linkse onzin dat je 'op je nivo' zou moeten werken!]

Citaat:
En dus? Dan is het niet waar. Als ik rekening moet gaan houden met de mening van de gemiddelde Nederlander...

je hoeft geen rekening te houden met heel NL, maar je kunt wel om je heen kijken. Rozegeur een maneschijn...is er niet overal. En gelukkig ben ik vrij in links of rechts denken, maar het voelt hier toch wel wat rechtser :? En ik heb er totaal geen moeite mee om achter op een vuilniswagen te gaan staan om zo m'n centen te verdienen, maar kan me wel heel goed voorstellen dat je wel even moet slikken als je de gevolgen daarvan merkt in je dagelijks leven.

26 mei 2009 22:21
Profiel
Timeless
Ik doe alles RECHTS :mrgreen:

26 mei 2009 22:24
Profiel
Leiderdorp
stuur je vanaf de bijrijders stoel :ba:

26 mei 2009 22:26
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 99  Volgende