cayenne S, 2004; na t starten werkt de geluidsversterker soms wel/soms niet; op t scherm verschijnt dan ook een melding; "versterker werkt niet". rest van de apparatuur blijft wel werken ( op t scherm althans ).
tevens sinds kort na t starten een ratelend geluid in het dashboard; klinkt als kachelventilator, doch heeft vaste frequentie, ongeacht ventilatorsnelheid. Wel stopt het als ik de ventilator geheel uit zet; ook als ik de temperatuur een graad verander. Andersom begint het ook weer. Uiteindelijk stopt het sowieso na een paar minuten.
wat te doen?
groet, Nico
28 mei 2009 12:35
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Re: versterker cayenne uit/aan
Wat betreft dat geluid in dashboard zou ik de zoekfunctie eens gebruiken. Herinner me dat zoiets niet zo heel lang terug al eens voorbij kwam.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum