Auteur |
Bericht |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
he Marcel gefeliciteerd man wel klote van die BPM maar kan je nu al wel rijden dan? ik ben benieuwd naar die anecdote gegroet
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
15 mei 2009 18:41 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Geluk is met de dommen zeggen ze, Marcel. Hopelijk kun je morgen al legaal de weg op Bacootje graag.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
15 mei 2009 21:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
MARCEL........GEWELDIG........GEFELICITEERD!!!!!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 mei 2009 21:44 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Gefeliciteerd,alleen jammer dat die 7 geen 3 is
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
15 mei 2009 21:50 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
VW
|
15 mei 2009 22:11 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Hopen dat ie niet te snel ploft geintje, geintje
_________________________________________ oud is beter
|
15 mei 2009 22:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
15 mei 2009 22:26 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Had hij even wat eerder zijn nest uit moeten komen! Eindelijk gassen gast , want hij stond al aardig wortel te schieten en weg te roesten onder die carpoort!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
15 mei 2009 22:33 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
... dan kom ik hem bewonderen! Gefeliciteerd met de aankoop! En dat leren autorijden? Och, heel goed opletten wat je van Koos Spee mag en wat niet. Dus begin maar vast naar wegmisbruikers te kijken.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
15 mei 2009 23:32 |
|
|
Harley
|
Je hebt 'm toch niet nu al stukgemaakt
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
15 mei 2009 23:38 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Goed zeg! Mooi laag BPM-bedrag ook! En nu genieten! @Harley: ik denk dat Marcel bedoelt dat de auto nogal veel kan en de bestuurder dus nog wat bijlessen nodig heeft om de auto 'bij te houden'.
|
16 mei 2009 0:13 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
G'morgen Allen, Lekker vroeg, het zonnetje schijnt en de kleine meid ligt naast me in de box allemaal muziekjes uit te proberen. Daarna nog een keer proberen de fles te geven en misschien nog even slapen Gefeliciteerd en dat wordt kwijlen voor ons in r'dam.
|
16 mei 2009 6:53 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, De koffie staat klaar. Het zonnetje schijnt. Een goed begin van de zaterdag. Leuk, dan kan ik em eens in het echt bewonderen.
|
16 mei 2009 7:10 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goedemorgen Koffie loopt, thee is warm, broodjes in de oven.
De vogels verzorgen en dan naar SPA, hoop dat daar ook de zon schijnt hier ziet het mooi uit.
|
16 mei 2009 7:11 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen en bedankt, koffie en broodjes smaken weer. Gisteren chaotische dag gehad, vrouwtje ziek uit kapsalon gehaald, 1ste keer in 5jaar en heb weer eens voor kapper gespeeld. Vandaag gaat ze weer proberen, nadeel van kleine zelfstandige. Maar heb voor alle veiligheid maar een extra kapster gescoord voor vandaag. (ex kapster van ons) Prettig weekend allen en geniet van het mooie weer.
|
16 mei 2009 7:44 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
sorry mensen ik was wat later, maar het ontbijtje van boxy smaakt prima
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
16 mei 2009 8:02 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Gedemorgen Dick. Beetje zin in morgen?
Hier alleen een kopje koffie.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
16 mei 2009 8:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Gaaf man gefeliciteerd!!!!! Top geregeld. Opgelegde letters lukt niet klaar-terwijl-u-wacht helaas. Duurt 3 dagen. Gewone gestanste platen wel. Ik heb toen voor de Jeep geen geduld gehad en gedacht 'die opgelegde letters doe ik nog wel een keer'. Tot op heden niks van gekomen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 mei 2009 8:47 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Wat geweldig, Marcel! Mazzel heb je weer. Lage BPM en gelijk een kenteken. Het is je echt gegund. Helaas kan ik er niet bij zijn op 12 juni, maar ik wil dat brute monster snel een keer bewonderen! Hier is het ook lekker zonnig, wel een beetje wind. Fijne zaterdag, allemaal!
|
16 mei 2009 9:11 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morguh dames en heren van het goede (rijders) leven. Zo lekker verder met de buiten boel schilderen.... ik hoop de laatste dag en dan ben ik er weer voor 5 jaar vanaf! Volgende klusje is het herstraten en ophogen van mijn oprit... die is ziekelijk 25cm gezakt in 7 jaar dat de stenen hier liggen Maar dat is een klusje voor over een paar weken en zit er over te denken om het Porsche logo in te straten maar ik zit nog met al die kleine lettertjes ed... Voor gast : Mooi dat het is afgehandeld en dat je kunt gaan rijden binnenkort.. en de BMP is echt laag dat is nog eens lekker shoppen! Alvast veel plezier! Voor de rest allemaal een fijne dag.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 mei 2009 9:17 |
|
|
Harley
|
Mogguh Zometeen hier naar toe http://www.highlandsfestival.nl/ en de weersvoorspellingen zijn goed Dat was mijn eerste gedachte ook... maar als je het vraagt weet je het zeker.
|
16 mei 2009 10:33 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goede morgen allemaal. Gaaf hoor dat de zwarte GT3 gaat rijden. Verder veel goed nieuws hier allemaal! @Lydia; jammer dat je niet mee kan, 12 juni, was een mooi debuut geweest van de open witte haai! Alhoewel?? Voor het geluid is de froggy beter! @Dimitri-Turbo; Ik heb een voortdurend verzakkende aansluiting van straatstenen naar mijn bruggetje toe. Dat zou ik wel eens een keer goed bestraat willen zien en definitief! Gemeente lukt dat niet, telkens niveau oplappen. Past zo'n klusje binnen je bedrijfsprofiel?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
16 mei 2009 10:34 |
|
|
Lydia
|
Jurgen, de tunnelrun had ik zéker met Froggy gedaan. Die witte haai klinkt veel te lief. Moet nog een keer een knetterende sportuitlaat onder Forummeetings zal ik toch hoofdzakelijk met die groene doen, hoor!
|
16 mei 2009 11:09 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen!
Zo, het hele huis aan kant gemaakt en boodschappen gedaan. Ik krijg zo een vriend van me met zijn gezin over uit de VS. Dus de boel even extra netjes opgeruimd voor de logees...
@Marcel: goed verhaal van gisteren zeg, leuk zulke meevallers!
Iedereen een prettig weekend!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
16 mei 2009 11:18 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ver boven de 200 : Stuur me maar even een pm'etje met eventueel een foto! En uiteraard past dit binnen mijn bedrijfsprofiel
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 mei 2009 13:05 |
|
|