Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Re: Soms kom je voor je werk aparte dingen tegen....
Hmm...een plaatsgenoot ; ben wel benieuwd wie 't is...
|
28 mei 2009 22:03 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Oh ja, waarom/hoe zou 'de rekening' nog hoger worden dan?
|
28 mei 2009 22:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik dacht toen ik het las 'het zal toch niet Jurgen zijn...'
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 mei 2009 6:15 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Er stond: Wanneer heb jij Jurgen voor het laatst gezien? Dan had je kunnen weten dat hij dit nòòòit kon zijn!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
29 mei 2009 7:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Huh? Is hij geen 32 dan?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 mei 2009 7:12 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
29 mei 2009 7:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Was dat voor of nadat hij die Lambo door dat bushokje ragte?
|
29 mei 2009 7:18 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Inmiddels op nu.nl...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
29 mei 2009 9:07 |
|
|
Jorrik
|
|
01 jun 2009 13:26 |
|
|
Stijn van Kooten
|
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
01 jun 2009 18:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nádat hij door de abri is gegaan aan de rechterkant wel ja
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 jun 2009 9:26 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
02 jun 2009 17:56 |
|
|
torig
|
Hoe een en ander in NL geregeld is weet ik niet. Weliswaar is het zo dat bij Lamborghini België je een "contractje" tekent, dat de franchise bij eigen schade op maximum 15 000€ legt. Je kaart wordt gevraagd voor het rijden... Dit is, veronderstel ik, wel vaker zo. Hier betrof het een gloednieuwe met slechts een 1500km op de teller.. Waarschijnlijk hadden ze de tractiecontrole afgezet om dit te verwezenlijken...; al leek de wagen bij "gretig acceleren bij het verlaten van een rotonde" mij wel aan te geven te willen uitbreken. Of dit al dan niet zou gebeuren en in welke mate de tractiecontrole zou ingrijpen kan ik niet bevestigen, want bij de enige keer dat de wagen licht uitbrak nam ik gas terug. Erger dan dus eventjes het verklikkerlichtje zien aanspringen en een klein schuivertje heb ik niet meegemaakt; het was ook niet de bedoeling van de testrit... Zonde, die foto's
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
02 jun 2009 18:10 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik dacht dat je je voorganger qua berichten niet meer mocht quoten.... On topic: Zonde van de Lambo. Allochtonio of niet....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
02 jun 2009 18:15 |
|
|
torig
|
Het verbaast me trouwens enigzins dat iedereen over ofwel de leeftijd ( ) ofwel de afkomst valt, maar niet over Nemen jullie nu al rijbewijzen in op basis van vermoedens & "geklaag door derden" , zonder vorm van bewijslast Best wel vaag...
|
02 jun 2009 18:19 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
dat lees ik toch niet...
_________________________________________ oud is beter
|
02 jun 2009 18:47 |
|
|
Wimpie77
|
Doen ze in Duitsland ook... Na een AJAX wedstrijd in Praag te hebben gezien met 3 auto's de volgende ochtend terug rijden naar NL. Onderweg een irritante dikke Audi die niet aan de kant wilde... Dus dat werd bumperen en uiteindelijk rechts inhalen. Zo en dan weer gassen! 30 kilometer verder reden we in een fuik op de snelweg en werden we omsingeld door 7 politieauto's en al het andere verkeer werd tegen gehouden. Vent in Audi bleek hoge politicus en had ons door gebeld. Geluk voor ons was dat we ontkenden en dat de politicus niet meer te bereiken was op zijn mobiel! Dus mochten we verder...
_________________________________________ * * *
|
02 jun 2009 18:52 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 jun 2009 19:45 |
|
|
torig
|
Dan nog vind ik het idee op zich compleet van God los... Wimpie, wat een verhaal! Meen je dat nu ?? Het is niet omdat 2, 4, 7000, ... mensen hetzelfde op een gelijk tijdstip beweren dat het daarom waar is Zo kan je tijdens onze meetings wel aardig anderen pesten dan. Gewoon afspreken met 10 man om binnen de 2 minuten te bellen naar het noodnummer omdat de wagen met nummerplaat X "zeer gek aan het rijden is" en hoppakee, één medemens serieus liggen gehad, wat een fun... Anderen mogen beweren wat ze willen, maar als ze niet beëdigd zijn, hebben ze volgens mij voor het gerecht geen poot om op te staan. Het moet toch niet gekker worden zeg... Kan mij de fun zo al inbeelden: vanuit het bushokje bellen naar de kliklijn "die vent met nummerplaat X en type Y van wagen kleur Z persoonsbeschrijving XYZ zit aan het stuur te bellen met zijn gsm!!!", hup, prent in de bus, en hoe ga je je onschuld bewijzen?? Bovendien, althans in België - al lijkt men dat soms te vergeten- , geldt er zoiets als het vermoeden van onschuld waarvan artikel 6.2 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens de uitdrukking is. (zie http://www.elfri.be/NL/Juridische%20inf ... estant.htm ) Mogelijks dien ik beter geïnformeerd te zijn (gelieve hiertoe bij te dragen ...), maar ik ging er feitelijk van uit dat in Nederlandistan het vermoeden van onschuld ook eerbiedigd werd, net zoals in de rest van de EU... Nog wat verder uitgespit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_V ... an_de_Mens: Ergo, wat ik begrijp: volharden in de boosheid, en indien nodig (zelden...) beroepen op het Europees Hof. Dus: ik blijf bij mijn standpunt dat ik het complete onzin vind, die kant noch wal raakt.
|
02 jun 2009 19:59 |
|
|