Wat is het beste manier om een piepende raamrubber niet meer piepend te krijgen (behalve vervangen). Elke keer als ik mijn raam opendoe hoor ik een piepend geluid veroorzaakt door rubber/raam.
31 mei 2009 21:16
boxstercup
F360M
Re: piepende raamrubber
Hier precies hetzelfde, dus kom maar op met die tips
31 mei 2009 21:38
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Hallo, er bestaat in de handel speciale silicone spray , gewoon ff op de glijbaan van het raam spuiten en opgelost !! gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
31 mei 2009 23:40
993 Cabrio 2
ex 996 C2 Cabrio
ex 993 C2 Cabrio
nu 986 2.7 Boxster
Heb dezelfde klacht gehad, piepende raam bij open en dicht doen, met mijn 996 cabrio. Eerst links en toen rechts echter in beide gevallen bleek het een raammechanisme te zijn. Prima te maken en wel opletten dat de raamfolie goed opgebracht wordt. Hoeft natuurlijk niet in dit geval het raammechanisme te zijn maar wie weet. Succes
_________________________________________ ex 996 C2 cabrio ex 993 C2 cabrio nu 986 2.7 Boxster
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum