Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Moguhh allen, en zal deze keer Paere eens aflossen voor het ontbijt, kan die wat langer slapen. Met moeders gaat het de goede kant op, koorts is weg en medicijnen slaan goed aan, net als de rest, begint weer praatjes te krijgen. Ga verder zo vertrekken naar Axel, gaan daar de boel nog een beetje promoten, en eens kijken of er nog wat moois staat. Prettige dag iedereen, en geniet van de extra vrije dag(en).
|
21 mei 2009 8:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, of Wouter Bos... "Leuk dat Wesley Sneijder ook weer eens gescoord heeft..." Ik lag onder tafel van het lachen. Dat voor een vice-premier... Overigens, Yolanthe is sinds het overlijden van haar vader ook niet meer echt onbemiddeld. Die heeft financieel gezien Jan Shit niet nodig... Ach, als ik in Volendam zou moeten wonen zou ik ook mijn koffers pakken... Iedereen een prettige (hopelijk vrije) dag. Effe een dubbel espressootje maken en daarna wat eitjes koken/bakken. Anyone? Hard? Zacht? Gebakken? Dooiers kapot? Old Amsterdam eroverheen?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 mei 2009 8:09 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
@Wim: Fijn dat het met je vrouw weer wat beter gaat, kan ze binnenkort weer aan de slag. Wij hebben gisteren de kinderen bij oma afgeleverd. Gisteravond een gezellig etentje gehad Het verschil met andere dagen is dat we nu wél konden uitslapen. Nog even de spullen pakken en dan gaan TOTMBO en ik lekker naar de Eifel. Zij verheugt zich op de Champagne in het bubbelbad en ik op de 1001 bochten Fijne dagen allemaal.
|
21 mei 2009 8:12 |
|
|
horn
PF #57
|
Dus scheuren naar het hotel, totmbo in het bubbelbad dumpen, instappen en los gaan Klinkt gaaf - enjoy!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 mei 2009 8:29 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
21 mei 2009 8:30 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Fijn dat het met je vrouw beter gaat, Wim! Ze is toch de kapitein op het huiselijke schip! De zon komt hier twijfelend door de wolken, ga toch het kapje open zetten en naar Hoenderloo rijden! Ken de weg daar naar toe met mijn ogen dicht! Ewout, veel plezier met al die bochten. Ik benijd je! Ik lag ook in deuk van Wouter Bos! Wat een gedoe allemaal . Patricia Paay die te horen krijgt van Adam dat hij met een ander gaat samen wonen. Pfff ... Je zou toch bijna niet meer aan een relatie beginnen! Fijne vrije dag, allemaal!
|
21 mei 2009 8:37 |
|
|
cabrio wim
|
Gewoon er voor gaan en niet opgeven, bij een ander lijkt het gras altijd groener, maar dat is maar voor een zomer. Is het gemak van de wegwerp maatschappij tegenwoordig.
|
21 mei 2009 8:54 |
|
|
horn
PF #57
|
Wijze woorden, ouwe man Ik denk dat het meer is dat dergelijke BN'ers (voor wat het waard is) de hele dag mensen om zich heen hebben die ze de hemel inprijzen, waardoor ze het zicht op de realiteit 'een beetje' uit het oog verliezen. Verder is het tegenwoordig idd niet echt meer een schande om te scheiden, een affaire te hebben of na 4, 14, 24 of zelfs 34 jaar genoeg van elkaar te hebben. Iedereen heeft wel zulke mensen in hun omgeving en er wordt nauwelijks meer van opgekeken. Horn - ook gescheiden...
|
21 mei 2009 9:02 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen!! Net even de fotos van de bruiloft van gisteren bekeken en geretoucheerd Zo inpakken en dan richting Ardennen. Kleine kans dat we ook nog even langs Hoenderloo rijden, maar dat ligt er een beetje aan hoe laat onze dochter terug is. Die sliep bij opa en oma en is aan het dauwtrappen richting Lage Vuursche... Prettige dag allemaal!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 mei 2009 9:12 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, het lijkt alsof de zon er door gaat komen vandaag, dat zou wel mooi zijn. Gelukkig gaat het weer wat beter met Rita, Wim.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 mei 2009 9:54 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goede morgen allemaal, al weer de noodreperateur op bezoek gehad van het rioleringsbedrijf. Het gemaal naar de weg was bijna kapot, de pomp maakte behoorlijk bijgeluiden. Nu weer gemaakt, maar daardoor iets andere ochtend dan verwacht!
De relatieperikelen zijn weer niet van de lucht (jan smit, adam curry) ben blij dat ik niet beroemd ben! De wereld veranderd, de vorm van relaties ook!.
Als we maar gezond zijn, dat is het meest belangrijke. Denk niet dat ik hoenderloo in kan plannen, maar hou het wel in mijn achterhoofd!
veel plezier allemaal!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
21 mei 2009 10:47 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
bedankt Wim voor de aflossing ik was vanmorgen niet zo fris (ontsteking of zoiets in de duim) ik hoop dat ik morgen weer helemaal up too date ben ben blij te horen dat het weer beter gaat met moeder de vrouw
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
21 mei 2009 22:18 |
|
|
paere
|
doe mij maar een palmpje en wat die bn'ers betreft, laat ze maar lekker hun gang gaan ik kan er niet mee zitten
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
21 mei 2009 22:25 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
@gast; gelukkig wel, ik lust ook wel een warsteiner! Goed weer om te toeren vandaag!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
21 mei 2009 22:28 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
We sluiten de bar vroeg vanavond; voor eventuele late binnenkomers; sleutel ligt onder de mat!
|
21 mei 2009 23:21 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
gevonden, ik rij nog even naar binnen en ga dan na een verfrissing ook m'n bed opzoeken!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 mei 2009 23:25 |
|
|
Lydia
|
Nog even aan het werk geweest. Geen tijd voor de kroeg. Ga nu ook mijn bedje in. Morgen met de meiden naar http://www.tongtongfair.nl/content.php?c=14Trusten allemaal!
|
21 mei 2009 23:30 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Japio,nu pas in kroeg,behoorlijk aangeschoten,maar met die hele familie hier Ga morgen paar rondjes P doen om de stoelgang te stimuleren Wat er ook in het glas zit nu,ik zuip het op
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 mei 2009 1:27 |
|
|
paere
|
goeie smorgens allen marcel je bent niet de enige die moet werken, ik ben wel wat later begonnen ik zal de broodjes en de eieren klaarzetten toch lekker zo'n bakkie koffie werk, mauk, en vrijetijdze
|
22 mei 2009 7:16 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh, net ontbijtje binnen van Paere en ga er ook weer tegenaan. Werk ze, voor degene die nog moeten.
|
22 mei 2009 8:00 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Bij de delaer in Aken ook. Weet je ook wat een beurt kost voor je Jura................. voor minder dan €100 komen ze daar ook niet van de bank hoor.....
|
22 mei 2009 8:22 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Gelukkig lust ik geen koffie. Waterkoker van Porsche Design af en toe ontkalken en hop, weer lekkere thee! Vandaag hoef ik ook niet te werken, dus zo op weg naar Den Haag. Beetje Indische cultuur snuffelen. Ik zal spekkoek voor vanavond in de kroeg mee nemen! Fijne vrijdag, allemaal!
|
22 mei 2009 8:29 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Môge allemaal; lekker vrij vandaag, maar hup naar buiten en het perceel maaien!
|
22 mei 2009 9:53 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge, Sorry, sorry dat ik er niet was in Hoenderloo Jongens wat was ik "brak" zeg, echt zo duf als een konijn. Volgens Saskia werk ik teveel en bij een vrije dag ben je (vaak) beroerd Maar ja jongens vertel eens die nieuw(ere) 911 moet er toch eens komen, en dat kan alleen met hard werken Of ja had maar een vak moeten leren Heb al een paar bakkies op en ben natuurlijk alweer aan het werk, gaan met die facturen Mauk ze Misschien vanmiddag ff naar het circuit van Z.voort, Harc dag.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 mei 2009 10:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Minder werken, Hans ... en gewoon lekker in je Icoon van 'n 993 blijven rijden MoGgUh ...
|
22 mei 2009 11:19 |
|
|