Auteur |
Bericht |
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: sex in een Porsche?
Eigen ervaring? , hoeveel, hoevaak, hoelang Weet je vader dit ook al? Die kijkt vast voortaan met een andere blik naar zijn 4S
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
03 jun 2009 22:29 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Het valt me op heer Herbst dat u nogal waarde aan dit topic hecht...................misschien wilt u uw eigen ervaringen op dit gebied met ons delen??...
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
03 jun 2009 22:32 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
goede opmerking, altijd leuk als mensen zich bloot gaan geven
_________________________________________ Got coffee?
|
03 jun 2009 22:36 |
|
|
Gunther
|
ja torig helaas is nie iedereen zoals ons ik zeg altijd wie nie waagt wie nie wint wie nie n**kt krijgt geen (kind) ervaring
_________________________________________ born to be alive
|
03 jun 2009 22:40 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
@Jaco: waarop baseert u dat? En wat wilt u dan precies weten? @Marco: over bloot geven gesproken, waar is die foto van die Volvo uit eigen collectie gebleven?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
03 jun 2009 22:44 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Een targa-dakje opent natuurlijk ook perspectieven...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 jun 2009 22:59 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
03 jun 2009 23:03 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Laat je fantasie werken, Rob!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 jun 2009 23:04 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
|
04 jun 2009 7:46 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
04 jun 2009 7:58 |
|
|
Lydia
|
Aan de afdruk te zien lijkt toch echt of de dame nog een broek aan heeft, dus geen van beiden!
|
04 jun 2009 8:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Grappig. Dirty versie van het Mauk cafe... stemming stijgt, niveau daalt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jun 2009 9:03 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
+ Daar draait het niet om Bovenstaande scenario's kan ik mij levendig inbeelden. Hoe levendig hoef ik niet aan jullie neus te hangen Misschien ook omdat ik een fantasierijk persoon ben. Of omdat ik het in (zo) een film gezien heb Maakt niet uit. Ik zeg gewoon: Quod erat demonstrandum (QED). Horn, wat nou, niveaudaling. Volgens mij zijn hier een aantal boxstereigenaren anders naar hun "kleine" autootje gaan kijken. Mooi toch, zo'n forum
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
04 jun 2009 11:59 |
|
|
horn
PF #57
|
'anders ergens naar kijken' impliceert niet automatisch een niveaustijging... ik ben op internet ook wel eens plaatjes tegengekomen waardoor ik anders naar diverse groenten ging kijken, maar of dat nou het niveau van die groenten echt deed stijgen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jun 2009 12:10 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
geeft : 2 ons groente en 2 stuks fruit wel een nieuwe betekenis of wat te denken van : leef je uit met groente en fruit...
_________________________________________ Make the most of now!
|
04 jun 2009 12:16 |
|
|
torig
|
Je vergelijking loopt toch enigsinds mank, al begrijp ik het punt dat je wil maken Hebben groenten uberhaupt niveau, dat dan nog kan stijgen of dalen...? 'k Respecteer je mening, maar naar het schijnt is de Kama Sutra een kunst(vorm). Dus van enig niveau Laat ik voor jou een aanpassing invoeren: Met de vrijgehouden hand, diegene waarmee je <censuur>, kan je op dat ogenblik wuiven, zo je wenst, of ook je beleggingsadviesbulletin/quote 500/golfetiquettehandleiding/servet vriendelijk omhoog houden terwijl je knipoogt/glimlacht! Porsche"rijders" staan immers bekend als mensen van niveau
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
04 jun 2009 12:30 |
|
|
horn
PF #57
|
In het algemeen of in vergelijking met Boxsterrijders (geintje heren en dames...)
|
04 jun 2009 12:32 |
|
|
torig
|
|
04 jun 2009 12:33 |
|
|
horn
PF #57
|
in het kader van dit topic heb je daar dan wel enige hulpstukken voor nodig...
|
04 jun 2009 12:37 |
|
|
torig
|
Een Boxster, bijvoorbeeld
|
04 jun 2009 12:46 |
|
|
Gunther
|
ik wil mijn boxster wel ter beschikking stellen voor de 2 dames dus laat maar horen. ps zal ff een paar stoelhoezen bestellen.
_________________________________________ born to be alive
|
06 jun 2009 21:40 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
dame op de foto had duidelijk haar broek nog aan, dus geen sex
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 jun 2009 4:42 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
was een rokje en die hoeven niet uit
|
08 jun 2009 7:34 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Dit is duidelijk een jarretelsettje wens is de vader van de gedachten
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 jun 2009 8:04 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Kuisheidsgordel!!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
08 jun 2009 12:37 |
|
|