Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
Hoeveel krijg jij in de porsche?
Dat krijg je als de DD een Porsche is ff naar het grofvuil stort
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
05 jun 2009 10:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Hoeveel krijg jij in de porsche?
|
05 jun 2009 10:23 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
05 jun 2009 10:25 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik lever de verlagingst V/A €18,75 Diverse stelmogelijkheden aanwezig.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
05 jun 2009 10:32 |
|
|
Jort
Groningen
|
Kan me plaatjes van Harry aka Porsche356sc herinneren met daarop 9 man in een 944...en alle deuren en ramen dicht.
_________________________________________ Tjolk.
|
05 jun 2009 10:43 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
En ze waren ouder dan 6 jaar was dit incluis stoelen en banken
|
05 jun 2009 10:53 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 jun 2009 10:55 |
|
|
Jort
Groningen
|
Yep en yep
_________________________________________ Tjolk.
|
05 jun 2009 11:07 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
een compleet frame van een motor fiets, honda cb 500 en dat is groter dan het lijkt kan ik je vertellen. ik ging het ophalen en die man glimlachen van dat past niet, en dat dacht ik ook maar gelukkig na 10 minuten zat het erin
_________________________________________ remmen is angst
|
05 jun 2009 11:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik zocht 'm al Overigens in 'n 964 Coupe twee recaro-seats en 4 velgen vervoerd .... en ja, de originele stoelen en bankjes zaten er ook nog in ... en 'n tuinbank in 'n 73'er Beetle
|
05 jun 2009 11:24 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
met 4 man in een 911, waarvan minimaal 3 rugzakken, en een stuk of 2-3 camer's en een statief... de auto lag bijna op de grond vanf toen heb ik me voorgenomen gewoon met max 2 man (inclusief mezelf) in de Porsche te rijden, in noodgevallen kan een derde persoon mee. In mijn 944 heb ik wel eens oude stoeptegels vervoerd... de auto lag letterlijk 15cm lager dan standaard, liep nét niets aan, stapvoets over drempels (was maar 5 km). Achteraf lag hij echt te laag, maar ik had geen zin meer de tegels weer uit te laden
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
05 jun 2009 11:29 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Tot nou toe, is dit het meest ik heb ooit in de P gehad Niet veel dat weet ik... maar deze twee kan veel schade aanrichten EDIT: my shitty dutch
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
Laatst bijgewerkt door BTRIII op 05 jun 2009 14:32, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 jun 2009 13:23 |
|
|
Wimpie77
|
2 koffers, 2 personen en de complete softbaluitrusting van 1 team...
Was even proppen, maar gelukt!
_________________________________________ * * *
|
05 jun 2009 13:28 |
|
|
Omiel
niet meer: Boxster S
maar wel: Jaguar XKRGemert
|
Ik stop mijn kinderen gewoon voor in de bak.
_________________________________________ Broem broem
|
05 jun 2009 20:18 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
o ja ook een keer 4 velgen en banden 18", dan kan er ook nog weinig bij.
|
05 jun 2009 20:33 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
Deze voorin: en deze: en achterin de regiseur: en nog een cameraman met camera: was ook best vol http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Prins_en_het_Meisje
|
05 jun 2009 22:15 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
6 man ,3 vrouwen, jij en een camera
|
06 jun 2009 6:45 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahahahahaha LOL
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
06 jun 2009 8:31 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
ja, wat is de vraag? o nee, ik zat er niet in
|
06 jun 2009 15:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ja Ja
|
06 jun 2009 20:46 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
In mn ex-930 1 keer 150 kg mosselen....................... daarna wel goed laten luchten (bang voor problemen met mn ega.............)
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
06 jun 2009 21:14 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik heb een tijdje wekelijks kreeft gehaalt maar hoe ik mijn best ook deed er lekte altijd wel iets dus doe dat niet meer. maar 150 kg mosselen
|
06 jun 2009 21:47 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
06 jun 2009 21:54 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
07 jun 2009 0:04 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Twee voorstoelen Vier velgen met banden Een kerstboom (twee keer, zelfs) Een flinke hoeveelheid computermeuk Ik heb meer foto's maar kan ze even niet vinden...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 jun 2009 12:43 |
|
|