Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
Re: Duitsland flitst enkel van voren?
In februari ook geflitst door deze borden... Bonnetje nog niet binnen...
_________________________________________ * * *
|
10 jun 2009 9:36 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
idd, daaro is het echt wel '' say cheese'' dat van 20% marge wist ik echter niet, mooi kan ik weer ff wat harder eronder door.....
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
10 jun 2009 10:55 |
|
|
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
|
Volgens mij is de discussie niet dat je als je een bekeuring krijgt uit Duitsland dat je deze niet hoeft te betalen.. Indien je een bekeuring uit Duitsland krijgt staat deze op naam van iemand. Dat kan zijn omdat de lease maatschappij / werkgever eerder is gevraagd wie de bestuurder op moment van overtreding was.
|
10 jun 2009 12:29 |
|
|
GranTurismo
|
[kapotte grammofoonmodus aan]mod by horn: als je reageert op een direct daarboven staande post, hoef je deze niet (lees: NIET) te quoten. [kapotte grammofoonmodus uit]Eens, ik bedoelde meer aan te geven dat je dus wel een bonnetje krijgt thuisgestuurd en jij dan vervolgens degene ben die uit mag leggen dat je niet achter het stuur zat.
|
10 jun 2009 13:06 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
10 jun 2009 15:23 |
|
|
Wimpie77
|
Reed er toch met 130/140 onder door...
|
10 jun 2009 15:28 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
t ging er over dat je als motorrijders dus in duitsland nooit geflitst kan worden met boete, dat is dus bij deze bekracht!
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
10 jun 2009 22:36 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik zag afgelopen zondag dat er nu een baustelle bij deze borden is. Je rijdt over 1 strook tegen de stroom in heuvel op onder de borden door.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jun 2009 22:45 |
|
|
horn
PF #57
|
na 3 km staan er nog een keer borden met flitsers boven de weg...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jun 2009 22:49 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Klopt en als je goed hebt opgelet heb je gezien dat boven de rijstrook die over de andere baan wordt geleid (vanuit Frankfurt ri Keulen dus) in het eerste portaal dat je passeert een flitser boven de weg hangt. Ik zag het gelukkig op tijd om de snelheid er uit te halen ook al reden we maar 15 km/u te hard.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
10 jun 2009 23:19 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ja, ik zag hem. Hij hing er los onder...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jun 2009 23:34 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
|
30 sep 2009 22:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zo onopvallend vond ik ze niet ...
|
30 sep 2009 22:59 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Heb een duitse souvenir tijdens mijn laatste tour in Duitsland gekregen, met mijn gezicht op de foto (met een uitdrukking dat nog net geen *shit* zegt) en mijn kenteken en de vraag of ik dit ben en zo ja, of ik het geld wil overmaken. Viel trouwens wel mee, 72 km/h binnen bebouwde kom kwam op 20 Euro.
|
30 sep 2009 23:34 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Dit punt is de nr 1 meest beruchte buitenlandse PF-flitsplek aan het worden.
|
30 sep 2009 23:53 |
|
|
Mazdarati
Heeft ooit een Porsche ingehaald.
|
Köln afgelopen zomer, 14 te hard -> €20. In NL 14 te hard -> €62. Duitsland Ze hadden een foto van de auto en van mij als bestuurder toegestuurd. Compleet met een Nederlands A4tje. Mooi detail is dat over de bijrijder een wit vlak hadden gedaan zodat zijn vriendin er niet achter komt dat ik op dat moment op stap was met mijn geheime vriendin!
|
01 okt 2009 7:31 |
|
|
Wimpie77
|
En ze vond het ook niet vreemd dat er een wit vlak naast je zat?
|
05 okt 2009 14:01 |
|
|
horn
PF #57
|
die witte vlek is alleen maar over het gezicht geplaatst. Kan je alsnog uitleggen waarom er een witte vlek met blote borsten naast je zat
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 okt 2009 14:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
de boetes vallen mee maar als duitser raak je rijbewijspunten kwijt...
_________________________________________ oud is beter
|
05 okt 2009 14:34 |
|
|
Mazdarati
Heeft ooit een Porsche ingehaald.
|
Hmm, ik heb de foto thuis liggen, maar ik zal eens kijken of ik 'm nog in kan scannen voor jullie. Het vlak loopt nl zowat tot de grille. Ik heb sowieso nog iets van afgelopen zomer dat ik voor jullie in wilde scannen, maar dat komt er maar niet van. Maar dat is ook 'n ander topic.
|
05 okt 2009 18:18 |
|
|