Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
Aahh!!... Dan wordt dit mijn laatste biertje hier! Ik ga zo slapen.. Welterusten voor straks
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jun 2009 23:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Geen idee, maar de laatste moet altijd schoonmaken en opruimen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 jun 2009 23:52 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Pf geef mij op de valreepnog maar een biertje,of moet de hele drankvoorraad nog op voordat het café gesloten wordt Vanavond laatste veulen van dit jaar geboren,eindelijk een merrieveulen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
10 jun 2009 23:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Van harte met de jonge dame
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 jun 2009 23:57 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Ok, laatste rode wijntje voor mij hier!
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
11 jun 2009 0:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nou voor mij nog een watertje graag, he heerlijk kom weer een beete bij Hoop niet dat ik moet opruimen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
11 jun 2009 0:02 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja,lijkt me goed idee om de zaak leeg te z**pen Wel laatste veulen bij ons dit jaar Hadden vorig jaar 7 en dit jaar 5 Hoop er volgend jaar 9 te hebben,pf
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
11 jun 2009 0:02 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Eigenlijk best wel fijn zo'n kroeg Kan de P ook weer ff bijkomen
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
11 jun 2009 0:09 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allemaal ik zal weer een heerlijk ontbijtje klaarzetten en natuurlijk de jura weer werk en maukze allen
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
11 jun 2009 5:48 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en wat een noodweer geweest vannacht. Zo wat smaakt die koffie dan weer lekker. Vandaag alles proberen af te krijgen aan de Porsche, heb mijn maat nog even gebeld , en die komt het start probleem oplossen.
|
11 jun 2009 7:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen! Ik zie dat de kroeg nog steeds niet permanent gesloten is Dan schuif ik hier nog even aan voor het ontbijt, daarna even opruimen. Hier nog steeds stromende regen, de hele nacht al. De tuin stroomt over, dus de kraan kan wat mij betreft weer dicht
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 jun 2009 7:31 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Hier ook de hele nacht stortregens. Wat een contrast met gisteren. Toen zat ik aan het einde van de middag met een glaasje in het zonnetje op een terrasje. Genoeg te doen vandaag, mijn buro ziet er uit alsof er een bom ontploft is! Werk lekker, allemaal!
|
11 jun 2009 7:40 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedenmorgen allen! Net op tijd voor het laatste ontbijt in deze kroeg zie ik al! Lekkere kop koffie. De avond van de TC wordt volgens de weerorakelen droog. Wim, wat is de cabrio weer schitterend gerestaureerd.Ik kan helaas 15 juni niet, maar ik ga hem zeker in september zien! Marcel, ik weet nog wel een goede plek om de kwasten en de latex in te zetten Werk ze vandaag.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
11 jun 2009 8:05 |
|
|
cabrio wim
|
Is op 13 juni hoor Renger.
|
11 jun 2009 8:32 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen en excuses voor mijn afwezigheid gisteravond. Ik was gisteravond weer gaan kijken bij Kendo, maar dat mondde al snel uit in coachen en werd dus laat. Het was wel ontzettend gezellig. Volgende week dus maar WEER!
Hier is het op dit ogenblik nog wat vochtig en de wolken beginnen er wat vriendelijker uit te zien.
Werk ze en Mauk ze!
PS: De TC is op de 12e!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 jun 2009 9:08 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
bedoelde ik ook!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
11 jun 2009 9:51 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik zal voor vanavond maar vast het bier, de rose en de hapjes voorbereiden... EDIT: hopelijk wel op de nieuwe locatie O.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 jun 2009 15:43 |
|
|