Auteur |
Bericht |
boxstercup
F360M
|
Re: het grote motorfiets topic
Prachig he, die powerband waarin het snerpende vermogen los kwam Het fietsje heeft bij mij meer indruk gemaakt dan mijn R1.. Veeel sneller uiteraard zo'n 150pk 1000cc viertakt dan een 75pk 250cc'tje, maarja de beleving en wendbaarheid he Jammer dat men niet meer door is gegaan met de doorontwikkeling van de tweetakt met injectie etc etc, helaas de das omgedaan omwille van milieu aspecten.. Anders had je echt absurde vermogens kunnen verwachten uit een relatief hele kleine cilinderinhoud
|
12 jun 2009 19:39 |
|
|
Ger
RS 5
|
Re: het grote motorfiets topic
De Bimota 500 V Due was nog later en 2 keer zo dik. Deze Bimota, waarbij in tegenstelling tot de andere types ook het blok van Bimota was, zorgde voor de ondergang van dit exclusieve merk.
|
13 jun 2009 16:42 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Re: Het grote motorfiets topic
V-due had ik idd graag als volgende fiets gehad destijds. Maar het zelfontwikkelde 2-takt blok was idd iets te hoog gegrepen voor de Italiaanse frame-kunstenaars
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
15 jun 2009 0:23 |
|
|
michiel C
997 GT3 CS gen2,
ex 993 Turbo,
ex 993 C4,
ex 993 C2
|
Re: Het grote motorfiets topic
Ik heb naast mijn 993 nog een Yamaha R1 uit 2007 (deed dienst als drt op de Nordschleife, is te koop overigens) en ik heb nog een Yamaha R6 zonder kenteken voor de circuitdagjes. Ook rijd ik nog wel eens een rondje op de Yamaha Fazer 600 van mijn vrouw. Tja, het leven zit vol keuzes......
_________________________________________ Two suns in the sunset could be the human race is run.......
|
17 jun 2009 10:54 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Re: Het grote motorfiets topic
Motorrijden prachtige hobby mis het nog steeds, heeft echter ook zijn keerzijde heb ook een weekje met een gebroken bekken in het ziekenhuis doorgebracht na een schuiver. Mijn motorfietsen Honda CBR600 Kawasakie ZXR750 Suzuki GSXR600 Harley Davidson Fat Boy Ducati 996 Honda Fireblade Yamaha R1
|
17 jun 2009 21:43 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Re: Het grote motorfiets topic
Oooohhh...tissues.... Die 996 staat al tijden hoog op de verlanglijst. 2x 996 in de garage.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
17 jun 2009 21:50 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Het grote motorfiets topic
Geluid van die dingen is goddelijk. Durf het alleen niet aan...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
17 jun 2009 22:12 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Re: Het grote motorfiets topic
Het is al 15 jaar sinds ik laatste op een motor ben geweest RGV250 Gamma Mijn Mama heeft een Yamaha YZF600 R6 Haar man heeft een Ducati 1098
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
19 jun 2009 18:33 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Het grote motorfiets topic
Van jongs af aan altijd al bezig geweest met 2 wielen, door familiale omstandigheden altijd de moto in en uit gehad, kwestie van moeder Peeters een beetje te ontzien, maar het blijft natuurlijk in het bloed zitten. Na enkele BMW's en een Harley, 3 jaar geleden deze Vespa gekocht om bij mooi weer de file naar het werk te ontwijken. Voor de autosnelweg was de Vespa echter net iets te traag en 2 jaar later de Vespa ingeruild voor deze. Nu weer een jaartje later begin ik toch weer meer en meer zin te krijgen in zoiets Een echt buikschuiver gaat er echter nooit niet komen, vrees dat dit niet goed is voor de gezondheid van mij en mijn familie.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 jun 2009 19:21 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: Het grote motorfiets topic
Moeilijke keuze, tenzij je de dame met de bruine krullen er niet bij in hoeft te ruilen, dan zou ikm direct voor de "Springer" gaan...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
19 jun 2009 19:42 |
|
|
Alice-C2C
993Amersfoort
|
Re: Het grote motorfiets topic
_________________________________________ Alice in Porsche wonderland
|
19 jun 2009 19:44 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Re: Het grote motorfiets topic
Grappige reactie, ben jij de dame met de krullen?
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
19 jun 2009 21:35 |
|
|
Alice-C2C
993Amersfoort
|
Re: Het grote motorfiets topic
Nee de dame die bij Henk C2C hoort
_________________________________________ Alice in Porsche wonderland
|
19 jun 2009 21:51 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Het grote motorfiets topic
Zowat het(de) enige dat het lang bij Henk uithoud
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 jun 2009 22:31 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Het grote motorfiets topic
En Bommel natuurlijk....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
19 jun 2009 22:33 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: Het grote motorfiets topic
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
19 jun 2009 23:00 |
|
|
Alice-C2C
993Amersfoort
|
Re: Het grote motorfiets topic
@ Paul Goede keus een Harley, past wel bij je
_________________________________________ Alice in Porsche wonderland
|
19 jun 2009 23:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Het grote motorfiets topic
Hé Alice, welkom terug ..... en inmiddels ook besmet met dat andere virus begrijp ik .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 jun 2009 23:45 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Het grote motorfiets topic
Breed en korte pootjes
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
20 jun 2009 8:53 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: Het grote motorfiets topic
Ojee... (maw, Alice is net zo erg als Henk...dus binnenkort... )
|
20 jun 2009 11:23 |
|
|
Alice-C2C
993Amersfoort
|
Re: Het grote motorfiets topic
@ EriC4C: dank je heel soms heb ik de neiging om even te reageren en soms doe ik dat dan ook @ Paul : ik dacht eerder aan stoer en robuust @ Jurgen en EriC4C: Tja 't is een soort virus, het sluimerde al sinds mijn 14e en nu is mijn weerstand zo verlaagd dat ik besmet ben geraakt Helemaal na mijn 1e motorrijles van de week.
_________________________________________ Alice in Porsche wonderland
|
20 jun 2009 18:37 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Re: Het grote motorfiets topic
Volgende keer graag ff waarschuwen dan blijf ik binnen. Leuk he, motorrrijden.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
20 jun 2009 18:50 |
|
|
Alice-C2C
993Amersfoort
|
Re: Het grote motorfiets topic
Geweldig!
_________________________________________ Alice in Porsche wonderland
|
20 jun 2009 18:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Het grote motorfiets topic
Ah, joh, dus je zit pas de helft van je leven met dat virus, die wens? .... *gniffel* Doe je wel voorzichtig zegmaar
|
20 jun 2009 21:22 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Re: Het grote motorfiets topic
Het is al weer ff geleden maar hier heb ik er 2 van gereden als laatste motorfiets voor ik helemaal op 4 wielen overging Geweldige machine, sportief en toch een heerlijke toermachine. De eerste heb ik bij 210k op de klok verkocht de tweede bij 120k. En nooit een grijntje pijn, heel europa en een stuk van Azie mee door geweest.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
20 jun 2009 23:48 |
|
|