Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:50

Antwoord op onderwerp  [ 364 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Tunnel Challenge Zuid Holland .... La Targa Passaggio 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
356 BT5 1960
Bericht Re: Tunnel Challenge Zuid Holland ....
We zijn even naar de start geweest, was leuk om te zien dat er zo'n grote opkomst was.
Een tunneltje meegepikt en toen weer naar huis gereden. :drive:

12 jun 2009 21:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Jeetje balen zeg sigrid. Ik hoop dat het meevalt !! .groet aan jou en willem.

12 jun 2009 22:40
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Nou ben net thuis, wel met de P gelukkig :!: Reed samen met o.a. Horn en gast in het treintje vanaf Meerkerk toen ineens een hard piep signaal klonk en het ABS lampje en het lampje met het uitroepteken ging branden, 2 tellen later zag ik pas dat ook het accu lampje brandde. Gestopt op de vluchtstrook van de A-15 net voor de afslag 19A. Voor bij de accu niks te zien, achter bij de motor gekeken...... :evil: De hele dynamopoelie eraf en alle delen, schalen, ringen, moer en de riem lagen keurig naast de onderste poelie. Snel alles bij elkaar gegraaid en op de passagiersstoel gelegd en iets verder op de afslag gaan staan. ANWB gebeld en die waren er binnen 20 minuten :shock: ondanks de drukte volgens de meldkamer.

Er stopte nog een witte P om te vragen of ze konden helpen, nog bedankt daarvoor :thumleft: Ook de vrolijk toeterende P's bedankt voor de aandacht :mrgreen:

ANWB man heeft alles weer kunnen monteren :thumleft: maar vertrouwde het niet en adviseerde mij toch maar huiswaarts te gaan en niet verder de TC af te rijden. Ook kreeg ik het advies mee zo af en toe even te stoppen bij een pomp om te kijken of de snaar op spanning bleef.
nog 2x gestopt maar zover ik kan zien en voelen blijft de snaar op spanning, maar volgende week toch maar even langs de garage rijden.

@#$%$# dat ik de TC gemist heb en Stijn niet naar huis heb kunnen brengen zoals ik beloofd had, Sorry. Nou maar weer wachten op de volgende TC 8) , of de route nog maar es alleen rijden :mrgreen: .

Ik hoop voor de rest dat het weer een geslaagd evenement is geweest :thumleft:

12 jun 2009 22:57
Profiel
wat een mazzel dat je alle onderdelen nog compleet had....dat je in ieder geval nog naar huis kon....succes verder.....

12 jun 2009 23:06
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Zo net thuis en een prachtige rit meegemaakt. Laatste stukje ben ik niet meegegaan omdat de laatste tussenstop vlak bij huis was.

Op de weg naar huis zag ik dat de één na laatste tunnel (A15, Gorinchem richting Rotterdam) afgesloten was en via Yer heb ik Olaf nog kunnen bereiken. Zou zonde zijn om helemaal over de brug terug te moeten :wink:

Eerste keer dat ik meegedaan heb en heb wat, aan de voorkant, zwart geblakerde auto's achter moeten laten :lol:

Olaf, bedankt voor de organisatie mede namens Kevin. We hebben genoten :thumleft:

12 jun 2009 23:20
Profiel
Keistad
@Bully Bedankt. Ik ben idd blij dat de P weer thuis is en niet ergens in Rotjeknor bij een garage staat :!:

12 jun 2009 23:22
Profiel
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Eindelijk weer thuis! Heel erg genoten van de TC, zowel wat betreft de opzet en organisatie als de sfeer :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Leuk dat er 5 968's waren :res:

13 jun 2009 0:40
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Inmiddels ook weer thuis :ba:

.... tot mijn verbazing staan de foto's van Thijs er nog niet op :shock:

THIJS !!!!

.... stond te fotograferen onder de A4 - "halverwege het rondje Benelux-tunnel" :thumleft:

13 jun 2009 1:15
Profiel WWW Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
leuke rit, Olaf, was alweer een tijdje geleden dat ik mee heb gedaan....gaaf als je door de tunnels rijdt maar het lijkt me eigenlijk nog leuker als je daar gewoon met je gebakje rijdt en er komen 50+ Porsches de tunnel inzetten, die allemaal wat gas terugnemen om er dan vollop te gaan.....

13 jun 2009 1:20
Profiel
PorscheForum Rakker
991S
ex 996, ex 997S
Ook weer thuis. Topavond gehad...organisatie....bedankt :thumleft:

13 jun 2009 1:36
Profiel
Moderator
PF #57
het was leuk. zat wel tegen het indutten aan op de terugweg. toen maar even goed gasgegeven. dat hielp :lol: dank heren, voor het herinneren dat ik best een net geluid heb. Vergeleken bij sommige brulpijpen... brrrrrrr... zowel nieuwe (Paul II) als oude BTRIII - wat een enorm kabaal. En het leukste is wel achter de turbo van Jacco aan door de Weena tunnel. Gorgel gorgel de gorgel plofplof wat een kippenvel! :thumleft: Ollie, wederom bedankt :salut: het was top.

@ Willem: we hoorden dat je Marcel had gesproken en dat we niet terug hoefden. Anders hadden we het zeker gedaan! Succes met de reparatie.

13 jun 2009 1:50
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '94
Zuid-Holland
Ook weer thuis, genoten van deze avond en de sfeer was ook prima in orde :thumleft: kzou m'n gezicht eigenlijk eens wat vaker moeten laten zien bij de diverse meetings :wink:

13 jun 2009 1:53
Profiel
Veghel
Nah , nu net thuis...... zoals ik vandaag al over meer forummers met wat problemen lees en ook meegemaakt heb hebben we het Rotjeknor stadsgedeelte compleet gemist (jammer) maar weer een goede daad gedaan met 4 andere porschisten bij een porsche met start/rij problemen gewacht ,wat goed werd opgelost door de ANWB (noodbrug gemaakt in zekeringkast :shock: ) ik hoop dat je Dronten heb gehaald :?: laat ik de enige zijn met een ANWB kaart :mrgreen:

BTR.................... wat een gruwlijk vies VETT geluid produceert jou RUF :twisted:

gast ........ :thumleft:

Nu ff een pretsigaret en dan naar bed :mrgreen:

MZL en trusten.

13 jun 2009 3:05
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Net aangekomen.
Allereerst "Rodger that", BTR en de andere mede forummers (helaas ben ik door de stress van het balen en de knallende hoofdpijn die ik al had voor de pech jullie namen vergeten) heel erg bedankt voor jullie steun en gezelschap tijdens mijn pech geval.
Ineens hielt ie er mee op! Er was een probleem met de brandstof voorziening (geen spanning op pomp, gemeten vop zekering ingang), en de vakman van de ANWB heeft alles goed gecontroleerd voor hij besloot om deze direct vanaf de accu te voeden. Ook voor hij weer vertrok controleerde hij goed of deze tijdelijke oplossing geen kwaad kon. :thumleft:

Achteraf denk ik dat het licht inhouden dat ik al vanaf de aankoop heb, onbelast bij lage snelheid hier mee te maken had en dat nu iets definitief de geest heeft gegeven. Dat probleem zal nu wel makkelijker te vinden zijn en hopelijk heeft de motor niet ernstig te arm gelopen. Na 80 km ging het check engine lampje branden. Rustig gereden en een paar korte pauzes gehouden om de pomp even uit te zetten.
Morgen eerst een andere DME relais proberen.....
Ondanks alles was het vóór de pech een prachtige belevenis met al die porsches, maar het mooiste vond ik toch de super sociale vriendelijkheid van de 4-5 medeforummers met bijrijders die het toch wat dragelijker maakten om daar te staan.
Heren nogmaals Bedankt! :thumleft: :thumleft: :thumleft:
-------------------------------------------------------------------------------------

Olaf (en evt andere organisatoren), bedank voor de mooie rit. Helaas moest onderweg aanhaken. Ik had de hele dag op een zeilschip gezeten en was een uurtje later in de haven dan geplanned. Het is er helaas niet meer van gekomen om je even persoonlijk te bedanken, dus bij deze.

Laatst bijgewerkt door dynamic op 13 jun 2009 12:15, in totaal 2 keer bewerkt.

13 jun 2009 3:52
Profiel WWW
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Olaf, ontzettend goede route uitgestippeld,was weer een onwijs gezicht zoveel enthousiastelingen te zien die kinderlijk aan het genieten waren.Helemaal gaaf wat een herrie in de tunnels.Kijk alweer uit naar de volgende keer.

gt3 rules wat een geluid Marcel :shock:

13 jun 2009 7:57
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Olaf,

Thnx, Ultra Cool dit een keer mee te maken :!:

Hleaas wat eerder weg , andres kwam Stijneman niet thuis :shock:

Marc

13 jun 2009 8:12
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Dames en heren, we vonden het weer super :!: Mijn USA passagier wist niet wat hem overkwam.
Was ook weer gezellig bij de tussenstops.

@Olaf: :thumleft: :thumleft: Bedankt voor de organisatie :!:
@Willem: Succes met je wagen, jammer dat je er nét niet bij kon zijn, ik begreep dat je nog 2 km moest rijden voordat je bij ons was?

Ik heb mijn foto's en filmpje hier staan.

Filmpje...

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Laatst bijgewerkt door Rad911 op 13 jun 2009 9:04, in totaal 2 keer bewerkt.

13 jun 2009 8:37
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Olaf, bedankt voor de leuke route en de gezellige avond. Ik heb een hoop forummers met een vette grijns op hun gezicht zien rondrijden.
Spijtig te horen dat er wat auto's met problemen waren.
Volgende keer zijn wij graag weer van de partij! :drive:
Nu nog even wachten op de rest van de foto's.

Laatst bijgewerkt door Ewout op 13 jun 2009 9:49, in totaal 1 keer bewerkt.

13 jun 2009 8:59
Profiel
Keistad
@Radboud Ik stond idd op een afslag (19A) eerder. Afslag 19 was vlgs mij de afslag naar het meetingpoint :evil: Net niet gehaald. :oops:

13 jun 2009 9:22
Profiel
Moderator
PF #57
Ahoy ipv Rhoon.

13 jun 2009 9:28
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Geweldig gereden gisteren avond, tot r'dam centrum met de kap open! De sfeer was echt super. Bedankt voor het organiseren, Olaf! :D :D

13 jun 2009 9:39
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Ewout schreef:
Spijtig te horen dat er wat auto's met problemen waren.

Procent gewijs viel dat gelukkig erg mee :wink:

Jammer voor WillemB en Dynamic dat ze de start niet gehaald hebben :| ... maar wat van onze onvoortuinlijke Turbo-rijder die op het Weena (net voor de tunnel) met 'n onherstelbare lekke band kwam te staan :?: .... da's nog veel erger - als je eenmaal het TC-gevoel te pakken hebt :wink:

Iemand nog 'n telling gehouden wat het aantal Porsches (en zwart-rijders :evil: ) betrof :?:
... weet wel dat Tony Lan-Yard's te kort had (en dat terwijl ik hem van te voren al had gewaarschuwd :mrgreen: )

13 jun 2009 9:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Cayman 3.4S (2006) & Lotus Elise Mk2 Supercharged (2005)
Uden
Dit was mijn eerste Porsche meeting, en wat voor één! Complimenten aan de organisatie, ik heb echt een top avond gehad en genoten van al het gebrul in de tunnels (en daarbuiten :wink: ). Het tempo zat er in ieder geval goed in en de volgende keer ben ik er weer bij!

13 jun 2009 9:41
Profiel WWW
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Ik hoorde iets in de richting van 72 of 73 auto's, maar heb dat niet zelf geteld!

@Willemb; vervelend dat je pech kreeg, duim voor een meevallend reparatietarief!!

13 jun 2009 9:42
Profiel
Moderator
911 Carrera S

Nice Pics & Clips :thumleft:

13 jun 2009 9:52
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 364 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende