Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: en ? wat nu
Daarentegen kan hij waarschijnlijk niet bewijzen dat er te hard gereden is. Anders had deze 'agent' Richard wel aangehouden. Toch?
|
13 jun 2009 19:30 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Dat wordt even afwachten, we weten niet eens of astramans wel een agent is of alleen iemand die een persoonlijkheidstekort of andere mislukkingen moest compenseren, ruzie met zijn vrouw moest afreageren of het gewoon grappig vond om iemand de stuipen op het lijf te jagen (dat hoopt-ie in ieder geval) door zich voor te doen als agent.
Ik ben ook wel eens bekeurd door een off-duty veldwachter die beweerde dat ik door rood gereden was. Volgens mij was het oranje, maar zijn ambtseed woog wat zwaarder.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
13 jun 2009 19:50 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Zoals Horn al zei: mogelijk andere prioriteiten op dat moment.
|
13 jun 2009 20:46 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Dan had hij beter bij mij in de auto komen zitten ,met mij was hij er sneller geweest .Wordt gewoon afwachten maar aan de reacties te merken hoop ik dat het mee gaat vallen .
|
13 jun 2009 22:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik had hem ingehuurd om jou op te sporen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 jun 2009 23:16 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Ik vraag me af of ze kunnen bekeuren voor snelheid als ze geen "geijkte" snelheidsmeter hebben. Normaal hebben alleen de video auto´s een geijkte snelheidsmeter maar een normale politieauto niet, dus kunnen ze nooit bekeuren op snelheid omdat de meting ongeldig is. Toch?
|
14 jun 2009 12:02 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ja, mag wel, alleen dan moet de snelheidscorrectie nog wat hoger zijn (is een vaste correctie die dan geldt).
|
14 jun 2009 12:25 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar "vroeger" hadden die politiemotoren van die tabellen op de tank zitten: "116 op teller = 110 geijkt" (gaat om het idee), dus weet niet of ze dat nog steeds hebben. Voor de rest, kan me niet voorstellen dat een agent "driftig gebarend" naast je komt rijden. Al is dat voor interpretatie vatbaar he .... Agent heeft altijd gelijk, dat is goed, het is echter jammer dat er ook wel eens misbruik van gemaakt wordt. Als je een boete krijgt, jammer maar betalen, toch? (don't do the crime, if you can't do the time! )
|
14 jun 2009 15:27 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Als je hard genoeg rijdt dan kunnen ze je uberhaupt niet klokken. Een opgevoerde Fiat: mietjes
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
14 jun 2009 20:10 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Stukje in de Televaag over een hardleerse motormuis:
Een politieman sprak de man aan nadat die met hoge snelheid over de Klapstraat in Westervoort jakkerde. Omdat de agent op dat moment de snelheid niet kon meten, bleef het bij een reprimande.
Later die avond kwam dezelfde agent de motorrijder weer tegen in Duiven. Ditmaal had de agent wel meetapparatuur bij zich, waarbij hij een snelheid van 116 km/u vaststelde, waar slechts 60 is toegestaan. Daarop werd zijn rijbewijs in beslag genomen.
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
15 jun 2009 3:18 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
_________________________________________ Last Rat standing
|
15 jun 2009 10:02 |
|
|
horn
PF #57
|
2x rijbewijs innemen wat mij betreft want een gewaarschuwd mens...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 jun 2009 10:13 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Vorig jaar september nog zo'n mooi geel persoonlijk ingevuld papiertje mogen ontvangen viewtopic.php?f=17&t=20794
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
15 jun 2009 11:04 |
|
|
Wimpie77
|
Ik ook op kerstavond bij Schiphol op de Bosrandweg... Niemand op de weg op 1 auto na...
_________________________________________ * * *
|
15 jun 2009 11:12 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
@Bert: hoe is dat overigens afgelopen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
15 jun 2009 11:21 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Transactievoorstel niet betaald en vooralsnog niets van gehoord (knock on wood )
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
15 jun 2009 16:59 |
|
|
Gunther
|
of een echte agent die werk en prive niet gescheiden kan houden. en niet weet hoe je vrienden maakt.... zover een agent die kan hebben.
_________________________________________ born to be alive
|
19 jun 2009 18:46 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
is een keer bijTop Gear een item van geweest. Om lang verhaal kort te maken, bij 270 km/uur met een TVR Tuscan S werden ze inderdaad niet meer geflitst.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
19 jun 2009 20:10 |
|
|