Ik heb het 7 jaar geleden gedaan en ik heb er nóg een grijns van op mijn gezicht:
SNOW DRIFTING EXPERIENCEAankomst 7 januari 2010, vertrek 9 januari 2010
Er kunnen 20 personen deelnemen, er wordt gereden in 10 Porsches 997 cabriolets. Je rijdt dus met 2 personen in een Porsche waarbij voortdurend gewisseld wordt van bestuurder.
ProgrammaDonderdag 7 januari:
Aankomst luchthaven Salzburg (voor degenen die wil vliegen). Daar staan de 10 Porsches al klaar om gezamelijk via een Roadtour naar Seewalchen te rijden. De bagage wordt per Shuttelbus vervoerd. We verblijven in
hotel Gut Brandlhof. Na de gemeenschappelijke check-in genieten we van een heerlijk diner.
Vrijdag 8 januari:
Na het gemeenschappelijke ontbijt vertrekken we met de Porsches naar de sneeuwvlakte waar de pret kan beginnen. De lunch is inbegrepen. Aan het einde van de dag keren we moe maar voldaan terug naar het hotel waar we ons op kunnen frissen voor het diner.
Zaterdag 9 januari: ontbijten, uitchecken en met een Shuttelbus worden we naar de luchthaven gebracht.
*Let op:* drankjes en de heen- en terugreis zijn niet inbegrepen. Ik ben wel druk aan het onderhandelen om voor een gunstige prijs een retour vliegticket te regelen!
Normaal gesproken kost dit evenement met 1 overnachting met ontbijt en 1 diner, zonder de Roadtour: € 1980.
Ik heb een speciale prijs kunnen maken voor 2 overnachtingen met ontbijt en 2 x diner voor € 1.595
Inbegrepen in dit evenement:
> Roadtour met de Porsches vanaf de luchthaven
> 2 overnachtingen met ontbijt
> 2 x diner
> 1 lunch
> 1 dag Snow Drifting Experience
> brandstofkosten
> 2 instructeuren en 1 begeleidende persoon
> transfer van het hotel naar de luchthaven
Inschrijven kan via PB.
Graag NAW gegevens, telefoonnummer, geboortedatum en rijbewijsnummer.
Voor de boeking dient 50% aanbetaald te worden.
HOTEL: