Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 16:30

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Cars & Coffee Antwerpen 3 mei 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Cars & Coffee Antwerpen 3 mei
Als iemand pics heeft van een 997 Carrera facelift (PDK)
Mag je ze gerust doorsturen naar alexwillems15@hotmail.com

Hartelijk bedankt ;)

04 mei 2009 20:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
De Porschefoto’s die ik genomen heb @ C&C, naja behalve die waar de entree van mezelf en die waar de entree van de CGT op staat :wink: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

05 mei 2009 0:30
Profiel
PorscheForum Rookie
http://cid-d60820b01001d982.skydrive.live.com/albums.aspx
Een deel van mijn foto's, zal binnenkort hier nog wat meer porsche foto's posten.

05 mei 2009 0:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Iemand meer info over de volgende in Eindhoven? :lol:

11 mei 2009 17:44
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Op het C&C forum staat 31 mei, maar verder nog info. :shock:
Eindhoven ga ik zeker ff kijken. :wink:

11 mei 2009 18:13
Profiel
PorscheForum Rakker
964 M700
Eindhoveeeee DE GEKSTE :^:

Ik ga ook zeker mee, gaan jullie inschrijven of allen kijken?

11 mei 2009 18:18
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Eindhoven gaat niet door:

http://forum.carsandcoffee.info/showthr ... 225&page=2

15 mei 2009 15:25
Profiel
PorscheForum Rakker
964 M700
Waarom Marcel? de link werk niet..ik ben geen lid :|

15 mei 2009 15:43
Profiel
De organisatie schreef:
Citaat:
Cars and Coffee Eindhoven is voorlopig van de baan. Er zijn een aantal andere Cars and Coffee evenementen die op dit moment voorrang hebben.

Gezien het huidige economische klimaat moeten ook wij op de kleintjes letten.

15 mei 2009 15:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Volgens de organisatie krijgen we sowieso nog Cars and Coffee Knokke en een "Runway" C&C

Daarna is hun budget op, en gezien het huidige economische klimaat is het even onzeker hoe het verder gaat. Sponsoren houden ook de hand op de knip.

Dus als iemand zicht geroepen voelt als sponsor: e-mail Natasha even (natasha.lafeber@carsandcoffee.info) :wink:

15 mei 2009 16:15
Profiel WWW Facebook  Twitter 
996 3.6 - 2002
Gent - België
Heb het nog niet meegemaakt, maar ik vraag me af welk budget je nodig hebt om auto's in een hangar te plaatsen.
Moeten ze betalen misschien per auto die komt opdagen ?

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

16 jun 2009 20:18
Profiel WWW Facebook 
De organisatie geeft aan dat ze niet meer naar Nederland komen omdat het sponsorklimaat in Nederland te slecht is. Ze geven aan dat de Belgen veel meer sponsoren dan de Nederlanders

Helaas is alles na deze berichtgeving gewist in het topic van C&C :evil:

Ik heb ook aangegeven dat er veel onduidelijkheden zijn, zoals wie er in de organisatie zitten, het afgelasten van aangekondigde C&C's en de communicatie naar de achterban.

De roadtrip vond ik erg geslaagd, maar ik ben bang dat er nu wat problemen gaan komen.

16 jun 2009 20:30
Profiel
Vooruitziende blik....C&C schreef:
Citaat:
Beste deelnemers,

Helaas schijnt Knokke bijzondere wagens niet echt meer voorop te stellen. Na het al niet doorgaan van de recordpoging ‘Porsche op een rij’, hebben ook wij jammer genoeg slecht nieuws gekregen.

De gemeente heeft besloten om, ondanks toezegging van een passende locatie, nu alleen nog enkele parkeervakken aan de Bronlaan te voorzien. Aangezien we hier echter de veiligheid van onze deelnemers (rijders en spotters) niet kunnen garanderen en er geen andere zaken meer bespreekbaar zijn, moeten wij helaas afzien van Cars and Coffee Knokke.

ECHTER!! …

aangezien jullie de datum al in je agenda hebben geblokkeerd .. de plannen voor het weekend aan zee zijn gemaakt .. de navigatie al op de kust staat ingesteld .. hebben we een alternatief!

HOT CARS @ COLD SNOW!
Cars and coffee 'Snowbase'

'Snowbase' Terneuzen stelt haar deuren graag open om Cars and Coffee toch een passende plek te bieden.

28 juni – 'Snowbase' Terneuzen

10.00 – 14.00 u .. meet & greet
C&C parking voorzien / bar – terras 'Snowbase' open
(.. en voor als je het echt niet laten kunt, kun je zelfs de latten onderbinden )

14.00 u short roadtrip
Zeeland – Belgisch Vlaanderen
(met als eindpunt voor de liefhebber 'direction Knokke')

.. let op! Aangezien dit een korte toerrit is, verstrekken we geen ‘Rallye bordjes’ etc. en ontvangen de deelnemers uitsluitend een GRATIS ‘C&C roadbook’ met de route erin. Deze ‘roadbooks’ hebben we gelimiteerd op 50 stuks, dus wees er op tijd bij!

17 jun 2009 21:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
vreemd genoeg heb ik dit bericht nooit ontvangen? :roll:

Maar verder ben ik het volkomen met Marcel eens! Helaas worden er soms dingen verwijderd na zijn scherpe, kritische (maar vooral terrechte) opmerkingen!

heb het net even bekeken... Er is geen e-mail geweest, maar tot nu toe aleen een forum post.
(ik vraag me af of ze in eerste instantie al toestemming van gemeente \Knokke hadden, lijkt me niet!

slecht hoor! zo kort van te voren ineens alles omgooien.
Ik ga misschien even kijken, ik zag de Cars and Coffe toch al gewoon als een excuus om met een stel vrienden een stukje te rijden, iets te gaan drinken en achteraf gezellig met elkaar eten. Of daar tussendoor nou een bezoek aan Knokke is of niet maakt niet zoveel uit.

Bovendien is Terneuzen dichterbij :roll:

De eerste reacties op het C&C forum zijn trouwens alleen maar afmeldingen, het zal een stuk rustiger worden, erg jammer voro een evenement wat in Antwerpen aardig wat bezoekers trok.

gemengde gevoelens hier

17 jun 2009 22:07
PorscheForum Rookie
.. na mijn eerste deelname aan C&C in Antwerpen, heb ik de organisatie toegezegd om een handje te gaan helpen met de komende events, zodat de puntjes terug op de i gezet konden worden.

Na het lezen van deze posts wil ik echter wel even wat opheldering geven ..

- Knokke .. zijn wel degelijk meerdere besprekingen mee geweest en waren mondeling toezeggingen gedaan door de gemeente. Helaas, na indienen van de off. aanvraag, ging het steeds stroever. Uiteindelijk mochten we gebruik maken van enkele parkeervakken langs een (in het weekend) drukke straat. Dit lijkt me niet echt de C&C omgeving, rekening houdende met op de straat liggende spottertjes etc.
(aangezien er toch altijd mensen twijfelen. Je mag rustig mijn emailwisselingen met de gemeente inzien)

- De laatste maanden is het wat onrustiger binnen C&C (sponsors hebben geen budget meer, US werkt traag aan de gewenste verbeteringen op oa. forum, deelnemers / spotters hebben nogal eens verschillende wensen - eisen - gedrag etc). Op dit moment is het nog niet duidelijk met wie, waar en hoe de doorstart van C&C gemaakt (kan) worden. Daarvoor zullen nog een aantal zaken op een rijtje gezet moeten worden.

Een van die zaken is oa. de communicatie naar de deelnemers. Ik ga er echter ook vanuit, dat iedereen die geinteresseerd is af en toe op het C&C forum kijkt om te zien of er nog iets veranderd is in de evenementkalender.

- Kosten .. de organisatie heeft in het verleden behoorlijk geld in de events gestoken (hal huren, cateraar laten komen etc. is tegenwoordig een prijzige zaak) en daarnaast zijn sponsortoezeggingen niet altijd nagekomen.

- Terneuzen .. kun je inderdaad niet vergelijken met Knokke, maar het is een alternatief! (en zoals Paul zegt 'een excuus om met vrienden een rit te maken'). Voor de rijders, ga ik dit weekend een kleine toertocht verder uitzetten, die zal eindigen aan de rand van Knokke (zodat de liefhebber zijn dag toch op een van de vele terrassen kan afsluiten ... alleen moet je dan wel zelf even je parkeerplekje zoeken)

Op dit moment kan ik totaal niet inschatten wie er nu wel en niet naar Terneuzen afzakt/oprijdt (voor de belgen onder ons), maar ongeacht het aantal auto's dat in Terneuzen komt opdagen, gaat het door!

Al sta ik er alleen. Mochten er mensen zijn die eens een babbel willen maken, mogen ze me natuurlijk altijd aanspreken. Ik ben zeer geinteresseerd in de wensen / ervaringen van de deelnemers om ervoor te zorgen.

Mvgr. Joeri

19 jun 2009 9:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
dank voor je heldere toelichtig!

ik kom zeker even kennismaenn, na de mislukte poging in Spa ;)

19 jun 2009 10:08
Joeri, bedankt voor je toelichting!

Ik weet niet of jij de berichtenwisseling hebt gevolgd die ik met GT-V8 heb gehad over C&C, maar dan wil ik hier nogmaals aangeven - in het kort - wat de issues waren. Deze berichten zijn gewist uit het topic.

1. Als je op 21 mei 2009 al aangeeft dat er een groot evenement in Knokke gaat plaatsvinden en ik op 4 juni in het topic lees:
Citaat:
Net terug uit Knokke. En we hebben toch een locatie! Om van te smullen!

Knokke website goed in de gaten houden.

Ik heb er zin in!

Hoe kun je nu al iets richting de achterban gaan roepen, terwijl er in het geheel niets is geregeld? Bij zoiets dient alles al geregeld te zijn. Volgens heeft deze situatie zich ook bij andere steden voorgedaan.

2. Alles van de organisatie loopt door elkaar heen. Iedereen (behalve Natasha) gebruikt andere nicknames op het forum en je weet niet meer wie nu wat doet en wie er in de organisatie zitten. Vaak worden er dingen geroepen door personen die wel betrokken zijn bij C & C, maar officieel geen status hebben. Zo is mij vorige week pas duidelijk geworden wat jouw rol is in het geheel.

Overigens vind ik C&C een prima initiatief! Ik ben zelf nog betrokken geweest bij de organisatie van de 1e editie in Rotterdam.

Echter, als je zoiets wil uitbouwen en een goede naam wil bezorgen zul je je toezeggingen moeten nakomen en je achterban op de juiste manier moeten informeren. Het is te veel gebeurd dat dingen teruggedraaid werden of niet doorgingen omdat de afspraken pas gemaakt werden na het bekend maken van locatie en dergelijke.
Het kost meer moeite om een goede naam te houden, dan hem te maken.

Overigens wens ik de organisatie veel succes, want zo'n evenement is voor veel mensen iets om naar uit te kijken en er van te genieten.

Marcel B.

19 jun 2009 10:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
had geen zin zo'n verhaal op mijn mobiel te typen, maar eh...
+1 !

19 jun 2009 10:42
PorscheForum Rookie
Marcel B. schreef:
Iedereen (behalve Natasha) gebruikt andere nicknames op het forum en je weet niet meer wie nu wat doet en wie er in de organisatie zitten.

.. dan ook even .. dit is de 'organisatie op DIT moment'
(aangezien er in elk geval wisselingen gaan komen).

C&C =
Natasha (op het forum '500')
Mike (op het forum 'GT-V8')

Moderator (voor zover 'off.') =
Kevin ('kgroot.nl')
Jorn ('Jorn')

inoff. ondersteuning ... That's me for the time being =
Joeri ('Abtler')

(de nick .. gebasseerd op mijn oude 300 pk. Abt A4 .. aangezien de
meeste mij zo kennen, uit allerlei andere fora)

.. en voor de rest (zover ik toch weet :D ) heeft niemand anders een
plekje in de 'organisatie'

19 jun 2009 11:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Friesland
Ronduit jammer dat Knokke net zoals meerdere meetings ook niet door kan gaan..
Snap er zelf niet zoveel van.. een locatie toezeggen aan de deelnemers terwijl het dus nog niet eens 100% zeker was..

Jammer.. hoop dat het met de Runwayday beter zal gaan, en dat deze wel doorgaat.

Sideways is also forwards

19 jun 2009 11:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Jorn schreef:
.. een locatie toezeggen aan de deelnemers terwijl het dus nog niet eens 100% zeker was..

.. waar mensen hard bezig zijn, worden ook fouten gemaakt ..

De info naar de buitenwereld (deelnemers etc.) is gemaakt op basis van (volgens ons correcte) toezeggingen, die we tijdens meerdere bezoeken aan Knokke hebben gehad. Het was uitsluitend nog een schriftelijke formaliteit, die in de ambtenarenmolen zat ...

Als we hier op hadden moeten wachten, dan vrees ik dat we pas volgende week het event bekend hadden kunnen maken .. en dan hadden we ook geen deelnemers meer hoeven te verwachten, aangezien iedereen zijn weekendplannen dan al had ingevuld. Net door de druk erop te houden, hebben we de uitspraak eerder gekregen .. en ook bekend gemaakt! ..

.. ps. als je het niet eens was met het vroeg bekend maken, had je als Mod rustig kunnen ingrijpen :wink:

19 jun 2009 11:55
Profiel
‘64 Kever
Heren, in het verleden heb ik het al eerder uitgesproken, en ga het nu nog een keertje doen....

C+C dingen aub op het C+C forum! Gezien dat volgens mij een beetje plat ligt, lijkt het me niet handig om dingen hierover op dit forum "uit te vechten". Ik snap dat het handig is/lijkt om dingen publiek te houden, maar liever niet op dit forum :!:

19 jun 2009 12:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
.. mijn excuses paSCal,

laatste post dan! Mensen die meer info willen/kwijt willen mogen mij graag een PB sturen.

19 jun 2009 12:41
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 98 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4