Auteur |
Bericht |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Pff, schei uit...loten in NL en een toelatingstoets Leuven. Mag ik half augustus ergens op kamerjacht
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
19 jun 2009 0:00 |
|
|
Lydia
|
Ik ga mijn guling op zoeken. Trusten, mannen!
|
19 jun 2009 0:08 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens ik heb nog wel wat gemist dat leek me heerlijke wisky hier het ontbijt ven vandaag ik heb een heeeeeeele drukke dag vandaag, een sponsormiddag van de voetbal, een barbique van m'n dochter haar voetbalteam en twee verjaardagen en o'ja ik moet ook nog werken werk en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
19 jun 2009 5:51 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ziet dat er zo uit? Hier: Even proberen. Goedemorgen overigens. Hier wederom een kl@te nacht dankzij Ruben.... (zoon)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
19 jun 2009 6:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Wat een heerlijk ontbijt forummers, zal maar vast een bakkie nemen Voor mij wel een aparte dag, zoon rijdt vandaag voor het eerst mee met de truck Moet zo af en toe nog wel aan de GT3 denken, wat een beest zeg Zo nog maar ff de krant van wakker Nederland doornemen. Nog iemand Mart Smeets en Sjuul Paradijs (Telegraaf) gezien op tv Sjuul bood Mart een proefabonnement aan, eet niet zoveel vis op één dag zei Mart :
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 jun 2009 7:48 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allemaal! Gefeliciteerd voor de geslaagden, ik kan me nog goed herinneren wat een spannende tijd dat was (hoewel ik elke keer eerlijk gezegd al wist dat het goed zat).
Alweer een mooie zonnige ochtend, hoewel de vooruitzichten niet super zijn... nog één dagje er tegenaan, dan weer lekker weekend vieren.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 jun 2009 7:52 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en wat een ontbijt weer. Verder voor allen die dochters, zoon, huishoudsters hebben, van harte en ga zo door. @Hans, maar het beest in jou is al een beetje weg begreep ik. Vandaag ga ik niks doen, buiten een stukje gaan rijden met de Porsche.
|
19 jun 2009 7:58 |
|
|
Reñger
|
Goedenmorgen allen. Zei Smeets echt "Eet niet zoveel vis" LOL, schitterend. Leuk Hans, dat zoon meerijdt. Is dit nu al de vierde generatie in de zaak? Jullie bestaan toch al sinds eind 1890? Gaaf Paere, bedankt man, ik neem een croissant en een kop koffie. Jullie zijn al weer aardig bij de tijd vanochtend. Ik moet nog even wat bijkomen. Zo, ploeter ze deze laatste dag voor het weekend!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
Laatst bijgewerkt door Reñger op 19 jun 2009 8:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 jun 2009 8:23 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Wilde vanmorgen vroeg aan de slag, was er weer geen internetverbinding! Dus maar genoten van het ontbijt van Dick! Hier is het nog wel even spannend met de meisjes, zitten allebei nog in de repetitieweek. Maar ik kan er van uit gaan dat zij beiden over gaan. Ik ga gauw aan de slag. Vanavond word ik weer eens ouderwts uit eten genomen. Met dresscode, vind ik altijd wel wat hebben. Fijne vrijdag, allemaal! Bij de weg: meneer de Pundert mis ik al een tijdje. Of zit ik nu weer aan de verkeerde pilletjes?
|
19 jun 2009 8:34 |
|
|
cabrio wim
|
|
19 jun 2009 8:58 |
|
|
horn
PF #57
|
Tijdje niet geweest en net even bijgelezen. Volvo S40, caravan, unisex trainingspakken, bowlen... het lijkt hier wel het opelforum Werk ze, nog een dagje. Tenzij je natuurlijk een dagje lekker open gaat sturen (gezond jaloers). Heb gisteren een erg leuk feestje gehad aan de Amstel, lag om 2.30u in bed en om 6 uur was mijn zoon al wakker... "Pap, is het al 7 uur..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 jun 2009 9:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Horn, Horn, Harald, Harald kennenwedie Oja met die krullen en de cabrio "13 in een dozijn"
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 jun 2009 9:19 |
|
|
Stijn van Kooten
|
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
19 jun 2009 9:42 |
|
|
Wimpie77
|
Laatste dag werken... Alhoewel, betaald werken dan! Morgen een vriend verhuizen... Drama!
Vanavond weer softballen...
Mijn dochter doet het goed de laatste 2 nachten... 1x wakker in de nacht even lekker MLB kijken en dan weer tukkie doen!
p.s. met wat maak ik mijn deurrubber vast aan de auto? Lijm? Nietjes? Spijkers? Eenwegschroeven?
_________________________________________ * * *
|
19 jun 2009 10:00 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik zou een goede contactlijm kopen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 jun 2009 10:46 |
|
|
Lydia
|
Éénmalige schroeven. Reñger schijnt ze te kunnen leveren!
|
19 jun 2009 10:47 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goeiemorgen allemaal, Zo, vanochtend wat langer blijven liggen tot m'n lief en stiefdochter zo goed als klaar waren om de deur uit te gaan. Na hun vertrek zelf op m'n gemak ontbeten met Wheeler Dealers op Discovery (surf VW-busje ) Wordt een lekker lui dagje vandaag, huis een beetje opruimen, olie kopen voor de P, boekje lezen in de tuin en een bloemetje kopen voor m'n lief die net te horen heeft gekregen dat ze een flinke promotie heeft gemaakt. Fijne dag allemaal en alvast een goed weekend.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 jun 2009 10:59 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Dat zal toch wel meevallen? Bij ons valt het plastic er niet tijdens het rijden al vanaf Ik neem nog een bak koffie en rol daarna in mijn overseised unieseks treenespak maar weer een bowlingballetje... Ik hoop dat die eenmalige schoeven van Renger geen duimschroeven zijn..
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 jun 2009 11:18 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@esgigt, je lijkt wel een koffie junk (;) Martijn) Veel plezier met het bowlen!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
19 jun 2009 11:22 |
|
|
esgigt
|
Ben ik eigenlijk wel... "Iedere gek z'n gebrek" zullen we maar zeggen
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 jun 2009 11:26 |
|
|
Reñger
|
Wijsneus..... Ok, Ok je hebt gelijk.. eenweg schroeven bedoelde ik.... oepsGrmpfff
|
19 jun 2009 11:37 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@esgigt: als het niet erger wordt dan dit
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
19 jun 2009 11:54 |
|
|
esgigt
|
Erger dan wat? Het koffiegebruik? Het Bowlen of...?
|
19 jun 2009 11:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Blowen
|
19 jun 2009 12:20 |
|
|
esgigt
|
Alleen uit de uitlaat van de Porsche
|
19 jun 2009 12:35 |
|
|