Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 17:52

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Bij de Tarzan recht door. 
Auteur Bericht
Forum Admin
Cayenne
Bericht Re: Bij de Tarzan recht door.
Rob Herfst schreef:
John schreef:
ik kan later remmen dan de oudere types, de me uiteraard vet voorbij komen in de bocht :oops: :oops:

:idea: Misschien nog eens de sportcommissaris van de NPC vragen of hij iedereen ook nog even wil aanspreken op het betere acceleratievermogen bocht uit van een nieuwer type 911 tov een ouder type! :mrgreen: :wink:

Zeker een gele GT3 mk2 en een Rode 997s ja die reden als drollen.

19 jun 2009 16:44
Profiel
PorscheForum Rakker
924 Carrera GT + 944 RS
Net je auto gezien Bram, ziet er heel droevig uit.

Wens je veel sterkte en succes.

Gr,
Hans

19 jun 2009 17:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Bram sterkte! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met het witte zusje van m'n zwarte ruf.

John schreef:
Ik weet wel dat de sportcommissaris van de NPC een enkeling heeft aangesproken om rekening te houden met het betere remvermogen van een nieuwer type 911 tov een ouder type dat achter hem reed.

Porsche monteert al erg lang hele goede remmen en de mate van remmen ligt mijns inziens bij ons amateurs eerder meer aan de bestuurder dan aan de remmen die gemonteerd zijn.

Vooral met remmen en het bochtenwerk win ik vaak tijd met m'n 'oude' 968 op die nieuwe type 911's... Op Spa vorig jaar kwam zelfs een GT3 rijder naar me toe dat ie verbaasd was hoe laat ik kon remmen. En hij reed in een GT3 die aangepast is voor het circuit en hij was niet van het type dat ik kon inhalen in de bochten of kon uitremmen, zoals sommige andere GT3 rijders. Trouwens, de enige auto die mij echt kon uitremmen op Spa was een 964 rs! :mrgreen:

19 jun 2009 21:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
De remmen van Porsche zijn redelijk goed, maar de remvloeistof moet zeker aangepast zijn voor op het circuit.
Vorig jaar met de GT3 last van fading gehad toen ik na Eau Rouge richting Le Combes ging, dat was flink lastig om de auto op het asfalt te houden.
Met een setje Pagid Yellow eronder kan je toch echt een stuk beter remmen op het circuit.

19 jun 2009 21:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986
Friesland
@John
Citaat:
ik kan later remmen dan de oudere types, die me uiteraard vet voorbij komen in de bocht

Je moet die rem ook wel weer een keer loslaten en op die andere pedaal duwen!

19 jun 2009 23:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2