Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: gemeentelijke bijdrage tunnel challenge r'dam
Maastunnel - is inderdaad 50 km/uur zone ... Verder zijn er geen TC's in of rond Rotjeknor
|
20 jun 2009 22:38 |
|
|
amandus
Timeless
|
Tzal mij benieuwen , voor mij reed een 996Turbo samen de 225 geregeld aangetikt
_________________________________________ Timeless objects
|
20 jun 2009 22:42 |
|
|
drknauf
|
idd 22,5 km pu niemand van ons heeft ook de maar de 225 aangetikt natuuuuurlijk
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 jun 2009 22:53 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
De A20 zat inderdaad niet in de route maar vrijwel iedereen heeft er over gereden vanaf het slot naar huis Ik moest met mijn bijrijder terug naar PCR (waar zijn auto stond) dus heb de TC op de A20 niet meegepakt. Iedereen die richting oosten(Gouda) reed vanaf laatste Mek wel.
|
20 jun 2009 23:18 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Good evening, tijd om te borrelen! Zaterdag is altijd rustig in de bar, dus ik zet allen wat nootjes op de bar, zet de tap op scherp en neem zelf een whiskye en kijk wie er allemaal aan gaan sluiten. Nog even een lekker muziekje erbij http://www.youtube.com/watch?v=rmEKzZOh4AIeffe genieten!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 jun 2009 23:31 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
zo weer een nuttige dag geweest loods opgeruimd nu de 924 er uit is hebben we weer ruimte en de 924 flink gepoetst. glimt heerlijk
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
20 jun 2009 23:32 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Maar geen trajectcontrole!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
20 jun 2009 23:34 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
De 924 is dus echt klaar?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 jun 2009 23:34 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
op paar dingetjes na nog paar kleine dingen doen motorruimte poetsen bodemplaat er onder. nog clibjes bij dealer op halen voor raamsnoren en monteren. aftanken en rijden
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
20 jun 2009 23:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Is dit een soort stilte voor de storm Wat een uitgestorven boel hier. Denk ik ff te gaan zitten na een veel te drukke zaterdag, nou ja, kan ik in ieder geval van de rust genieten.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 jun 2009 0:04 |
|
|
cabrio wim
|
Zal ik het ontbijtje klaar zetten, en verder allen een goede en prettige Vaderdag.
|
21 jun 2009 7:59 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
edit: Wim was me voor Goeiemorgen forummers. Zal de Siemens (poor man's Jura ) eens aanzwungelen. De broodjes en vandaag ook stokbrood liggen in de oven. Eitjes zijn zachtgekookt en er zijn ook crackers voor de liefhebbers. Thee is er ook Melk en jus staat in de ijskast. Vanmiddag hier BBQ met de schoonfamilie en het regent hier momenteel behoorlijk Zou vanmiddag droog worden, ben benieuwd. En nog een prettige vaderdag
Laatst bijgewerkt door Boxy&Boraman op 21 jun 2009 8:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 jun 2009 8:01 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Vorige week om deze tijd zat ik aan een engels ontbijt, daarna de lunch maar overgeslagen Fijne (vader)dag allen en geniet van de dag
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
21 jun 2009 8:02 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
O ja, papadag. Moet dus aan de slap vandaag.
Wie oh wie.....ik zag dat we een nieuwe luca op het forum hebben, maar we hadden toch al Hans met NN luca??
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 jun 2009 9:13 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Zo lekker weer, de vogels fluiten. Zo starten met een beperkt vaderdag bezoek! Vanmiddag lekker een stukje toeren! Geniet van de langste dag!
|
21 jun 2009 9:20 |
|
|
horn
PF #57
|
vaderdag. wakker gezongen, en zelf beschilderde zakdoeken (gebruik ik nooit) en zelfbeschilderde (!) stropdas (draag ik nooit) gekregen. wat een lieve kinderen heb ik toch. Nu weet ik hoe mijn vader zicht voelde als hij 4 jaar achter elkaar een zelfgekleide asbak kreeg voor vaderdag, terwijl hij niet rookte fijne dag vandaag!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jun 2009 9:24 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Het plezier voor vaderdag zit hem daarin: die opgewonden en blije gezichtjes van de kinderen die weken geknutseld hebben aan een kado en die niet kunnen wachten om het te geven. Moet toch heerlijk zijn, Harald, je neus snuiten in een zelf geverfde zakdoek en dan vervolgens met een neus rondlopen die alle kleuren heeft van de regenboog! Ik heb mazzel: ik ben mama en papa in één, zeggen de meiden altijd! Gelukkig krijg ik geen stropdas! Ik ga zo op pad: mijn oudste meisje heeft gemixte dubbel competitie! Fijne vaderdag en zondag, allemaal!
|
21 jun 2009 9:31 |
|
|
cabrio wim
|
@Harald
|
21 jun 2009 9:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja, en mijn vader had 2 zoons. Dus 2 asbakken per jaar. Het grappige was dat wij ze allemaal terugvonden toen wij na zijn overlijden het huis aan het leegruimen waren. Zou ik dan die zakdoeken en die stropdas ook zo lang moeten bewaren?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jun 2009 9:37 |
|
|
Lydia
|
Ik vrees van wel! Eerlijk gezegd heb ik ook van alles in een mooie doos liggen: wasknijpers met vlinders er op (kun je dus niet gebruiken), tegoedbonnen voor 1 x stofzuigen en 1 x ramenwassen, een zeef waar maar één gaatje in zit, een fluoriserend gele button met ""de liefste mama" er op ...
|
21 jun 2009 9:50 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Maak jij even slapende honden wakker .... hebben we tot nu toe alle deelnemers op die manier gecontroleerd (als 1 groep) door de maastunnel kunnen laten rijden - zonder te veel aandacht van de hermandad te trekken Overigens moe(s)t er na de maastunnel direct recht gehouden worden - en zelfs met deze relatief lage snelheid waren er meerdere die de afslag miste
|
21 jun 2009 10:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Trajectcontrole loopt op de A20 over dit stuk, beide kanten op: http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 74072&z=14Ik ben via de A16 over de A20 oostwaarts gereden, heb er dus geen last van gehad (heb de Coyote ook niet horen roepen )
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 jun 2009 10:31 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen allemaal.. Net mijn vaderdagkado gekregen... Het is een lieverd die meid! Moet er een plekje voor aan de muur gaan organiseren. Minder leuk: straks een ontslagaanzegging naar mijn advocaat mailen... Gelukkig is het ook hier mooi weer!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
21 jun 2009 11:03 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 jun 2009 11:17 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Radboud, d'r liep al een tijd iets bij UWV.
Zijn zaken waarover je van mij niet zo gauw iets zal horen. Werkgever was al sinds eerste helft vorig jaar bezig om mij weg te werken.
EDIT: om maar gelijk de kat op het spek te binden: werk in ICT als informatianalist/functioneelontwerper (business consultant heet dat tegenwoordig) en testcoördinator/testmanager. Heb een jaartje of 20+ ervaring...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
21 jun 2009 11:42 |
|
|