Auteur |
Bericht |
GerbenJ
Porschûh
|
Re: Porsche Panamera spyshots
Gelijk heb je. Je gaat nog een brede garage nodig hebben.
Laatst bijgewerkt door GerbenJ op 14 jun 2009 15:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 jun 2009 21:11 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Net de boekjes van de Panamera gehad en ik moet zeggen, ik ga hem toch wel waarderen. Toch in september maar eens rijden. Kan ik er in ieder geval echt wat van vinden.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
02 jun 2009 22:51 |
|
|
drknauf
|
panamera rijd op pirreli zero,s ipv conti,s
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 jun 2009 10:57 |
|
|
drknauf
|
vond ik net :
|
10 jun 2009 13:47 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Nog zo eentje in die kleur...beetje vreemd maar wel lekker.
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
10 jun 2009 14:38 |
|
|
cees
ex 997 4S
|
Mwa, toch weer niet gelukt dat plaatsen van een foto. Kijk maar in mijn album!
pic ipv page
Jurgen
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
10 jun 2009 14:39 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ik vind het zo langzamerhand een hele mooie wagen worden; natuurlijk een totaal ander segment dan een 911, daar moet je de panamera ook niet mee willen vergelijken
_________________________________________ Got coffee?
|
10 jun 2009 14:51 |
|
|
drknauf
|
|
10 jun 2009 20:37 |
|
|
cees
ex 997 4S
|
Toch niet helemaal Knaufmaster, Kijk maar naar het kenteken. Ook de uitlaten zijn anders. Denk dat de ene binnenshuis een Turbo is en die op de autobahn een S.(klein spoilertje, geen zijflappen) Maar dat mag de pret niet drukken! Vreemde kleur trouwens, dat cola-ijsjesbruin. A.s. maandag ga ik (gewoon uit nieuwsgierigheid) met PC Eindhoven naar Leipzig om hem in levenden lijve te zien. Ben eeeeeeeerrrrrrrrug benieuwd Vooral ook om te zien hoe die achterkant is in het eggie.
|
10 jun 2009 22:55 |
|
|
drknauf
|
ben ik effe een schele kaketoe mooi ik ga gelijk m,n blindegeleide hond bestellen idd ander kenteken
|
10 jun 2009 23:04 |
|
|
drknauf
|
eerder in vroege staat roest bruin
|
10 jun 2009 23:06 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
'k Blijf het een lelijk ding vinden, en de kleur maakt het er niet echter beter op in combinatie met die zwarte velgen. komt waarschijnlijk ook omdat ik nooit voor het hatchback type ben geweest, ofwel gewoon 4 deuren en anders een echte station. Blijf echt problemen hebben met de achterkant.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
11 jun 2009 7:32 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Had eergisteren een collega uit Sindelfingen (Ligt vlakbij Stuttgart) over, en die ziet de Panamera geregeld rijden. Hij vindt het helemaal niks....
Ik ga zelf vrijdagmiddag naar Stuttgart en hoop hem nu eindelijk in het echt te kunnen zien.
Overigens gaf mijn collega wel aan als er dikke velgen onder zitten dat het dan al beter is. (Zoals bij bijna elke auto.)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 jun 2009 7:34 |
|
|
drknauf
|
|
11 jun 2009 9:29 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Vind ik persoonlijk er veel beter uitzien.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
11 jun 2009 9:43 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
+1 Ik stap zo in de auto richting naar Stuttgart. Zondagavond of maandag meld ik me hier wel weer. Hopelijk met foto's van de Panamera. Fijn weekend allemaal.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 jun 2009 12:23 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
r Potverdorie, dacht ik toch echt even dat het een Mondeo was Ook al zien ze er niet onaardig uit, een hatchbak of een SUF hoort gewoon niet bij een sportwagenmerk
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
12 jun 2009 12:59 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Porsche is inmiddels dan ook geen sportwagen-merk meer.
|
12 jun 2009 15:58 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Vind dit dan iig mooier dan de hatchbackversie; gewoon een mooie, sportieve station.
|
13 jun 2009 10:50 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Kreeg vandaag nog een mooi introductie boekje binnen van Porsche.. toch wel een hele mooie/aparte auto.
Schijnt er al één in Nederland te rijden, in Laren.
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
13 jun 2009 21:31 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
ben toch benieuwd om m straks in t echt te zien rijden, zal in elk geval wel imposant zijn. Die station lijkt me ook nog wel leuk, mits niet belachelijk duur. En, ook wel benieuwd eigenlijk naar de nieuwe Cayenne (kleiner en dus agieler?)..
|
13 jun 2009 21:52 |
|
|
Lydia
|
Vorig weekend onderweg naar Stuttgart twee keer een zwarte Panamera tegen gekomen. Ik blijf het niks vinden.
|
13 jun 2009 22:31 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Die spoiler van de turbo is trouwens geniaal bedacht. Klapt net zoals de S als een kleine spoiler omhoog en daarna schuiven de zijflappen uit zodat ie bijna de breedte van de auto krijgt. Ziet er te gek uit als die omhoog komt.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
13 jun 2009 23:12 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Wow... Dát vind ik nou een mooie Panamera: de lijn klopt, mooie balans en ook het silhouet is super geslaagd. Dat in tegenstelling tot de huidige Panamera: de voorkant is oké, maar het silhouet en de achterkant 'kloppen niet'. Het heeft wat weg van de gebochelde van de Notre Dame..
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 jun 2009 10:05 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Isse niete slechte! Über Station Moet kunnen. Tenslotte maakten ze vroegâh tractoren. En tegenwoordig ook Touaregs, met een ander logo. Zelfs met diesel; ik geloofde het pas vorige week in Stuttgart, daar stond er één als demo op Het Landgoed naast 't museum...
_________________________________________ Take the long way home....
|
14 jun 2009 11:47 |
|
|