Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:51

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Video 3landenrit staat klaar om te downloaden! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Video 3landenrit staat klaar om te downloaden!
http://www.porscheforum.nl/downloads.php?cat=1

Geniet ervan!

SharkS4

Laatst bijgewerkt door Shark op 15 okt 2003 13:29, in totaal 1 keer bewerkt.

08 okt 2003 20:37
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Aan de geregistreerde gebruikers te zien wordt er massaal gedownload :P

08 okt 2003 21:13
Profiel
Bericht 
Well done!!! :lol:

08 okt 2003 21:33
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Dank je!

Ik vraag me wel af hoe jij zonder registreren hebt kunnen posten.
Als het goed is lukt het nu niet meer. Registreer je even en je kunt weer posten.

Groeten,

SharkS4

08 okt 2003 21:41
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Wie anders dan jouw "testpiloot" :wink:

08 okt 2003 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Helaas Eric, ik moest ook gewoon inloggen. :D

08 okt 2003 22:17
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Ik (toen) dus niet! :mrgreen:

08 okt 2003 22:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Super filmpje.
Vooral de laatste tune :cry:

08 okt 2003 22:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Hee, mooi filmpje hoor! Maar ik heb wel een enkele opmerking als semi PC figuur:
Je had wat hogere kwaliteit moeten doen, want gedurende de eerste helft (voornamelijk) zitten er een paar jammerlijke stukjes tussen waarbij de kwaliteit flink wat minder is. Nou ben ik wel lichtjes verwend met data dichtheden van 700MB per uur (voor hoge kwal DivX films, netwerk vd universiteit twente :D ) maar dit vond ik wel een beetje jammer. Des te meer omdat hij toch al 80 MB is. Dan hoef je geen rekening te houden met modem gebruikers, die downen zoiets toch al niet. Dus hij had wat mij betreft gerust 50% (of meer ;-) )groter mogen zijn.
En een 2e puntje: probeer het inzoomen te beperken ;-) In een auto hou je'm toch nooit stabiel :D
Het zijn slechts advies puntjes, hoor, ik kon wel genieten van t geronk van die V8!! :shock:

09 okt 2003 1:28
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Om ook iets toe te voegen (om ff de mannen op een gehaaide manier te stangen).

Volgens mij waren in die 928s niet die twee Zeeuwse jongens maar ene meneer Bill G. uit Sillicon Valley en meneer Steven S. uit Hollywood.

Puik mannen,

John R.

NB : perfecte casting

09 okt 2003 9:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@John, ik ben geen Zeeuw hoor en woon zelfs bij jou in de buurt.

Overigens zijn alle opnames gemaakt op een afgesloten stuk weg, buiten NL, en medeweggebruikers zijn ingehuurde figuranten.

09 okt 2003 10:54
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mocht wat kosten he.....

Erg de moeite waard dat filmpje, zeker gezien de equipment die je tot beschikking had, vooral dat statief met de outside moving shots, tijdens het rijden was een hoogstaand (letterlijk) koud kunstje.

Nogmaals klasse op deze manier,

John R.

NB mr. Stangman bij mij in de buurt ????, rijden nog weinig speedgelb GT dries bij mij in de buurt (volgend jaar wel een in Stevensweert).

09 okt 2003 11:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Volgend jaar gaan we voor de helicopter en de camerakranen boven de weg!

Errr...als ik in de positie zou verkeren om een GT3 aan te schaffen, zou ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet meer in NL wonen. Dus dat kan wel kloppen John.

09 okt 2003 11:46
Profiel
Bericht 
Volgend jaar GT3??
Denk pas over 2 jaar :cry:

09 okt 2003 12:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
944 guy schreef:
Hee, mooi filmpje hoor! Maar ik heb wel een enkele opmerking als semi PC figuur:
Je had wat hogere kwaliteit moeten doen, want gedurende de eerste helft (voornamelijk) zitten er een paar jammerlijke stukjes tussen waarbij de kwaliteit flink wat minder is. Nou ben ik wel lichtjes verwend met data dichtheden van 700MB per uur (voor hoge kwal DivX films, netwerk vd universiteit twente :D ) maar dit vond ik wel een beetje jammer. Des te meer omdat hij toch al 80 MB is. Dan hoef je geen rekening te houden met modem gebruikers, die downen zoiets toch al niet. Dus hij had wat mij betreft gerust 50% (of meer ;-) )groter mogen zijn.
En een 2e puntje: probeer het inzoomen te beperken ;-) In een auto hou je'm toch nooit stabiel :D
Het zijn slechts advies puntjes, hoor, ik kon wel genieten van t geronk van die V8!! :shock:

Fijn dat je het filmpje de moeite waard vindt.

Ik heb je opmerkingen gelezen en kan niet anders concluderen dan dat je een paar dingen over het hoofd hebt gezien.

Hogere kwaliteit? NEE! De kwaliteit wordt nooit beter dan het bronbestand. De ruwe gecapture-de versie was niet al te best. De grootte van het bestand doet er wel zeker toe. Als je een website onderbrengt bij een hostingbedrijf zul je rekening moeten houden met het dataverkeer dat je site genereert. 80MB keer 100 downloads is 8 GB en dat is twee keer de maandelijkse limiet voor het huidige abo. Er komt ook een lite-versie voor modemgebruikers.

Je hebt het over een datadichtheid van 700 MB per uur. Bedoel je hier één uur video van 700 MB? Of een netwerk met dataverkeer van 700 MB per uur? Dit laatste komt overeen met 1552 kbit/s, deze snelheid is voor reguliere ADSL- en kabelaansluitingen heel normaal. Ik zou die universiteit adviseren te upgraden naar een 100Mbit verbinding, zoals ze die bijvoorbeeld op de universiteit van Parijs hebben.

Ik heb gekozen voor het Windows Media Video, omdat dit formaat gestreamd kan worden en de onervaren gebruikers geen extra codec en/of player hoeven te installeren. Ik had ook kunnen kiezen voor het Realplayer of het Quicktime formaat, maar hier is weer een niet-standaard player voor nodig. Divx en Xvid zijn minder geschikt voor dit soort projectjes. Deze encoding wordt eigenlijk alleen gebruikt voor het rippen van DVD’s.

Dat in- en uitzoomen vind ik persoonlijk wel wat hebben en is misschien meer een kwestie van smaak.

Ondanks dit alles bedankt voor je advies en oefening baart kunst.

SharkS4

Laatst bijgewerkt door Shark op 09 okt 2003 18:25, in totaal 1 keer bewerkt.

09 okt 2003 13:04
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
He ik zie dat Huprey eindelijk ook zijn avataartje heeft, leuk.

Maar Humprey is het echt pas over twee jaar, nou dat komt goed uit wellicht ben ik dan ook weer is aan een nieuwe toe en zo'n GT3 is echt te gek, jammer dat ze niet in een WB zijn, of toch maar een turbootje, en kunnen we samen een leuk prijsje bedingen in Aachen.

Of moeten we wachten op de 997.

(gaat toch weer ff meer broodjes proberen te verkopen)

John R.

09 okt 2003 13:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Ah dus het was n digitale camer, okidoki! Wat de uni betreft, we hebben wel een 100MBit netwerk, maar ik bedoelde dat 1 uur video dan 700MB groot is (op t netwerk vind je geen films hoor!!! :roll: ).
Maar bedankt voor de opheldering in ieder geval :)

09 okt 2003 13:41
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
foxtrot / oscar
Bericht 
Hey Shark,

Goeie fillûm!
Maarrûh... wie is die gozer met die pet :wink:

gr.

Jeroen

09 okt 2003 15:07
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Heeeee Jeroen,

Ja wie zou dat nu zijn? :wink: (je staat er mooi op)

Groeten,

09 okt 2003 18:29
Profiel
Bericht 
:D :D :D superfilm sharkie en stangman gefeliciteerd

10 okt 2003 11:49
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
echt een super filmpje shark!! ik vond hem echt waanzinnig..
en die 2 porsche's voor jou op het laatst die laten je wel een beetje een poepie ruiken :wink: maarja geeft niet toch?

GreetZ Kevin

11 okt 2003 0:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Volgende keer zit er bij mij misschien wel een twin-turbo op. Met 500 PK moet ik ze bij kunnen houden! Hahaha.... :lol:

11 okt 2003 12:46
Profiel
Bericht 
Lukt ook zo wel, ik denk dat de automatische versnelling op dit zo'n weggetjes een flink nadeel is.

11 okt 2003 13:02
Profiel
Bericht 
Op een rechte weg is en blijft het een raket :roll: :roll:

11 okt 2003 13:03
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
SharkS4 schreef:
Volgende keer zit er bij mij misschien wel een twin-turbo op. Met 500 PK moet ik ze bij kunnen houden! Hahaha.... :lol:

Tot je ook weer moet stoppen, tsja die remmen hè ..... :?
Hoewel met "959" blokken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

11 okt 2003 13:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende