Auteur |
Bericht |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Re: Vaderdag Porsche gerelateerd cadeau
Grappige kado's, zo'n asbak heb ik ook nog wel eens voor een moeder- of vaderdag van mijn niet rokende ouders gemaakt. Was volgens mij een opdracht tijdens handenarbeid en heeft 's werelds stevigste asbak opgeleverd, hij woog een kilo of vijf. Heeft nog jaren het huis ontsierd.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
21 jun 2009 20:47 |
|
|
horn
PF #57
|
dat bedoel ik, even kijken waar de brains van de familie zitten. Bij je dochter dus Pa heeft de pk's al....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jun 2009 20:48 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Idem Van m'n jongste (3 jaar) een grote steen beschildert met blauwe verf, papa je bent een kei
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 jun 2009 21:31 |
|
|
Porsche911
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
|
Samen met mijn broertje hebben wij onze vader verwent met:
Porsche 964 CUP Endrohr 105mm Edelstahl en het luchtje van Porsche
_________________________________________ Groeten Pascal
|
21 jun 2009 22:53 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
22 jun 2009 8:08 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Mijn eerste vaderdag was 1 grote verwennerij, ik mocht de eerste poepluier doen , daarna weer naar bed gestuurd en kreeg ik van de kleine dame (nadat ze eerst 10 minuten op gesabbelt had) een Porsche boek (Porsche de geschiedenis van een legende), een voorlees boek, een lekkere fles whiskey en een ontzettend lief kaartje
|
22 jun 2009 8:21 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
ik heb voor vaderdag een foto van m'n dochter gekregen en een foto van m'n zoon bijden in een lijsje voor op het bureau, verder van het hele gezin een etentje en een porsche portomonee, alleen was die nog niet binnen maar wat in het vat zit verzuurt niet
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
22 jun 2009 10:43 |
|
|
E.T.
500E, Challenge Stradale
|
Is een echte vaderdag geweest! Vader geworden van tweede zoontje dat een P-rijdende vader heeft !
|
22 jun 2009 20:55 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Congrats Erwin
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
22 jun 2009 21:43 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Gefeliciteerd!! Mijn vader kreeg ook ooit zo'n vaderdag kado (mijn jongere zus). Hij zei dat hij daarna nooit meer een kado hoefde op vaderdag, daar herinneren we hem graag aan
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 jun 2009 21:51 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Van Harte Proficiat, geniet ervan!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
23 jun 2009 10:33 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Congrats Erwin&vrouw
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
23 jun 2009 10:47 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Gefeliciteerd!!!! Dan zit 'ie op dezelfde school als mijn dochter... Mooi he, zo'n hoefijzer Verder een mooie Meguiars-set. Kan ik lekker poetsen
_________________________________________ rouge et noir
|
23 jun 2009 12:31 |
|
|