Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Ha, dan ben jij vást een trol hier! En nee, ik had WIFI, maar dat was een ramp. Werd er knetters van. Zag een lege afdekkap onder mijn bureau. Trekdraad gekocht en de kabel getrokken.
|
22 jun 2009 23:51 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Pas maar op Lydia, trollen schijnen over toverkracht te beschikken.. Inderdaad kan WiFi een ramp zijn, tenminste als je de verkeerde WiFi hardware hebt (en niet beveiligt). Hier is het netwerk deels vast (mijn PC) en deels WiFi (Pc vrouw en laptop). Voor WiFi hebben wij sinds eind vorig jaar een Netgear 3300 Router en op de pc van mijn vrouw een Linksys (Cisco) kaart met losse antenne. Na die installatie waren alle WiFi problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. De veldsterkte nam toe van 60% naar bijna 100%. Daarvoor hadden we een spulletje van Sitecom staan. viel zwaar tegen met vaak wegvallende verbinding. Ik werd echt gek van de klachten van mijn vrouw. Moraal van het verhaal: Goed spul is het halve werk, dus koop alleen van A-merken en doe eerst je huiswerk goed.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
23 jun 2009 0:23 |
|
|
Lydia
|
Als jij kon toveren, dan weet ik wel wat jij getoverd zou hebben!
|
23 jun 2009 0:37 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens het beloofd een mooie dag te worden als ik naar buiten kijk zo het buffet staat weer klaar en de jura staat weer aan werk en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
23 jun 2009 5:53 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh en ik val weer aan hoor. Gaat inderdaad mooie dag worden, vandaag verder benieuwd hoe taxatie uitkomst gaat worden van de Porsche.
|
23 jun 2009 7:26 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Het gaat vandaag gebeuren , de enorme Kastanjeboom van de buurman gaat er aan Jongens wat zal dit een opruiming zijn, mijn garagedak helemaal schoon en hoef de goten niet meer leeg te halen Er komt een 100 tons kraan en gaat over het huis heen, zal kijken of ik een foto erop krijg Zo heb al een bakkie op en helaas is de vader van René Froger ook overleden, niet best allemaal Komt Wolter bij Marcel langs, kijk maar uit als hij eenmaal gaat praten uit eigen werk Mooie kerel, helemaal een autofiel Ga maar weer snel aan de gang Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 jun 2009 7:42 |
|
|
cabrio wim
|
@Marcel kunnen we misschien juichen vanavond, maar is eigenlijk voor mij maar puur dekkingswaarde. @Hans, ga de buurman nu niet provoceren hè, maar wel veel foto's schieten, en dan zeggen dat het zo erg is dat hij eruit gaat.
|
23 jun 2009 7:47 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Hier is het ook zonnig en geen zuchtje wind. Straks lekker dakloos onderweg! @ Marcel: hebben jullie het overleefd? Drukke dag overal, tandarts, taxatie, kappen van een boom ... Fijne, zonnige dinsdag allemaal!
|
23 jun 2009 9:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: gemeentelijke bijdrage tunnel challenge r'dam
Daar heb ik hem mee naartoe genomen ..... maar nu heeft hij mij wel dit café binnen gesleept . Goedemorgen dan maar
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 jun 2009 9:14 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goedemorgen forummers, sorry voor de "verlating" ff vista opnieuw geinstalleerd vanmorgen, pc loopt nu weer als een trein. @Sigrid...........volgens mij vergis je je, ga niet met vreemde vrouwen een drankje pakken . iig hier is het nog bewolkt, maar voorzichtig komt het zonnetje er tussendoor. Werk ze en geniet van de zon vandaag
|
23 jun 2009 9:18 |
|
|
Boxy&Boraman
|
100 tons kraan, er zijn kleinere... dit is een 300 tonner bij een klusje op het werk vorig jaar. denk dat je erg ver weg moet gaan staan voor een mooie foto.
|
23 jun 2009 9:25 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 jun 2009 9:44 |
|
|
Boxy&Boraman
|
deze, of bedoelde je iemand anders.
|
23 jun 2009 10:01 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
G'morgen allemaal.
Gisteren een lekker luierdagje met een spannend boek van Stieg Larsson. Gisteravond m'n schoonvader opgehaald van Schiphol, op de heenweg vol gas met open dakje door de schipholtunnel (kippenvel...). Terug nog even op de snelweg plankgas in z'n 4, vond hij erg leuk.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
23 jun 2009 10:06 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
_________________________________________ oud is beter
|
23 jun 2009 10:31 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Heb ik gelezen vanochtend, wist niet dat hij dat was.
|
23 jun 2009 11:35 |
|
|
esgigt
|
Nou wat dacht jij, Lydia? Goed werkend internet in Egmond natuurlijk!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
23 jun 2009 11:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
ja...ik bedoelde esgigt
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 jun 2009 13:23 |
|
|
Boxy&Boraman
|
ok, ik dacht al, dementie...........het kan ook mij overkomen
|
23 jun 2009 14:11 |
|
|
esgigt
|
|
23 jun 2009 14:32 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
|
23 jun 2009 15:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Wat zit Lydia er charmant bij zo op de vroege ochtend...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jun 2009 15:32 |
|
|
Wimpie77
|
De voetjes van Sigrid aan het opzoeken...
_________________________________________ * * *
|
23 jun 2009 15:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Geheel ontspannen Maare de boom is geveld hoor , joh wat een licht in onze tuin
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 jun 2009 16:01 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
23 jun 2009 16:09 |
|
|