Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 18:24

Antwoord op onderwerp  [ 293 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Slip & Slalom Training 2005 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
usual schreef:
weet iemand of er nog plaats is en hoe laat het zich allemaal afspeelt, ik ga die dag naar de finale van de master of Darts toernooi in Hengelo, als ik het red met de tijd kom ik zeker

Dat ga je niet redden Usual, 't duurt de hele dag. Veel plezier in Hengelo.. :wink:

25 jan 2005 10:13
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Hierbij een update van de inschrijvingen voor de Slip & Slalom Training 2005. Het is erg snel gegaan, je kunt je nog inschrijven, maar wees snel want er zijn nog maar zo'n 5 plaatsen beschikbaar! Maximum aantal inschrijvingen is 32.

Deelnemers:

- Horn
- Jurgen
- Sandra en ER, met 2 auto's
- Rolf
- Gizmo
- Sandra en Eric
- EriC4C
- MS964
- Roel 964 C2
- P951C (2 personen)
- PPP 356
- 2000 GTV (2 personen)
- Sir Marco en Gerard (2 personen, 2 auto's)
- Rob
- Robvs 944
- Perry
- WB964C4
- André 3.0
- Ronnie
- Klaas (2 personen, 2 auto's)
- Banks
- Ruben

Dit zijn 25 Porsches en 28 personen! 8)

Voor meer info over deze cursus zie: http://www.prodrivetraining.nl/index.ph ... igantislip

En voor hoe je je kunt inschrijven: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=2745&start=0

Stuur me even een PB of email (MS964@hotmail.com) met naam en tel.nr. als je je nog hebt ingeschreven na deze update.

Groetjes, MS964

25 jan 2005 12:17
Profiel
PorscheForum Rakker
968 ooit 968t
Bericht 
usual+2 :wink:
de porsche gaat het zwaar krijgen

25 jan 2005 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
968 ooit 968t
Bericht 
het bleek niet mogelijk om met z'n drieën een auto te delen, dus wij komen met 1 auto en twee personen

of iemand moet zo aardig zijn ...

26 jan 2005 15:39
Profiel
Bericht 
Er is dus nog plaats voor 2 personen om het aantal van 32 deelnemers vol te maken! :salut:

26 jan 2005 16:37
Profiel
Bericht 
Voor degenen die zich hebben ingeschreven voor de Slip & Slalom Training op 13 februari bij Prodrive.

Als de bekende konijn uit de hoge hoed: er is de mogelijkheid na de training van 17.00 tot 18.00 uur een uurtje (onder begeleiding) te driften. Dit gebeurt op een apart gedeelte van de baan, dat hiervoor afgehuurd moet worden door Prodrive. Het driften gebeurt natuurlijk onder deskundige begeleiding van Prodrive mensen. Deze activiteit is niet meeverzekerd. Er kunnen maximaal 24 auto's aan meedoen, maar ik denk dat 15-20 auto's beter is. Dan de kosten: dit geintje kost bij elkaar € 350 euro. De kosten worden dan gedeeld door de deelnemers die dit willen doen. Stel er zijn 20 auto's, dan zijn de kosten 350:20 = € 17,50 per persoon. Met 15 auto's is dit ongeveer € 23,- per persoon. Over de baan en slijtage zegt Mark Maaskant van Prodrive: 'de ondergrond is nat en redelijk glad, maar enige slijtage aan de banden is wel mogelijk. Vergelijk het met een natte rotonde op de openbare weg.' We moeten wel vantevoren aangeven of we dit willen of niet.

Dus de vraag is: zijn er geïnteresseerden om dit te doen? Post het even hier, of stuur me een PB of mail naar MS964@hotmail.com.

28 jan 2005 10:19
Profiel
PorscheForum Rakker
993 S '97 - NPC #1239
Amsterdam
Bericht 
Heb me net, op de valreep, ook nog ingeschreven. Doe ook zeker mee met de drift sessie.

Maurice

28 jan 2005 11:20
Profiel
PorscheForum Rakker
964 TIP
Amsterdam
Bericht 
Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd ter bevestiging, dat ik hieraan wil meedoen.

Ron

28 jan 2005 11:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 TIP
Amsterdam
Bericht 
Zeg Maurice Staat jouw P soms regelmatig op de Lindengracht?

Ron

28 jan 2005 11:26
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 S '97 - NPC #1239
Amsterdam
Bericht 
Ronnie schreef:
Zeg Maurice Staat jouw P soms regelmatig op de Lindengracht?

Ron

Hm nee, zit in oud zuid 8)

28 jan 2005 12:02
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 nachtblau '92
Bericht hekkesluiter?
Als nèt nieuw forumlid heb ik mij zojuist met mijn rode 944 ingeschreven. Hoorde van Ruben dat deze dag plaatsvond. Ik heb al eens eerder op het testcentrum gereden en dat was machtig! Dus gewoon nog een keer ;-) en tegen een leuk prijsje
tot de 13e
groet,
Michel

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl

28 jan 2005 12:03
Profiel WWW
Bericht 
BELANGRIJK

Beste slipcollega's, :roll:

Prodrive heeft aangegeven dat zij problemen hebben met de verzekering. In tegenstelling tot hun eerdere toezeggingen, welke ook zwart op wit zijn vastgelegd, krijgen zij de verzekering niet rond op de door hen genoemde voorwaarden. Zij hadden aangegeven dat Porsches met een cataloguswaarde tot 150.000,-- euro verzekerd waren met een maximumuitkering van 25.000 euro en met een eigen risico van 227 euro. Echter, hun verzekeraar vraagt voor de Porschedag een veel hoger bedrag dan normaal. Of het eigen risico per Porsche moet omhoog naar 2.500 euro, dan gelden de oude voorwaarden.

Om het eigen risico terug te brengen naar 227 euro moet Prodrive aan hun verzekeraar een bedrag van 75 euro bijbetalen ( :!: :?: ) per Porsche. Prodrive is bereid zelf een bedrag van 37,50 euro bij te betalen. Onzettend suf natuurlijk dat ze er nu pas mee komen, dat ze dat niet vantevoren geverifieerd hebben, en dat ze iets aan ons hebben verkocht wat ze nu niet kunnen waarmaken. Dit heb ik natuurlijk ook verteld, en daar zijn zij het in feite ook mee eens. Maar de vraag is: wat nu? :arrow:

Er zijn drie mogelijkheden. Je zegt:

1) Op die voorwaarden hoeft het niet, ik neem niet deel aan de cursus.
2) Ik betaal 37,50 euro extra, waarmee het eigen risico (weer) 227 euro is
3) Ik betaal niets extra, en ben akkoord met het feit dat het eigen risico 2.500 euro bedraagt

Iedereen krijgt op korte termijn een bevestiging van Prodrive. Daar staat ook een uitleg over de nieuwe verzekeringsvoorwaarden in. Je kunt bij Prodrive aangegeven voor welke optie je gaat. Stuur mij even een PB of email (MS964@hotmail.com) als je niet meer wilt deelnemen aan de cursus.

Persoonlijk denk ik dat het risico niet zeer hoog is, het is geen racecursus, het is geen trackday. Prodrive zegt zo'n drie schadegevalletjes per jaar te hebben. Ikzelf ga akkoord (alhoewel met tegenzin) met het eigen risico van 2.500 euro. Maar nogmaals: deze beoordeling laat ik graag aan jullie over.

28 jan 2005 17:40
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Misschien een stomme opmerking, maar gaat dit voor alle auto's op? Ik kan me voorstellen dat het geldt voor de mensen met de duurdere wagens, maar er zijn er zat met "barrels" toch? :cheesy:

(overigens ben ik er helaas niet bij! Had zeker dat driften graag gedaan/geleerd ;) )

28 jan 2005 18:42
Profiel Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
paSCal schreef:
Misschien een stomme opmerking, maar gaat dit voor alle auto's op? Ik kan me voorstellen dat het geldt voor de mensen met de duurdere wagens, maar er zijn er zat met "barrels" toch? :cheesy:

(overigens ben ik er helaas niet bij! Had zeker dat driften graag gedaan/geleerd ;) )

Solidariteit PaSCal :roll: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

28 jan 2005 18:44
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Paul: welnee, dit is puur een verzekeringskwestie... Die zien lui met een dure Porsche komen, en dat gaat ze dus veel geld kosten.

Laat ik het zo stellen: als ik met de Leon ga stunten, kost het de verzekering meer geld als dat ik met de Porsche ga stunten. Kan me dus niet voorstellen dat ik "omdat ik met de Porsche kom" een andere set voorwaarden zou moeten krijgen?

Was dus niet debet aan de mensen met de duurdere Porsches, dat zeker niet! Denk dat de gemiddelde waarde van de wagens zelfs onder die van de gemiddelde lease-auto ligt ;)

28 jan 2005 18:47
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
paSCal schreef:
Paul: welnee, dit is puur een verzekeringskwestie... Die zien lui met een dure Porsche komen, en dat gaat ze dus veel geld kosten.

Laat ik het zo stellen: als ik met de Leon ga stunten, kost het de verzekering meer geld als dat ik met de Porsche ga stunten. Kan me dus niet voorstellen dat ik "omdat ik met de Porsche kom" een andere set voorwaarden zou moeten krijgen?

Was dus niet debet aan de mensen met de duurdere Porsches, dat zeker niet! Denk dat de gemiddelde waarde van de wagens zelfs onder die van de gemiddelde lease-auto ligt ;)

Ik denk dat als er schade gereden word aan een Porsche, en dan spreken we niet over een totaal verlies maar meer in de zin van;
Bumper, velg, koplamp, ophanging en zulke zaken, dat deze bij een Porsche eender welke leeftijd meer gaat kosten dan bij de doorsnee auto, laat ons zeggen een Leon Tdi :wink:
Als je dan op een dag 25 van die karretjes over de vloer krijgt kan ik me wel voorstellen dat er bij de verzekering de een of ander key-account zenuwachtig wordt.

Dit hadden ze echter als goede huisvader in Lelystad wel op voorhand mogen weten

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

28 jan 2005 18:58
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Ik denk ook dat je gelijk hebt Pascal, maar daar zullen ze weinig boodschap aan hebben.

Vandaar dat ik persoonlijk toch de voorkeur heb voor de extra betaling om het eigen risico op het oude niveau te brengen. Tenzij 80% van de deelnemers hier bezwaren tegen heeft om wat voor reden dan ook, en liever dan niet mee doet. In dat geval moeten we solidair zijn en het hele initiatief cancellen bij Paul Maaskant. Hij zal dan achter de oren moeten krabben of hij a.) opnieuw met zijn verzekering in de clinch wil of b.) zelf als ondernemer dit risico wil gaan dragen (hij heeft immers zelf voor een groot invloed op de veiligheid).

Graag jullie mening in deze.

28 jan 2005 19:05
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Als het aan mij ligt, ga ik voor de bijbetaling.

Ik heb er echter helemaal geen problemen mee om mij aan te sluiten bij de groep indien zij van een andere mening zijn.

28 jan 2005 19:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!
Groningen
Bericht 
even een berichtje voor MS964

Ik heb me net opgegeven bij prodrive voor 13 febr.
Ik wil me ook hierbij anmelden voor de het drift uurtje na die tijd.

bedankt en zie jullie 13 febr

28 jan 2005 19:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Wij gaan ook voor de bijbetaling.

inderdaad slordig dat ze dit niet op voorhand wisten! :roll:

28 jan 2005 19:27
Profiel
PorscheForum Rakker
993 S '97 - NPC #1239
Amsterdam
Bericht 
Misschien is het slim om je eigen verzekeringsagent eens te bellen, want veel verzekeringen hebben geen probleem met een rijvaardigheidstraining.

Vaak ben je gewoon verzekerd. Ze hebben er namelijk baat bij omdat dit je rijvaardigheid verhoogt. Verlaagt de kans op schade in de toekomst.

Bij Unigarant ben ik hier gewoon voor verzekerd en is het dus niet noodzakelijk bij te verzekeren.

28 jan 2005 19:39
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
mkt schreef:
Misschien is het slim om je eigen verzekeringsagent eens te bellen, want veel verzekeringen hebben geen probleem met een rijvaardigheidstraining.

Vaak ben je gewoon verzekerd. Ze hebben er namelijk baat bij omdat dit je rijvaardigheid verhoogt. Verlaagt de kans op schade in de toekomst.

Bij Unigarant ben ik hier gewoon voor verzekerd en is het dus niet noodzakelijk bij te verzekeren.

Ik denk, maar ga voor alle zekerheid dit is navragen dat dit ook voor mijn verzekering geld.
Het is wel zo dat de verzekering behalve die €39.5 toch in de cursus zit.
Als ik nu op die cursus schade zou rijden , word dit betaald door de verzekering van de slipschool. Anders moet mijn verzekering betalen en gaat de prijs van mijn polis het jaar nadien de hoogte in. Hierbij is de €39.5 een peulschil.

Zo werkt het in België ik weet niet hoe de verzekeringen in Nederland werken.

28 jan 2005 22:01
Profiel WWW
Bericht 
Tja heren en dames,

Het blijft inderdaad vreemd. Want wat is nu helemaal het risico voor Prodrive (want sowieso maximum 25.000 euro). En ze organiseren wel vaker voor clubs e.d., maar zijn net van verzekeraar veranderd (vertelden ze). Enfin, bijzonder vervelend, en niet echt goed voor de naam van Prodrive lijkt me. Maar iedereen moet maar voor zich beslissen.

Goede tip is inderdaad nog het checken van de eigen verzekering, er is een gerede kans dat een rijvaardigheidstraining daar ook onder valt. Driften waarschijnlijk niet :wink: .

28 jan 2005 23:57
Profiel
Westervoort
Bericht 
MS964 schreef:
Zij hadden aangegeven dat Porsches met een cataloguswaarde tot 150.000,-- euro verzekerd waren met een maximumuitkering van 25.000 euro en met een eigen risico van 227 euro.

Mischa, betekent dit dat auto's boven de 150 K dus gewoon niet verzekerd zijn?

29 jan 2005 10:15
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
rare gang van zaken hoor.Ze keren zowiezo maar 25000,- uit.Wat nou als de Opel Zafira "blij dat ik glij"Club een dagje komt??Die kosten denk ik gem.dat bedrag nieuw.Beginnen ze dan ook zo te bibberen? :ass:

29 jan 2005 10:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 293 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende