Ik heb 10.000BC ook gezien; vond het verhaal erg slap en vooral de Mamoet's erg overdreven weergegeven. Normale olifanten galloperen niet, ze lopen, waarom moesten deze dan wel als een stel wilde beesten over het scherm heen denderen? Ik vond het vreselijk onrealistisch! Ik vond de scene in het hoge gras met die loopvogel wel erg sterk en spannend!
_________________________________________ DENK HELDER
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: TV, Movie & IMDB
ik ben meestal gauw tevreden, tis gewoon een goeie aktie film (rollercoastert) en veel vette special effects en droge one liners van mij krijgtie een 7 plus
ik hoort het wel wat jij d,r van vond
latertttttttttttttt
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
24 jun 2009 14:27
amandus
Timeless
Kga hem zekers kijken The Transformers Vond één al heel cool
Deze van de week de Tellie laten passeren , redelijk tot goed , het goede dat echt gebeurd is
Into the wild heb ik kortgeleden gekocht. Het verhaal sprak me erg aan, zeker omdat het echt gebeurd is. Misschien vanavond maar in de dvd stoppen.
Gisteravond Cloverfield nog maar eens gekeken (samen met een vriend die 'm nog niet had gezien). Ook de 2e keer vond ik het een goede film, paniekerig gefilmd en dat komt goed over bijmij als kijker.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
24 jun 2009 17:34
horn
PF #57
Overgrote deel bekend en idd goed. Welke ik mis, en die ooit erg veel indruk op me gemaakt heeft, is The Ghost and The Darkness, over leeuwen in Afrika met o.a. Michael Douglas.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
24 jun 2009 18:26
frank1977
Burn after reading net uit de DVD speler gehaald, was wel vermakelijk, maar niet meer dan dat. Typisch Coen bros.
24 jun 2009 18:56
Wimpie77
No country for old men... Briljant!
_________________________________________ * * *
24 jun 2009 19:01
amandus
Timeless
horn schreef:
Overgrote deel bekend en idd goed. Welke ik mis, en die ooit erg veel indruk op me gemaakt heeft, is The Ghost and The Darkness, over leeuwen in Afrika met o.a. Michael Douglas.
Muriel's wedding is een geweldige film. Komen wel vaker goede films uit Australië.
Ik heb gisteravond/vannacht een aflevering van Taken bekeken (geweldige serie geproduceerd door Spielberg over aliens en ontvoeringen van mensen door hun) en naar Die hard with a vengeance. Geweldige rol van Samuel Jackson.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum