Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Re: Porsche Spider 2013
Volgens petrolhead komt de vw uitvoering niet en is de komst van audi en porsche varianten nog onzeker. Maar ff afwachten wat er gaat gebeuren dus, denk op dit moment dat een 4 cylinder in de boxster lepelen een meer rendabele optie is voor porsche
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
25 jun 2009 20:29
FROST
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
er staat ook een artikel over de spyder in de nieuwe RS magazine. Volgens mij een combi project, maar VW zag het project niet zitten en heeft het geschrapt.. Vaag dat nu dit artikel de kop opsteekt, al moet ik eerlijk bekennen dat ik DIT een lelijk gedrocht vind
_________________________________________ DENK HELDER
30 jun 2009 21:41
rien911
964 c4
hoogvliet
Citaat:
er staat ook een artikel over de spyder in de nieuwe RS magazine. Volgens mij een combi project, maar VW zag het project niet zitten en heeft het geschrapt.. Vaag dat nu dit artikel de kop opsteekt, al moet ik eerlijk bekennen dat ik DIT een lelijk gedrocht vind
moet je die voorkant zien, die wagen lacht je gewoon uit, dat is een echte permagrin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum