BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Knipperend ABS lampke
Vanmorgen beetje italiaans aandoend probleempje: mijn radio viel uit (ging af en toe weer aan dan weer uit etc.) en tegelijkertijd knipperde het ABS lampje (zeer onregelmatig).
Op een bepaald moment deed de radio weer gewoon zonder morren zijn werk en was tegelijk het ABS lampje ook weer uit. Het leek met elkaar te maken te hebben maar heb geen idee hoe en waarom. Iemand enig idee?
25 jun 2009 14:15
bully
Re: Knipperend ABS lampke
komt inderdaad italiaans over maar heb geen idee
25 jun 2009 14:29
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Citaat:
komt inderdaad italiaans over maar heb geen idee
Hoezo Italiaans
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
25 jun 2009 15:04
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Betreft je accu of storing in je radio, lees sluiting. Dat heb ik gehad toen ik met de mijne proef reed. Nieuwe accu en andere radio en No Problemo.
_________________________________________ Last Rat standing
25 jun 2009 15:40
bully
soepkip 964 schreef:
Nieuwe accu en andere radio en No Problemo.
dat antwoord had ik ook kunnen bedenken.....
25 jun 2009 16:37
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
laag voltage.
_________________________________________ oud is beter
25 jun 2009 16:41
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Idd Laadstroomcircuit probleem, dus dynamo staat op het punt de geest te geven of je accu
25 jun 2009 18:13
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Thx voor reacties. Accu is jaartje oud, dus ben bang dat het in dat geval dynamo is; anderzijds net terug van vakantie en karretje heeft tijdje stil gestaan. Wacht nog wel ff af of het terugkomt.
25 jun 2009 18:39
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn C4. Was inderdaad de dynamo die geheel op was. Succes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum