Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:59

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Hulde aan PC Brussel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2 '92
Amsterdam
Bericht Hulde aan PC Brussel
In navolging van mijn commentaar op PCA (wmb binnenkort CCA => Cayenne Centrum Amsterdam) moet ik ook even kwijt dat ik blij verrast was toen ik afgelopen week een dikke envelope van PC Brussel in de brievenbus vond.....

Ter documentatie van de historie van mn 964 stuurde ik vorige week een mailtje naar PCB met de vraag of ze iets konden vertellen over de historie van mijn auto aangezien deze van '98 tot '07 daar in onderhoud is geweest. Nog geen week later vind ik een envelope met alle nota's (gespecificeerd) sinds 2000 in mn brievenbus.

Ondanks dat ik op een enkele nota na alles al heb liggen vond ik het een compliment op het forum waard.

Heb de 2 dealers van de jaren ervoor (auto is uit 92) inmiddels ook gecontacteerd, maar weet iemand of er een bepaald jaar of tijdsbestek is vanaf waar de nota's opgeslagen zijn? Het lijkt me geen toeval da ik vanaf '00 alles toegezonden heb gekregen terwijl de eerste beurt bij PCB al in 98 was.....Is 2000 een soort deadline?

Fijn weekend!

27 jun 2009 1:34
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Hulde aan PC Brussel
ligt denk ik aan het computersysteem dat ze hebben en dat het dus per winkel verschilt. van de belasting moet je (in NL) eea volgens mij 5 jaar bewaren. overigens verbazingwekkend, want meestal geven ze geen kopieen af van facturen die jij niet betaald hebt. maar leuk van ze. :thumleft:

27 jun 2009 6:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen Belgiƫ
IK weet dat je in Belgiƫ voor de BTW/Belastingen alles 10 jaar moet bijhouden.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

27 jun 2009 8:28
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
horn schreef:
van de belasting moet je (in NL) eea volgens mij 5 jaar bewaren.

7 jaar. :salut:

27 jun 2009 9:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]