Auteur |
Bericht |
Petra911
|
Gezocht Hotel in de buurt van Porsche Museum Stuttgart
Eind juli wil ik met mijn gezin het Porsche Museum in Stuttgart bezoeken. Wie heeft een tip voor een (redelijk) goed hotel met familiekamer(4 pers)in de buurt.
|
26 jun 2009 23:47 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Gezocht Hotel in de buurt van Porsche Museum Stuttgart.
Ik slaap altijd in het Achat hotel. Met de juiste kamers, uitzicht op de Porschefabriek. Of ze een gezinskamer hebben weet ik niet. Ik denk zo'n 300 a 400 meter lopen naar het museum.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
27 jun 2009 6:14 |
|
|
John
Cayenne
|
Wij (NPC) altijd goede ervaringen in Hotel Krone... http://www.krone-gerlingen.de/net ff buiten Stuttgart/Zuffenhausen............wel een gemoedelijk hotel, geen pats etc.
|
27 jun 2009 6:21 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
27 jun 2009 6:53 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik heb voor eind juli twee kamers geboekt voor ons en het gezin van een vriend van me in het Holiday Inn in Stuttgart. 81 euri per nacht voor 4-persoons kamer Wij gaan op de heenreis naar het Gardameer eerst bij het museum in Sinsheim langs en Tamar wil het Porsche museum nog een keer zien Dat doen we dan vrijdagmorgen.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
27 jun 2009 7:20 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
kijk even op www.hrs.de zij bieden hotels aan tegen de scherpste prijzen!
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
27 jun 2009 10:46 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Ik denk dat wij op de terugreis vanuit het Lago Maggiore ook even langsgaan bij het nieuwe Porsche Museum. Bedankt voor de tip, ziet er goed uit.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
27 jun 2009 19:43 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Ook Hotel Krone bij Frau Immerschwanger. Altijd goed.
_________________________________________ Last Rat standing
|
27 jun 2009 20:30 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik gebruik Google maps en dan vind jij alle hotel in de buurt met beoordelingen. Snel en makkelijk te boeken via Bookings.com. Weet jij zeker dat jij niet te veel betaald. http://maps.google.nl/maps?geocode=&q=h ... 90551&z=14Wij zaten er vorige maand in Meridien voor 150 euries per nacht. Stijlvol en met parkeergarage. http://www.booking.com/hotel/de/le-meri ... 2009-07-03
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 jun 2009 20:53 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Meridien ... naast stijlvol en de garage ... ook sauna, turks-bad & zwembad inclusief ... mogelijkheid tot massage en het benutten van het solarium ...
|
27 jun 2009 21:27 |
|
|
Lydia
|
|
27 jun 2009 23:44 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ik zou toch ook Méridien aanraden als het iets meer mag kosten. Als je het goedkoop wenst te doen, Motel One vind ik heel nette kamers.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
28 jun 2009 19:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Letten jullie nooit op een mooie parkeergarage Ben zelf gek op Krone in Gerlingen, alleen die rare liften voor je auto Zet hem meest maar buiten, staat daar heerlijk rustig Kannie wachten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
29 jun 2009 9:21 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hmmm... jammer dat dit draadje nu komt. 1 week nadat ik in het Holiday Inn heb geboekt...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
29 jun 2009 19:50 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Meridien!
... met supermooi zwembad, sauna, fitness, wellnes centre
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
29 jun 2009 20:03 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Wij zaten in het Golden Leaf, uitzicht op Museum en Fabriek (5 min lopen), prima kamer en parkeergarage http://www.golden-leaf-hotel.de/html/hotels_stuttgart/zuffenhausen_uebersicht.cfm
|
30 jun 2009 8:25 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Ook een goede tip!
Hotel Krone mag dan een aantal hier goed bevallen, je moet echter als reservering een "verbindliche Buchung" doen. Dat werkt voor mij niet; ik wil de mogelijkheid van "stornieren" hebben wanneer de reis anders verloopt of de plannen veranderen.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
30 jun 2009 10:03 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ik zou iedereen aanraden om een hotel te nemen midden in het centrum. Méridien is hier heel geschikt voor. Het is gewoon supergezellig om 's avonds in Stuttgart rond te lopen. Wat een bruisende stad. Vele cafés, terrassen, etc. Niet vergeten dat er nog meer is dan auto's Golden Leaf is idd dichtbij, maar beetje trieste buurt. Wat ik jullie nog niet verklapt heb, is volgend hotel, Abacco. Ik ben daar ook gaan onderhandelen voor onze reis, maar het kon me niet hetzelfde bieden als Le Méridien. Wel leuk dat ze kamers hebben met Porsche decoratie. Hier kijken : http://www.abaccohotels.com/component/o ... 2/lang,de/
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
30 jun 2009 10:29 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Klopt, midden in een woonwijk, maar 5 min lopen naar treinstation en 10 min met trein in centrum Stuttgart
|
30 jun 2009 11:20 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Eindelijk gaat het er van komen: met het hele gezin naar het Porsche Museum En de PF-hoteltips opgevolgd: Le Meridien en Abacco zijn het geworden.
|
11 okt 2011 23:19 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
We zijn weer terug aus der Heimat Le Meridien: ligging en voorzieningen top, personeel correct maar soms wat onpersoonlijk. Abacco: ligging dramatisch (zou er niet voor gestopt zijn) maar van binnen te gek: eng schoon, bijzonder aangekleed en personeel super aardig. Porsche museum: kleiner dan gedacht maar bijzonder mooi, van buiten en van binnen Taxi museum : groter dan gedacht en ook mooie belevenis We hadden nog gehoopt een 991 in het wild te zien maar helaas. Wel bijzonder veel Porsches rondom Stuttgart en op de heen/terugweg.
|
18 okt 2011 20:52 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
http://www.booking.com/hotel/de/hotelam ... c3db883X59Hotel 'am Wilhelmsplatz' - Simpel maar prima hotel in centrum Suttgart ( Mitte) zodat je nog de stad in kunt. Kwartiertje rijden vanaf museum en overdekte parkeergarage waar je Porsche veilig kan staan.
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
18 okt 2011 22:21 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
He Rufie! Dit was idd het hotel waar wij met jouw *top* trip naar toe zijn geweest. De ligging is prima, want als je de brug overloopt direct voor het hotel (die over de weg gaat) kom je in het stadspark. En in dat stadspark heb je een hele gezellig biertent, toen wij er waren was het lekker zonnig en waren er heel veel mensen. Uren in het gras gelegen met een kleines Pils. De spa in dat hotel is btw ook erg goed om dan weer te ontnuchteren
|
19 okt 2011 7:13 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Dit is ook altijd mijn keuze om Porsche te bezoeken. Het positieve kan ik beamen, het negatieve van de ligging niet meteen. Ligt net aan een afrit dus handig om toe te komen en te vertrekken. Verder ben je met de bus (of de wagen) op minder dan 5 minuten op Porscheplatz. Om het centrum te bezoeken moet je inderdaad wat meer pendelen...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
19 okt 2011 9:10 |
|
|
wiredgenius
|
Kan ik ook beamen Heerlijk
|
19 okt 2011 10:41 |
|
|