Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:49

Antwoord op onderwerp  [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Vet Cool Man 2009 - 27 Juni - 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Vet Cool Man 2009 - 27 Juni -
Holy shit jongens, wát een mooie foto's. Is toch een hele aanwinst voor dit forum geweest dat een paar jaar geleden de hele nieuwe generatie Porsche fotografen tot dit forum is toegetreden. Daarvoor altijd bewogen rits-rats-klik beelden van de deelnemers zelf en moet je nu dit topic eens doorkijken!!! Onwijs gaaf. Ik vraag me zo kijkend trouwens wel af hoeveel foto's jullie geschoten hebben, want van iedere kenteken dat gevraagd wordt zijn er minstens 3 beschikbaar... :shock:

Heb zelf ook een leuke dag gehad. Gezellig geOH'd met de diverse PF'ers en genoten van die blije kindersmoelen. Jacco, mijn bijrijder raakte ook niet uitgepraat. Ik kwam er zelf amper tussen, en dat zegt wat... :twisted: Het mooiste vond ik wel de kombaan. Vorig jaar had Gijs van Lennep uitgelegd dat als je bovenin reed en precies 140 km/u reed, dat je de hele bocht je stuur kon loslaten. Dat had ik onthouden en heb dus inderdaad een hele bocht met twee handen omhoog de bocht genomen met 140. Wat een ervaring 8). Mijn bijrijder keek geschrokken opzij en riep 'doe normaal man, hou je stuur vast!' :lol: Ik hoop dat iemand daar toevallig een piccie van geschoten heeft. Andere piccies van de matzwarte 964 cabrio met het kenteken 55-DooF-KonijN zijn ook van harte welkom overigens :salut:

Organisatie - goed werk geleverd!!!! Enthousiaste medewerkers ook. En namens mijn twee zoons bedankt voor de twee rugzakjes die over waren!

29 jun 2009 9:47
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 C2 Cabrio ex 993 C2 Cabrio nu 986 2.7 Boxster
ThijsOverdeVest schreef:
993 Cabrio 2 schreef:
Als er nog meer mensen zijn die een plaatje hebben of hebben gezien ik hou me gaarne aanbevolen.

Er reden meerdere 993 Cabrio als pacecar mee... Om welke gaat het? ..-JS-TK (normaal kenteken) of ..-PT-SH (sticker-kenteken)? Ik zal morgen wat foto's plaatsen :thumright:

Anne 2.7 schreef:
Dan ik ook nog maar even; heeft iemand nog meer platen (heb al één prachtige plaat voorbij zien komen) van de goudkleurige 14-YB-89?

Even nagekeken; ik heb inderdaad een aantal foto's. Ik zal ze morgen wel plaatsen, het wordt nu een beetje té laat ;)

Hallo Thijs was idd even vergeten om nummerbord gegevns door te geven..met het normale nummerbord is van mij.....-JS-TK. Alvast bedankt voor de moeite voor mensen die foto's hebben.
Horn ik heb nog een leuk filmpje van je met een glimlach van oor tot oor met mistige lampen. Hoe ga ik je dat mailen graag een pbtje hoe jou een plezier te doen.

29 jun 2009 10:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Schiedam
horn schreef:
Holy shit jongens, wát een mooie foto's. Is toch een hele aanwinst voor dit forum geweest dat een paar jaar geleden de hele nieuwe generatie Porsche fotografen tot dit forum is toegetreden. Daarvoor altijd bewogen rits-rats-klik beelden van de deelnemers zelf en moet je nu dit topic eens doorkijken!!! Onwijs gaaf. Ik vraag me zo kijkend trouwens wel af hoeveel foto's jullie geschoten hebben, want van iedere kenteken dat gevraagd wordt zijn er minstens 3 beschikbaar... :shock:

Leuk om dit zo te horen ;). Met mes snijdt mooi aan twee kanten. Ik heb zo het idee dat hierdoor wat sneller plekjes vrijkomen bij PF-evenementen voor fotografen, en ook dat is weer mooi voor beide partijen: Wij (als ik even voor de hele groep fotografen mag spreken :roll:) vinden het leuk om zo'n dag mee te maken en de Porscherijders bedanken vriendelijk voor de foto's :lol:

horn schreef:
Andere piccies van de matzwarte 964 cabrio met het kenteken 55-DooF-KonijN zijn ook van harte welkom overigens :salut:

Die heb ik ook; komen vanavond wel als ik weer thuis ben. Geldt ook voor de 993 Cabrio pace-car, die heb ik er zeker meerdere malen op staan ;)

29 jun 2009 12:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Monteur PBVH Haarstylist
ThijsOverdeVest schreef:
horn schreef:

Leuk om dit zo te horen ;). Met mes snijdt mooi aan twee kanten. Ik heb zo het idee dat hierdoor wat sneller plekjes vrijkomen bij PF-evenementen voor fotografen, en ook dat is weer mooi voor beide partijen: Wij (als ik even voor de hele groep fotografen mag spreken :roll:) vinden het leuk om zo'n dag mee te maken en de Porscherijders bedanken vriendelijk voor de foto's :lol:

Idd, kan het niet beter zeggen ;)

29 jun 2009 13:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
Riicharrd schreef:
Marco 3.2 schreef:
nog fotoos van rode 3.2 met spoiler GS-NH-56 :?:

Eentje maar, je was me te snel af :P

Afbeelding

@riicharrd bedankt mooie foto zelfs met die snelheid :thumleft:
@tijm2 je heb een emailtje

29 jun 2009 13:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ziet er top uit!

Volgend jaar ben ik ook van de partij met mijn ijzerwaar!

29 jun 2009 16:15
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Vandaag diverse aardige sms-jes van de moeder van Brian gehad. :thumleft:
Brian heeft echt super genoten, en had het tot vanochtend nergens anders over. :D

Hopelijk ben ik volgend jaar ook weer van de partij.

29 jun 2009 16:18
Profiel Twitter 
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Dat moet wel heel leuk zijn om te lezen/horen!

Bij terugkomst in Zwolle stonden twee jonge kandidaatjes vlak bij de ingang van het parkeerterein
al knikkend te klappen voor de aankomende Porsches, dit deed mij ook wel wat!

Was ook echt een superleuke dag!

29 jun 2009 17:31
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Was een mooie zaterdag. Zoals door anderen gezegd erg kort op de kombaan (vond ik niet eens zo erg maar Peter, mijn bijrijder, wel). Introductie bij aankomst was erg uitgebreid, misschien volgend jaar alleen de speciale (bijv. 959, Carerra GT) en supermooie auto's (de groene van Jeroen imho) even apart vernoemen. Duurde nu wel erg lang.

Verder een topdag, goed verzorgd met eten en drinken, veel mooie auto's, oude bekenden en - het belangrijkste - veel blije kindergezichten.

29 jun 2009 18:09
Profiel
981 Boxster GTS
ThijsOverdeVest schreef:
Afbeelding

@Thijs,

Heb je deze in origineel formaat voor mij? En andere zijn natuurlijk ook welkom :wink:
Leuk om mijn overenthousiaste bijrijder te doen toekomen.

Als het goed is heb je mijn email adres nog wel (nine-eleven at xs4all dot nl)

Bedankt, Marcel

29 jun 2009 18:55
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Zijn er ook mooie foto's van de witte 997 GT3 gemaakt?

29 jun 2009 18:56
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
Heeft iemand misschien mijn oude roodbruine 928 nog geschoten (SN-RB-52)? Ik zou het heel fijn vinden als je die zou kunnen plaatsen. Hij is 2 maanden geleden opnieuw gespoten :) Alvast bedankt!!

29 jun 2009 18:56
Profiel
981 Boxster GTS
Beter laat dan nooit, zaterdagavond afgestoffeerd (drukke week gehad en vrijdagavond/nacht ook nog eens te laat naar bed) zondag direct visite voor een overheerlijke brunch hetgeen uiteindelijk ook nog eens diner werd :wink:

Zojuist alle pagina s doorgelezen en hierbij dan mijn verhaal.

Superdag, ik kan niet anders zeggen. Inmiddels voor de 5e keer en een geweldig positief kind, Mark, mee mogen nemen.
Ondanks alle lichamelijke gebreken, waar hij door een ongelukje ook nog eens een gebroken nek (gelukkig zonder blijvend letsel) overheen heeft gekregen, zo ongelofelijk positief dat wij daar nog wat van kunnen leren.
Druk? Ja, dat wel maar we hebben vreselijk gelachen met z n 2en.
Staan we bij de ingang op de fotosessie te wachten zegt hij ineens: "Moet je rechts eens kijken, kan hij met een Porsche meerijden........en wat doet ie? Gaat ie liggen slapen...... :wink: "
En zo ging het de hele dag door, wat een energie en een positiviteit :res:

Verder natuurlijk voor de organisatie alle lof, goed georganiseerd (behalve....)
Ik weet dat het lastig is om geen wachttijden te hebben, maar de fotoshoot bij de ingang duurde wel heel erg lang,........gelukkig maakten de clowns het weer een beetje goed.
Hee....Ronaldinho :mrgreen:

De ouders van Mark en Mark ook natuurlijk hebben mij uitbundig bedankt. Heerlijk wat een dag.

26 juni 2010 staat bij mij weer (alvast) in de agenda.

29 jun 2009 19:15
Profiel
PorscheForum Rakker
en zijn er misschien ook nog foto's van mijn blauwe 968 gemaakt op de combaan ?? :drive:
zo ja ,dan hou ook ik mij hiervoor aanbevolen.
zou wel leuk zijn. :ba:

het gaat om deze.

Afbeelding

.

29 jun 2009 19:30
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Citaat:
Afbeelding

Eindelijk even de tijd om een stukje te schrijven, ik heb werkelijk waar een topdag gehad. Aanvankelijk had ik een dubbel gevoel er over, want veel auto/vrachtauto/motor clubs doen een dergelijke rit en wie zit er nou te wachten op een aantal kale 40'ers die hun auto willen showen. En zitten de kinderen en ouders echt wel op te wachten ?? Maar toen de noodbel ging dat in Zwolle een aantal auto's te kort zouden komen heb ik me toch ingeschreven.

Maar man, man wat had ik het fout, ik heb iedereen zien genieten en zeker de kinderen en ouders die stonden te springen bij de bolides om een rondje over het circuit mee te mogen.

Ik had 2 zeer lieve kinderen in de auto , niels, 11 en sanne, 8 uit hengeloooo, samen met mijjn zoontje van 7 hebben ze heel erg genoten van de dag. Vooraf had ik nog 2 zakken snoepjes van Martine (Totmbo) mee gekregen en die gingen er in als koek. Als snel ging het in de auto over de scholen, vriendjes en hobby's. Antoine (mijn zoon) heeft het nog steeds over de clown met de mega camera en gaf direct al aan "papa, volgend jaar wil ik zeker weer mee !!" Dat zegt wat mij betreft genoeg, dus 26/6/2010 staat al gepland.

Aan de organisatie, sponsers, Kinderen, ouders en rijders: Applause voor jezelf !!!

29 jun 2009 19:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
Sorry voor alle verzoekjes die binnengekomen zijn, er is iets mis gegaaan op mijn computer en nu ben ik alle foto's van zaterdag kwijt.. :(

29 jun 2009 20:03
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
wát? zitten ze niet meer op je camera? :? :cry:

29 jun 2009 20:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
Nee, mijn geheugenkaart staat vol met foto's van gisteren..

29 jun 2009 20:06
Profiel WWW Facebook 
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Hoi Richarrd,

Bedankt man, mooie plaatjes weer. Stel ik echt op prijs.
Ja klopt, ik was ook in Hoenderloo.
Ga je weer zien.

Berrie

Riicharrd schreef:
Marco 3.2 schreef:
nog fotoos van rode 3.2 met spoiler GS-NH-56 :?:

Eentje maar, je was me te snel af :P

Afbeelding

Ber schreef:
Hoi Richard,

Durf het bijna niet te vragen maar heb je mijn zwarte boxster ook geschoten?
Kijk er naar uit, kenteken 03-zb-tk

Berrie

Jazeker ;) Jij was trouwens toch ook bij de meeting laatste in Hoenderloo?
Afbeelding Afbeelding

Dat koppie ook, onbetaalbaar!
Afbeelding

29 jun 2009 20:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Schiedam
Er komt zo een enorme lading met verzoekjes, maar ik had eerst nog een leuke panorama liggen: :D

Afbeelding

Klik hier om de foto in groot formaat te bekijken.

29 jun 2009 20:56
Profiel WWW
Moderator
PF #57
gaaf thijs. hoe maak je die? met een panorama lens of door meerdere beelden aan elkaar te plakken?

29 jun 2009 21:01
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Gaaf Thijs! :thumleft:

29 jun 2009 21:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Schiedam
Gewoon wat foto's rondom maken (hoeft niet eens zo precies), en photoshop doet de rest voor je ;)

29 jun 2009 21:04
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Geweldige dag! Ik voel me vereerd een ander met een dergelijke kleinigheid een leuke dag te kunnen bezorgen! Volgend jaar ben ik er weer!

Iemand pics van een zilveren 996GT3? Tot zover alleen maar geweldige foto's gezien :thumleft:

29 jun 2009 21:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Monteur PBVH Haarstylist
Erick schreef:
Zijn er ook mooie foto's van de witte 997 GT3 gemaakt?

Zie de vorige pagina ;)

29 jun 2009 21:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende