Auteur |
Bericht |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Re: Wordt vandaag de grote dag? Een grote teleurstelling!
Dat meen je niet!? Wat een slecht verhaal zeg! Maar goed, het is een kopersmarkt, dus lekker doorzoeken en niks meer aan doen.
|
30 jun 2009 13:23 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
ONTZETTEND Balen voor je...
Een klein voordeeltje dat jij je goed in de 3.2 markt hebt verdiept... Jou kans gaat komen! Succes
|
30 jun 2009 13:26 |
|
|
bully
|
jammer sharky, belachelijk ook dat ze de auto bij een garage te koop aanbieden en dan nou dit....weet ook niet of dit zomaar kan...je maakt toch kosten [vrije dag en renntech maakt tijd vrij]....we gaan weer verder zoeken met je..sterkte.....
|
30 jun 2009 13:29 |
|
|
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Daar heb je absoluut gelijk in. Zo heb ik die witte 3.2 waar jij me eerder op hebt gewezen ook nog steeds in gedachten... Inmiddels weet ik wel steeds meer wat ik wil dus zo heeft ieder nadeel toch weer een voordeel!
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
30 jun 2009 13:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Is mij ook overkomen, een werkelijk k@t gevoel is dat Hield contact met de eigenaar van mijn eerste 911 en hij bood zijn SC aan. Waren het over de prijs eens en verkocht mijn 2,7 coupé in 2 tellen. Vlak voor ik hem op wou halen belde hij af, wou hem toch maar niet kwijt Het is een tijd geleden maar weet dat gevoel nog zéér goed, begin jaren 90 en de SC 's lagen niet voor het opscheppen Sterkte man, goed kl@te
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jun 2009 13:40 |
|
|
horn
PF #57
|
tja. ik zou toch idd wel even op zijn gemoed spelen. kosten gemaakt - 10 dagen naar uitgekeken etc etc. wat een domme l*l zeg.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jun 2009 13:44 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Afhankelijk van hoe de zaken vast liggen zul je een procedure daarover "winnen". Let vooral op de aanhalingstekens.
|
30 jun 2009 13:48 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dat is wel een goed idee denk ik. En ook de herinnering dat hij gewoon moet leveren (even uitgaande van goede bevestiging van de afspraken).
|
30 jun 2009 13:49 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Wat een koekenbakker, zeg. Zoiets mafs heb ik nog nooit meegemaakt.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 jun 2009 13:56 |
|
|
Marc
|
Daar heb je gelijk in. Wil ik dat wel echt? De tijd en kosten die daar in gaan zitten laat ik liever zitten. Het is graag of niet. Ik zal de verkoper waarschijnlijk nog wel een keer bellen al heb ik het idee niet dat hij hem daardoor alsnog gaat verkopen. Het zou wel netjes van hem zijn wanneer hij mij nog een mailtje/belletje geeft voor een stukje uitleg en excuses. daarmee zou voor mij al een stuk van de emotionele kous afzijn.
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
30 jun 2009 13:57 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Balen, Sharky. Maar lekker verder zoeken. En weer van die zoektocht genieten
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
30 jun 2009 14:00 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Das balen, ik ken je gevoel, ook zoiets éénmalig meegemaakt. Daarna niet meer en heb ik mijn huiswerk beter gedaan Wellicht is dit de volgende http://link.marktplaats.nl/262245352
|
30 jun 2009 15:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Het kan altijd nog gekker Kon iemand die had handgeld betaald en dacht dat hij goed zat Wou hem ophalen en kreeg zijn geld terug (van een particulier), ja ik kon er meer voor vangen Nou wat moet of kan je nog doen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jun 2009 16:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Da's een mooie, TD zonder I! Jammer dat hij weinig foto's heeft geplaatst. Maar een mailtje/belletje zal dat probleem wel oplossen. Als ik een SC zocht ging ik daar hard achteraan
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jun 2009 16:22 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
http://link.marktplaats.nl/262245352+10 On paper this P pushes all the right buttons, You never know maybe this guy pulling out at the last minute is a blessing in disguise....So chin up
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
30 jun 2009 16:43 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Wat een anticlimax, dat is balen zeg. Jammer dat de verkoper ten koste van jouw tijd en moeite een beetje de draaikont gaat zitten uithangen. Verder geen tijd meer aan verknoeien, lekker doorgaan met zoeken, succes
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
30 jun 2009 16:47 |
|
|
Marc
|
Ik ken de auto en ben er zelfs al een keer voor naar Friesland gereden. De auto is inderdaad motorisch en qua carrosserie prima in orde. Interieur is verre van origineel maar ook prima wanneer het je smaak is. Alleen wilde deze verkoper spelletjes spelen (recent taxatierapport staat op 16.500) en daar ging ik niet in mee. Jammer voor hem.
|
30 jun 2009 17:01 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Das behoorlijk balen! MS toch nog eens de verzuimende verkoper vertellen wat je eigenlijk van zijn actie vindt en dat idt eigenlijk redelijk stijlloos is. (niet om hem van gedachte te doen veranderen, dat lukt ws toch niet, maar even voor je eigen)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
30 jun 2009 17:47 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Balen zeg! Wat een eikel..... maar lekker verder zoeken zoals al eerder was gezegd
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
30 jun 2009 18:26 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
En die moccazwarte hier in Den Haag, had je die nog bekeken?
_________________________________________ Boxer power.
|
30 jun 2009 18:39 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Als je de emoties weghaalt, en de verkoper verder niet kent, en hem ook nooit meer nodig zal hebben, zou ik dit toch ff wat harder spelen. Juridisch sta je ijzersterk dus enige financiele compensatie halen is niet irreeel, bv 10% aankoop bedrag... En daar kan jij dan straks dan weer een nog leuker speeltje aanschaffen
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
30 jun 2009 19:51 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
HArt-onder-de-riem-steek-modus-aan: Het kan natuurlijk ook zijn dat de beste man geen zin had in een AKK waar allerlei shit naar boven zou komen en nu hoopt op een willig slachtoffer
_________________________________________ Make the most of now!
|
30 jun 2009 20:20 |
|
|
horn
PF #57
|
daar heeft hij dan wel 10 dagen over na kunnen denken...
|
30 jun 2009 20:22 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Klinkt me bekend in de oren,.. jaren geleden een AKK geregeld voor een zwarte targa uit Zeewolde,belt z'n vrouw een half uur ervoor op dat het niet meer doorgaat...............bla bla Daarna m'n huidige Carrera3 gevonden. Zo zie je maar weer,er is altijd een mooiere of betere. Wel een klotegevoel op dat moment. Da's idd een hele mooie,en een auto van Car Care is z'n geld wel waard.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
30 jun 2009 20:24 |
|
|
horn
PF #57
|
Zie hier vlak boven... En of een auto van Car Care zijn geld waard is, dat zou ik niet weten.
|
30 jun 2009 20:27 |
|
|