(topic = OFF)
Die snap ik ff niet maar goed dat mag de pret niet drukken.
(topic=ON)
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
29 jan 2005 23:07
horn
PF #57
Vinny schreef:
Marco schreef:
ga ik vanuit gezien het profiel
(topic = OFF) Die snap ik ff niet maar goed dat mag de pret niet drukken. (topic=ON)
Kijk even onder zijn avatar
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
29 jan 2005 23:44
christian
911-964
R'dam
Vinny, nog een foto gevonden??
30 jan 2005 7:31
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
horn schreef:
Vinny schreef:
Marco schreef:
ga ik vanuit gezien het profiel
(topic = OFF) Die snap ik ff niet maar goed dat mag de pret niet drukken. (topic=ON)
Kijk even onder zijn avatar
Ja nu is ie weer duidelijk.
En nee nog niet gevonden.
Volgens mij staan ze op mijn laptop en die ligt op de zaak.
Dus ik kan je maandag pas helpen.
Ik stuur wel een PB als is ze heb.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
30 jan 2005 14:37
christian
911-964
R'dam
oke
30 jan 2005 15:45
christian
911-964
R'dam
Waarschijnlijk is de demontage van het airco-frontje hetzelfde als van de radio. Heb je daar speciaal gereedschap voor nodig?
30 jan 2005 16:33
horn
PF #57
christian schreef:
Waarschijnlijk is de demontage van het airco-frontje hetzelfde als van de radio. Heb je daar speciaal gereedschap voor nodig?
Christian, je kan de unit er met hetzelfde 'gereedschap' uithalen dat je voor een Blaupunkt radio gebruikt. Zie onderstaand plaatje. Dit kan je, als je het niet in huis hebt, ook zelf maken van een klerenhanger of zwaarder electriciteitsdraad. Kind kan de was doen.
BTW, nooit geweten dat de unit voor RHD auto's precies omgekeerd is...
Bron: pagina 337 van Adrians 964 bijbel
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
30 jan 2005 18:33
christian
911-964
R'dam
Thanx Horn
Dacht ik al dat je zoiets nodig had.
30 jan 2005 18:47
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
horn schreef:
christian schreef:
Christian, je kan de unit er met hetzelfde 'gereedschap' uithalen dat je voor een Blaupunkt radio gebruikt. Zie onderstaand plaatje. Dit kan je, als je het niet in huis hebt, ook zelf maken van een klerenhanger of zwaarder electriciteitsdraad. Kind kan de was doen.
BTW, nooit geweten dat de unit voor RHD auto's precies omgekeerd is...
Bron: pagina 337 van Adrians 964 bijbel
Jij heb tm'n foto's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum