Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 15:23

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 99  Volgende
Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Bericht Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
Sommige piloten hebben best humor :D
http://www.youtube.com/watch?v=h1ItWdXOrEM

28 mei 2009 22:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
964 C2
Dat verstand met de jaren komt hoeft niet altijd op te gaan, soms komt het al na 1 dag :!:

29 mei 2009 0:03
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
RenDo schreef:
en de meeste stewardessen zijn veel meerdere hands, Amandus :mrgreen:

En?

Afbeelding

29 mei 2009 0:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Ik vond de professionele "vliegtaal" van vroeger al erg grappig :mrgreen:

Goedemiddag dames en heren, hier spreekt u purser en ik heet u namens onze captain nogmaals hartelijk welkom aan boord van deze Boeing zeven vier zeven.
Ons toestel, u heeft dat misschien bij het instappen gezien, heet de Vincent van Gogh, en is genoemd naar de beroemde Nederlandse schilder Vincent van Gogh,
die ook nog een tijdje in Frankrijk heeft gewoond, waar vooral veel wijn vandaan komt. Wij vliegen momenteel op een hoogte van elfhonderd voet en onze snelheid bedraagt tweehonderdtachtig mijl per uur, wat overeenkomt met tweehonderdvijftig knopen. Ik hoef u niet te vertellen dat dat hele andere knopen zijn dan u gewend bent, en dat zouden er bovendien wel wat veel zijn: tweehondervijftig knopen aan uw jas of broek. Als een Boeing zeven vier zeven opnieuw moet worden overgeschilderd, dames en heren, dan kost dat het lieve sommetje van maar liefst honderdzestigduizend gulden. En alleen die verflaag weegt al zo'n zeshonderd kilogram, wat ongeveer acht maal zoveel is als Vincent van Gogh moet hebben gewogen. Op het einde van zijn leven gingen er misschien wel tien a twaalf van Goghs uit het gewicht van de verflaag op deze Boeing zeven vier zeven. Het is misschien ook wel leuk om te vertelleen en anders is het wel aardig om te weten dat de vrachtuitvoering van de Boeing zeven vier zeven een laadruimte heeft ter grootte van twee tennisbanen. Dat is nogal wat, als u bedenkt dat een tennisbaan tenminste vierentwintig meter lang moet zijn en minimaal acht meter en drieentwintig centimeter breed. Wist u overigens dat het net altijd op een meter en zeven centimeter hoog precies moet hangen? En dat Bjorn Borg al op vijftienjarige leeftijd zijn Davis Cup debuut maakte? In negentientweeenzeventig was dat. Toen werd er al twee jaar gevlogen met de Boeing zeven vier zeven. In negentienzesenzeventig, toen onze Boeing zeven vier zeven al zes jaar in de lucht was, werd Borg Wimbledon kampioen in Wimbledon, en hij heeft deze titel vooral dankzij zijn knoerteharde service vijf achtereenvolgende jaren gewonnen. Dat is des te opmerkelijker als u bedenkt dat Borg van huisuit een gravelspeler was, en bepaald niet verzot was op gras. Zonder gras, maar dat hoef ik u nauwelijks te vertellen, zouden wij geen melk en geen vlees hebben. Zonder koeien trouwens ook niet, want van alle graseters zijn vooral de koeien ontzettend belangrijk. Zij zetten de plantaardige voedingsstoffen die in gras zitten, immers om in melk en vlees. Voor baby's of kleine kinderen is er desgewenst melk verkrijgbaar aan boord van deze Boeing zeven vier zeven, maar volwassenen drinken in de regel liever wijn of een glaasje whisky. Reeds tweeduizend jaar voor het begin van onze jaartelling werd er door de Chinezen wijn gedronken, en verder weten wij dat wijn ten tijde van de Griekse dichter Homerus in heel Griekenland bekend was. De eilanden die u rechts ziet liggen zijn overigens geen Griekse eilanden, maar meer de Hebryden, waar in de regel ook meer whisky dan wijn wordt gedronken. Op de Hebryden wordt echter Schots gesproken en geen Hebreeuws zoals er soms ten onrechte wordt gedacht. Hebreeuws wordt geschreven van rechts naar links, dus net andersom dan wij op dit moment vliegen met onze Boeing zeven vier zeven. Een boek in het Hebreeuws begint dus op de laatste bladzijde, terwijl zijde het product is van rupsen. Deze rupsen maken een uiterst fijne draad die zij gebruiken voor het spinnen van de cocon, waarin zij zich verpoppen. Het waren alweer de Chinezen, dames en heren, die drieduizend jaar geleden op het idee kwamen om die draad af te wikkelen en tot weefgaren te spinnen. Spinnen hebben acht poten, en een lichaam uit twee delen, maar ook een poes kan spinnen, waarmee zij aangeeft dat ze tevreden is. En u weet het: een tevreden roker is geen onruststoker. Of anders kent u wel de volkswijsheid die zegt van: waar rook is, moet vuur zijn. Vuur werd al zesduizend jaar geleden een van de vier elementen genoemd door wie anders dan door weer de Chinezen. De andere drie elementen waren water, aarde en lucht, waar wij met onze Boeing zeven vier zeven momenteel doorheen vliegen boven het water dat u daar heeelemaal beneden ziet, en hopelijk landen wij straks allemaal veilig op de aarde, want ik vertel u dit allemaal om uw aandacht af te leiden van het vuur dat een half uur lang uit twee van onze turbo-van-motoren komt. Ik dank u wel.

Ladies and gentlemen, this is your purser speaking, and on behalf of the captain I would like to welcome you again on board of this Boeing seffe vier seffe. While stepping in the Boeing seffe vier seffe perhaps you did notice the name of our Boeing seffe vier seffe, and the name is Vincent ven Go, and this Boeing seffe vier seffe is then also named after the famous Dutch painter Vincent ven Go, who used to live in the country of France for a while, and you know from the country of France comes especially a lot of wine for drinking. Wine is a very famous drink in the France, but also in other countries, and it were the little Chinese people who noticed the pleasence of wine, and they did it notice before, ooo dzjee, before two sousand years of our counting of the years in general, for the Christ was born and all the terrible things that happened after he was born, which would follow me too far out to talk...

Met dank aan Koot en Bie :wink:

29 mei 2009 0:45
Profiel
http://www.youtube.com/watch?v=nGLiDTjnpI0

Tsjatsakiestan!

29 mei 2009 9:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Wat een humor hier. Polen die onder een CAO vallen? Yeah, right. Die zijn op 1 vinger te tellen. Ik zie ze hier elke dag. Grote groepen die bollen pellen of asperges steken van 6 uur 's morgens en 's avonds om 8 uur zie ik ze nog. En die hele groep vetrekt dan naar 4 schamele caravans. CAO my :ass: Zolang er van dit soort sprookjesvertellers rondlopen, houden we dit soort misstanden prima in stand. Dan hoeven we ons niet schuldig te voelen of maatregelen te treffen. Want o, wat hebben die Polen het geweldig hier!
En je hebt geen voedselbank nodig als je in de bijstand zit? Enig idee wat je dan ontvangt? Daar kun je een paar keer je Porsche mee vol tanken en daar moet bijvoorbeeld een alleenstaande ouder een maand van rond komen.

03 jun 2009 10:07
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Yassie, scheetje, probeer voor succesvol trollen een keuze te maken tussen bedeesd weiblich of tough mannelijk. Ik neem aan dat je geen hermafrodiet bent. Zuk6, W.

03 jun 2009 10:56
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
:thumleft:

03 jun 2009 11:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Dat ik weinig van auto's af weet en daardoor onzeker ben, wil nog niet zeggen dat ik geen mening heb. Over dit soort dingen kan ik me flink boos maken.

03 jun 2009 13:20
Profiel
Citaat:
Ik zie ze hier elke dag. Grote groepen die bollen pellen of asperges steken

benieuwd waar je woont, dat speelt in heel verschillende gebieden

Citaat:
van 6 uur 's morgens en 's avonds om 8 uur zie ik ze nog

paar keer koffiepauze en een lunchpauze eraf en je houdt een 12-urige werkdag over, wat voor dagen denk je dat er in de horeca soms gemaakt worden (strandtent) of in de specerijenhandel (ook soort strandtent)

Citaat:
Want o, wat hebben die Polen het geweldig hier!

ze hoeven niet te komen, ik heb nog nooit gehoord van busladingen ontvoerde Polen

Citaat:
En je hebt geen voedselbank nodig als je in de bijstand zit? Enig idee wat je dan ontvangt? Daar kun je een paar keer je Porsche mee vol tanken

denk niet dat het de bedoeling is dat je je Porsche aanhoudt als je aanspraak wilt maken op een bijstandsuitkering

sorry Wolf, even voeren :mrgreen:

03 jun 2009 13:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Natuurlijk. En Sinterklaas bestaat ook echt.

03 jun 2009 13:58
Profiel
Bestond wel!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_van_Myra

Maar iedereen weet eigenlijk wel dat hij nu niet meer echt is...
En vaak zijn zijn knechten gesminkt en niet echt zwart!

03 jun 2009 14:01
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Weet je waar ik mij boos over kan maken? Om niet gehinderd door enige kennis van zaken, impliciet, een complete sector te beschuldigen van uitbuiting.

03 jun 2009 14:16
Profiel
Yashmina schreef:
En Sinterklaas bestaat ook echt.

dat is pas een gastarbeider die wordt uitgebuit :lol:

03 jun 2009 14:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
En ik kan boos worden om mensen die niet gehinderd door de goudenlepel in de mond waar mee ze geboren worden de crisis bagatelliseren of zelfs ontkennen: dat er altijd wel onslagen vallen, altijd wel bedrijven en banken failliet gaan.
Mensen in de bijstand hebben geen hulp van de voedselbank nodig is gebaseerd op welk onderzoek?

03 jun 2009 15:59
Profiel
Timeless
Heerlijk zo'n gouden lepeltje , maar niet te spreken over mn heerlijke gespreiden bedje 8)

03 jun 2009 16:02
Profiel
schaam je dat je zgn een boxster hebt gekocht, een 4e hands zwarte suzuki swift was veel goedkoper geweest; de rest van het geld had je dan kunnen uitdelen aan Poolse landwerkers en voedselbankende alleenstaande ouders :idea:

:bang: :bang: :bang: :lol: :lol: :lol:

03 jun 2009 16:05
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
:shock: Begrijp ik nou goed dat Sigrid een gele Boxster heeft gekocht? :lol: :^: :lol:

03 jun 2009 16:14
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Porsche was net op het nieuws, ze vragen een staatssteun en zitten in geldnood i.v.m. het overnemen van VW :oops: :cry:

Zal straks wel één bedrijf worden :!:

Edit: Laten we berichten hierover in het Porsche/VW-topic houden :idea: .

03 jun 2009 17:13
Profiel
964 C2
EriC4C schreef:
:shock: Begrijp ik nou goed dat Sigrid een gele Boxster heeft gekocht? :lol: :^: :lol:

Ik schrok ook even van mezelf(een gele Boxster?? :shock: , sorry Y, niet mijn smaak), maar helaas mannen, jullie moeten het stellen met nog een felle tante.
Ik weet wel zeker dat ik besta, aan het bestaansrecht van Y zijn nog twijfels :?

03 jun 2009 17:36
Profiel
964 C2
Devils son schreef:
Weet je waar ik mij boos over kan maken? Om niet gehinderd door enige kennis van zaken, impliciet, een complete sector te beschuldigen van uitbuiting.

Die kennis van zaken zou er best kunnen zijn, maar dat weten we nog niet :!:

03 jun 2009 17:39
Profiel
Yashmina schreef:
Mensen in de bijstand hebben geen hulp van de voedselbank nodig is gebaseerd op welk onderzoek?

Dat wordt keer op keer berekend door het Nibud. En ik ken mensen die er van rond kunnen komen. Aangezien praktijk nog overtuigender is dan een onderzoek...

03 jun 2009 17:51
Profiel
Sigrid schreef:

Die kennis van zaken zou er best kunnen zijn, maar dat weten we nog niet :!:

Gelet op de onderbouwing weet ik dat 99% zeker. Het zou theoretisch kunnen dat "mevrouw" wel van de hoed en de rand weet, maar dan zou a. het m.i. een vreemde stelling zijn en b. het wel heel bijzonder zijn dat de goed onderbouwing onder de pet wordt gehouden.

Ik kom nogal eens bij bedrijven die MOE-landers in dienst hebben. Ik spreek met de ondernemers EN de MOE-landers. Ik ken alle fabels... en ook de praktijk.

03 jun 2009 17:58
Profiel
964 C2
Devils son schreef:
En ik ken mensen die er van rond kunnen komen(de bijstand). Aangezien praktijk nog overtuigender is dan een onderzoek...

Ken ook mensen die er van kunnen rondkomen,maar dat zijn in mijn geval meestal niet de mensen die ook nog in de schuldsanering zitten. Dat lijkt mij toch een groot verschil.
1 voorbeeld van hulp uit de bijstand.....ouders met 3 kinderen, waarvan 1 zeer zwaar lichamelijk en geestelijk gehandicapt, het jongste kind. Kind wordt erg vaak opgenomen in het ziekenhuis. Ouders hebben de "keuze" gemaakt voor hun kind te willen zorgen en allebei fulltime werken is dus onmogelijk. Ze moeten echt de eindjes aan elkaar knopen, worden her en der gesteund, kopen alles 2de hands, maar hebben het dus financieel echt heel zwaar. Hun leven is naast hun zieke kind echt geen lolletje.
Moet je dan ook nog een schuld aflossen, nou ik ben blij dat ik niet in die mensen hun schoenen sta.
Natuurlijk hebben sommige het echt aan zichzelf te danken. Niet nadenken, voor alles een lening afsluiten want je wilt toch zo graag een grote tv. De hele maatschappij helpt daar toch ook wel aan mee; kids moeten allemaal zonodig merkkleding, een telefoon, op allerlei sporten. Heb je dat niet, dan val je er buiten. Het mes snijdt aan 2 kanten wat mij betreft. Als men geaccepteerd wordt zoals hij/zij is en niet de schijn hoeft hoog te houden, zouden er waarschijnlijk ook wat minder mensen in de problemen zitten. Of je nou in een P naar school wordt gebracht of op de fiets, schone niet-merkkleding draagt...als ouders kunnen we ons steentje bijdragen in de wereld van....iedereen is welkom, met of zonder grote portemonnee :!:

03 jun 2009 18:26
Profiel
gast schreef:
Echter zijn er ook praktijkvoorbeelden van bijstandsmoeders die, hoe zuinig ook, NIET rond kunnen komen.

Hetgeen in de praktijk meestal blijkt te liggen aan het niet gebruik maken van alle mogelijkheden (zoals b.v. bijzondere bijstand). Betere voorlichting en tijding inspringen kan hier goed doen.

03 jun 2009 18:34
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 99  Volgende