Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: Forummers stappen op hun stalen ros!!! 11 juli 10:00 uur
Rad; al je as gemaakt? is altijd balen zulke dingen... maar nog optijd voor het 'echte' werk Vanmorgen 35km gefietst met het vrouwtje en zo net nog even alleen een km of 15 Ik ben er goed voor bezig en bijna ´klaar´ hahahaha
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
04 jul 2009 21:13 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Jazeker! Nieuwe trapas en gelijk nieuwe cassette, ketting en banden er op gezet Is de fiets ook weer klaar voor de Italiaanse Alpen Goed bezig Dimitri
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 jul 2009 23:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik ben er hoor, dus kan de aanhang bezig houden, mocht daar behoefte aan zijn Mijn fiets is niet bestendig voor dit parcours...gewoon een bijna 20 jaar oude gazelle, met dunne bandjes, perfekte fiets, maar niet voor dit werk. Ik kom met de boodschappenwagen(met inhoud), Willem is naar Erwin met de P.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 jul 2009 23:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Sigrid, top Dan kan ik mooi op de fiets komen Net terug van een mooi rondje, 50km off-road. Ook het parcours voor volgende wewek nog even bekeken. Is behoorlijk droog. Ik hoop dat er komende week een paar buitjes overheen komen. Was ook met mijn nieuwe 2.25 Schwalbes moeilijk doorheen te komen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
05 jul 2009 12:15 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Vandaag ook een stukje gefietst.. Het offroad-rijden ging best goed, maar de laatste bocht voordat ik thuis was werd ik nog bijna geschept door een auto die dacht nog even snel af te kunnen slaan... Ik ben wel onderuit gegaan, maar op een zere elleboog na verder geen schade.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
05 jul 2009 18:37 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
gelukkig maar, zo zie je maar weer, je bent meestal sterk afhankelijk van het gedrag van je mede weggebruikers
|
05 jul 2009 21:02 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@dreamer & Marco 3.2: Gaan jullie nog mee?
|
05 jul 2009 21:18 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
jep, ik probeer ook een stukkie mee te fietsen. als ik er aan denk heb ik al zadelpijn maar ik ben de bie
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
05 jul 2009 22:00 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Gezellig
|
05 jul 2009 22:05 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Als mooi weer fietser hou ik het KNMI angstvallig in de gaten, voor zaterdag a.s. schijnt er een lichtpuntje te zitten: Wisselvallig en eerst nog vrij koel weer met tamelijk veel bewolking en regelmatig regen- of onweersbuien. Van tijd tot tijd vrij veel wind.
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
08 jul 2009 15:28 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Het parcours zal er in ieder geval beter berijdbaar bij liggen dan afgelopen week.
|
08 jul 2009 15:31 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik hoop dat er veel plassen zijn om doorheen te kachelen zijn ...... We gaan toch fietsen voor de fun? Weer of geen weer, ik ben erbij en kom met de bus+fiets erin, vrouwtje en hond....
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
08 jul 2009 17:43 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
vrouwtje en hond gaan hier ook mee. Als de plassen er nog zijn rekenen dan op diepe ! Alleen bij een weeralarm ben ik er niet
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
08 jul 2009 19:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Voor de honden....in een deel van het bos moeten ze aangelijnd...ik zal ze dames wel wijzen waar de honden los mogen lopen Bij startpunt moeten honden aan de lijn.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jul 2009 20:10 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
misschien neem ik mijn vrouw en kinderen en 2 honden ook wel mee. afgelopen zaterdag golden retriever pup opgehaald,zaterdag precies 9 weken oud. gaat passen in de P.
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
08 jul 2009 20:35 |
|
|
Sander911
|
Nog wel
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
08 jul 2009 21:03 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Er stond nog een vraagteken achter mijn naam, maar ik ga het echt niet redden, ik wordt om 14:00 uur in het oosten verwacht, voor een BBQ, met douchen etc ga ik dat helaas niet redden. (valt mijn slechte conditie als nog relatief jong mannetje ook niet zo op )Allemaal een fijne fietstocht, hopelijk is het iig voor de fieters droog. (behalve dan voor de de echte modderworstelaars)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
08 jul 2009 23:37 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Jammer! Ik merk dat de juiste MTB spirit er is, gezellig Ik heb deze week nog niet op de fiets gezeten, dus de benen zijn zaterdag extra uitgerust Ik wil op de fiets komen, ik denk dat de dames thuis blijven...
|
08 jul 2009 23:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...zeker als er honden komen
|
08 jul 2009 23:53 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Neuhh... dat zal voor Tamar eerder een reden zijn om wel te komen Misschien komen ze wel apart mee, ik zal het morgen wel voorstellen, ze liggen op bed
|
08 jul 2009 23:58 |
|
|
DeniS2
|
Ben ik trouwens de enige die ook daadwekelijk met de P gaat komen Ach en waar honden wel of niet los mogen lopen..... wij houden daar zo onze eigen regels op na Puk is alleen loops, dus nu even niet los. @marco 3.2 Leuk 9 weken, nog voorzien van vlijmscherpe tandjes
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 jul 2009 7:34 |
|
|
Sander911
|
Combinatie Porsche en MTB gaat het bij mij inderdaad niet worden
|
09 jul 2009 9:09 |
|
|
DeniS2
|
Ik had ook niet anders verwacht, tis ook voornamelijk een mtb rit. Het is even lastig met de hond, maar ik wil wel weer even de 944 pakken
|
09 jul 2009 10:47 |
|
|
Yellowbird
|
Wij komen ook samen, mits het redelijk weer is, en met een station. Alhoewel het bijna een porscheforum-mtb-meeting-gecombineerd-met -porscheforum-hondenwandeling(-zonder-Porsches) wordt, laten wij ons hondje thuis. (Hij mocht laatst nog mee naar de eindlocatie van de Rotterdamse tunnelrit.) Ik (Carina) weet niet wat voor hond Puk is, maar ik zie het al voor me, dan word ik over de parkeerplaats gesleurd door 65 kg Cédric achter Puk aan. Ik blijf wel op of in de buurt van de parkeerplaats wachten.
|
09 jul 2009 11:08 |
|
|
DeniS2
|
Er is op het forum al eens betwijfeld welke van de twee Puk is Inmiddels al wel weer ruim een half jaar ouder en wat zwaarder maar altijd nog minder dan de helft van een Cédric
|
09 jul 2009 11:13 |
|
|