Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: rara wat is het tikken - 964 -:oorzaak pag 4
Erwin zei gistermiddag nog dat deze auto één van de fijnste Porsches is waar hij ooit mee gereden heeft. Mooi dat je auto weer zo goed rijdt
|
12 jul 2009 9:46 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Erwin zal zeggen: Jesus, ben blij dat dat kromme hok weer rijd Top Robert, geniet er weer van
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 jul 2009 10:04 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Erwin kennende zal hij mij dat ook eerlijk zeggen, "Kromme hok"
Erwin heeft al eerder met mij bekeken en berekend of het verstandig was om deze te houden of voor een ander te gaan. Tevens gaf hij nu aan dat er nu echt gekozen was om deze langere tijd te houden ook omdat een full respray de volgende stap is.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
12 jul 2009 10:52 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Top om te lezen Rob, geniet er eerst van dan lezen we het hele verhaal later wel
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
12 jul 2009 10:56 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik bedoelde kromme hok als grap ik vind het namelijk een heel mooie P
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 jul 2009 10:57 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Ik niet .
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
12 jul 2009 11:04 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ikke lekker wel zeurneus
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 jul 2009 11:25 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
ach ja..... mooi is een relatief begrip.....iig mooi dat ie het weer doet en je lekker uit de opel mag robert!
_________________________________________ Make the most of now!
|
12 jul 2009 13:07 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ben net half uurtje wezen rijden, wat een genot rijdt zo lekker mijn auto krijgt momenteel niet de schoonheids prijs met dit lak werk maar daar word aangewerkt/gespaard als dat gedaan is is alles top: Remmen -Big Reds Schokbrekers -Koni nastelbaar Veren -Turbo veren alle vloeistoffen zijn vervangen bak en diffentieel, en rem systeem draagarm rubbers(draagarmen) airco, verdamper/condensator,droger ik zal nog wel wat dingen vergeten maar het belangrijkste ik weer met een robert
|
12 jul 2009 13:58 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
|
12 jul 2009 15:40 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
12 jul 2009 15:50 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
zoiets denk ik mijn duurste fout tot nu toe ze liggen hier thuis ik weet het nog niet wat te doen. robert
|
12 jul 2009 16:34 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
12 jul 2009 16:43 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Blij te horen dat jij hem ook fijn vind rijden, nu heb je het beste van drie goede Porsche's. De wegligging en vooral handelbaarheid van de 964 , de motor van de 993 en de remmen van de 993T. Eén van de mooiste combinatie's die maar denkbaar zijn. Je hebt dan van dichtbij gezien niet de mooiste Porsche, maar misschien wel de fijnste 964 die er is. Dat heb ik met mijn 944 Turbo ook, ziet er niet uit, heel wat krassen en deuken maar is wel de fijnste 951 die ik ooit gereden heb. En daar zijn Porsche's voor bedoeld Rijden en genieten van de rijeigenschappen die bijna geen ander merk zo goed en zo duidelijk in een auto bouwt. Poetsen kan later nog wel als het een echte oldtimer geworden is en je zelf niet meer zo scherp bent dat het nog verantwoord is om de openbare weg op te gaan Jammer dat Porsche's tegenwoordig vaak anders gezien worden. Robert, was het bij de airco de condensator of de condensor ?
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
12 jul 2009 17:55 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
had ik niet die hele speciale condensor dus
|
12 jul 2009 18:29 |
|
|
drknauf
|
als die net zo mooi loopt alsie eruitziet ziet er weer piekfijn uit kunje nog lkkr genieten deze zomahhhhhhhhhhhhhhh
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 jul 2009 21:31 |
|
|
Wimpie77
|
Rob,
top dat je haar weer terug hebt! En dat ze nog heerlijk rijdt ook!
Goed werk verricht door het fantastische, geweldige, uitmuntende, eerlijke, niet dure, aardige, enz... bedrijf uit Steenwijk, Renntech!
(Mijn auto zal einde jaar daar ook weer naar toe moeten...)
_________________________________________ * * *
|
13 jul 2009 11:40 |
|
|
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Duit in zak; ik heb Renntech nog nooit reclame zien maken. Wel zie ik heel vaak tips en truuks mbt het omgaan met/repareren van Porsches. Dat is ook reclame en m.i. heel goede. (zoek maar op in de Dikke van Dale; ieder woord van/over Renntech op dit forum kun je opvatten als reclame) Maar daar kan de man ook niets aan doen toch??????????????? Back to topic Rob hoeveel kW heb je nu met die 993 motor?
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
13 jul 2009 12:33 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
volgens mij is het de 272 pk versie, kw zal je zelf even moeten omrekenen het is echt een wereld van verschil, zo lekker vlot en soepel deze toeren maakt. wanneer gaan we weer autobahn rijden robert
|
13 jul 2009 12:55 |
|
|
drknauf
|
is het blok er zo ingegaan of issie ook gereviseerd gewordengeweestgedingest ?
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
13 jul 2009 14:37 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
het blok is er "zo" ingegaan, en heeft 54000 km gedaan. wel een nieuwe krukas keerring, bougies,olie, luchtfilter, pakking voor kleppen deksel en ik zal nog wel wat vergeten. robert
|
13 jul 2009 14:53 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
13 jul 2009 15:05 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Een Geluk bij een ongeluk voor jou Ik ben stiekem een beetje jaloers !!
|
13 jul 2009 15:06 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik ben er onwijs blij mee, meer dan ik had verwacht. ach dat verzacht de pijn weer, ik zit echt met een in de auto. een ook door alle reacties van hier natuurlijk robert
|
13 jul 2009 15:10 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
13 jul 2009 17:14 |
|
|