Re: Set velgen 17" Cup 1 met banden =VERKOCHT=
Ik wil even iets heel duidelijk maken naar iedereen die hier zomaar even een oordeel over mij velt:
Ik ben GEEN enorme handelaar, maar ben een Porsche-liefhebber in hart en nieren, net zoals iedereen hier op het forum.
De rede dat ik af en toe iets koop om vervolgens weer door te kopen is simpel; de restauratie van mijn 944 financieren.
Ik houd het hele internet in de gaten voor onderdelen voor m'n eigen auto en af en toe kom je dan zaken tegen die ik zelf niet kan gebruiken,
maar aantrekkelijk geprijst zijn.
Wat betreft de Cup 1 velgen die ik op marktplaats heb gezet: DEZE HEB IK WEL DEGELIJK VOOR EIGEN GEBRUIK GEKOCHT!!!!!
maar na montage bleken de velgen toch niet helemaal mijn smaak en bovendien aan de zware kant voor de bescheiden PK's van mijn auto.
En helaas werkt het op marktplaats zo; "je moet veel vragen, om weinig te krijgen."
Als iemand nog vragen of kritiek heeft, hoor ik deze graag, maar dan wel persoonlijk en opbouwend.
Ik heb aan verschillende mensen hier op het forum onderdelen verkocht, tegen zeeeer schappelijke prijzen en dan vind ik het erg jammer
om te zien dat juist deze mensen nu zo'n scherp oordeel over me hebben.