Auteur |
Bericht |
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
Hij glimt weer
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
Laatst bijgewerkt door henzel op 13 jul 2009 0:22, in totaal 2 keer bewerkt.
|
12 jul 2009 22:15 |
|
|
drknauf
|
Re: Hij glimt weer
ziet er appie kim uit bij ons regende het de hele dag anders hak de mijne ook effe gedaan vandaag
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 jul 2009 22:25 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
hartstikke mooi maar zijn dit nu de topics waar we op zittten te wachten, dat iedereen elke week voor zijn gewassen trots een topic start....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
12 jul 2009 22:31 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
12 jul 2009 23:01 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Vooral als ook nogeens erbij vertellen met welk product , Meguiars Is deze aan te bevelen Henzel?
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
12 jul 2009 23:04 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ik vind het ook prima. Bedenk even dat er mensen zijn die hier de grootst mogelijke onzin posten over Audi's versus Porsches en onzin over Ajax Feyenoord. Doe mij dan dit maar.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
12 jul 2009 23:04 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
12 jul 2009 23:05 |
|
|
henzel
|
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
12 jul 2009 23:17 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Henzel, Bedankt voor de link , maar is eze niet dezelfde ? en kost minder als de helft , http://cgi.benl.ebay.be/MEGUIARS-Deep-C ... 7C294%3A50gr Diablo
|
12 jul 2009 23:30 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Minder als de helft met verzending bedoelde ik , deze iets van een 5 euro en die van jou 15 euro (naar Belgie)
|
12 jul 2009 23:33 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
Laatst bijgewerkt door Hessel op 12 jul 2009 23:56, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 jul 2009 23:38 |
|
|
henzel
|
ik had de link alleen even als voorbeeld, ik heb hem zelf ook uit engeland, koste zo,n 13 euro incl verzending. werkt echt super ik heb vorige maand ook mijn Dodge er mee gedaan (doe ik nooit meer overigens), en de Vespa van mijn dochter glimt er ook mooi mee. ik heb de autoglym ook maar vindt ik aanzienlijk minder fijn in en uitsmeren. Meguiars adviseert het in 3 stappen te doen, maar ik gebruik alleen de carnabau wax.
|
12 jul 2009 23:44 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
12 jul 2009 23:51 |
|
|
henzel
|
lijkt mij niet verkeerd, dan heb je het hele setje, als je de tijd en zin hebt om het in deze 3 stappen te doen, krijg je volgens mij het zelfde resultaat als bij een poetsbedrijf. mijn lak heeft dat (denk ik)nog niet nodig, maar ik denk dat ik toch dit setje bestel voor mijn Buick, die is er wel weer eens aan toe. (maar dat zal wel in de winter worden)
|
12 jul 2009 23:58 |
|
|
Harry Kliko
|
gewoon genieten van je frisse Boxster
_________________________________________ 996 carrera 4 cabrio NPC 1576
|
13 jul 2009 15:36 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
13 jul 2009 15:40 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
13 jul 2009 15:47 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Zo ik heb dit setje ook besteld ,zal julli later resultaten tonen (voor wie interesse heeft) gr Diablo
|
13 jul 2009 15:50 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Hij ziet er weer strak uit, nou maar (open) genieten met dit mooie weer...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
13 jul 2009 16:01 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Waarom bestellen jullie Megiuars allemaal in het buitenland? Met verzendkosten erbij ben je nog meer kwijt dan als je het gewoon in NL bij een Megiuars-dealer haalt.... Hij blinkt wel
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
13 jul 2009 16:14 |
|
|
Wimpie77
|
Maar die zetten al hun onzin elke keer weer in hun eigen topic en beginnen niet elke keer een nieuwe... Gepoetste Porsches topic: viewtopic.php?f=1&t=19531&hilit=gepoetste+porsche
_________________________________________ * * *
|
13 jul 2009 16:17 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wimpie for President!Daar (b)lijk je tenslotte weinig hersencellen voor nodig te hebben toch?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 jul 2009 22:18 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Excuses, mijn photo-emmer account is overbelast..........na de 26e staan ze er weer, ik moet het ook niet meer via de gratis manier willen doen
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
14 jul 2009 0:49 |
|
|
Wimpie77
|
President One Cell Wimpie Barack! Klinkt goed! BartCCC gaat zijn best doen! En de rest ook...
_________________________________________ * * *
|
14 jul 2009 11:40 |
|
|
RRW
BoxsterCannes
|
ik heb 'm afgelopen weekend in de SwissVax gezet, volgens mij is er geen betere wax.
_________________________________________ 'Veni, vidi, en geniet'
|
14 jul 2009 22:21 |
|
|