Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Re: Forummers stappen op hun stalen ros!!! 11 juli 10:00 uur
Veel plezier, mannen! De volgende keer een asfaltfietsparcours organiseren, dan doe ik mee met de racefiets! Ik ga straks hier een rondje doen als het droog blijft. Ik ben benieuwd naar de verhalen en de foto's straks!
|
11 jul 2009 10:21 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
net fris onder de douche vandaag Radboud had een leuke route middels bolletje/pijltje uitgezet Speedy ging iets te speedy door een bocht, voorwiel hapte zand en ging voorover. Helaas was de klap op de rug iets te en kon hij de toch niet afmaken. Met een goed verzorgde catering en heeerlijk weer, kortom het was een leuke meet.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
11 jul 2009 13:42 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Was goed georganiseerd. iedereen was op tijd en met super snelle bikes met ABS en PDK. De route begon veel te zwaar maar werd gelukkig steeds minder moeilijk. Langszaam kwam het evenwicht gevoel weer terug. Bij terugkomst was er een uitgebreide picknick. Het weer heeft zeker meegeholpen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Er werden al snode plannen gemaakt om in de Eiffel iets dergelijks te gaan organiseren.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
11 jul 2009 13:52 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Ook weer thuis via de binnendoorroute, lijkt wel zwarte zaterdag op die snelwegen hier Was gezellig en leuk om een keer ander gebied te verkennen, zeker voor herhaling vatbaar! Volgende keer Track & Trace syteem mee, kunnen we elkaar sneller terugvinden. Radboud & Sigrid thanx voor organisatie en maagvulling
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
11 jul 2009 13:58 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 jul 2009 14:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 jul 2009 14:48 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
ook weer thuis gekomen met vrouw kinderen + 2 honden ik vond het een heerlijk route mooie bochten en heuveltjes en lekker veel los zand en boomwortels altijd gevaarlijk he. dit is voor herhaling vatbaar, mooi man. er zijn er maar 3 gevallen valt mee toch. radboud en sigrid en andere bedankt.
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
11 jul 2009 14:51 |
|
|
Yellowbird
|
Het was leuk en is zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor de catering en iedereen bedankt voor de gezelligheid!
|
11 jul 2009 14:52 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
leuke fotoos
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
11 jul 2009 14:57 |
|
|
horn
PF #57
|
zat nog even te twijfelen om mijn atb uit de schuur te halen en ook naar Lage Vuursche te vertrekken. Nu ik al die helmen, zeemleren kruizen en fietsschoenen zie, ben ik blij dat ik lekker thuis ben gebleven. Picknick ziet er dan wel weer uit als iets dat ik had kunnen volhouden
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jul 2009 14:59 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: Forummers stappen op hun stalen ros!!! The Aftermath
Tjongejongejonge... Dat viel niet mee (letterlijk en figuurlijk ) Het begon best lekker, maar met m'n aanzienlijk smallere cyclocross-bandjes was de zanderige ondergrond op sommige plaatsen niet echt fijn fietsen. Over de kop (volgens sommigen best sierlijk), niet hard, maar toch... De eerste meters na de val leek het best wel te gaan, maar na een metertje of 100 op de fiets begon m'n onderrug toch wel op te spelen. Niettemin vond ik het erg leuk om mee te doen en om aan deel te nemen! Ik heb net even een héééél lang en warm/heet bad genomen in de hoop dat m'n rug minder stijf zou worden, maar voor zover het zich nu laat aanzien heeft dat bad niet het gewenste resultaat gehad... De volgende keer leen ik wel een mtb!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
11 jul 2009 15:32 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Mooie foto's Sigrid Zo'n fietsshirt kleedt lekker af
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
11 jul 2009 17:12 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Alleerst eerst Radboud en sigrid bedankt was top geregeld, zowel de route als de catering Bij de volgende parcours ben ik zeker weer van de partij Vond het erg leuk.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
11 jul 2009 17:41 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Dat is een goed plan Lydia, Heb mijn hele leven wedstrijden gereden bij de Elite op de weg voor AXA en train nog steeds 5x per week!!! Dus dat moet wel lukken. Jij op de fiets??? dat had ik niet verwacht!!!! Leuk hoor. Ber.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
12 jul 2009 0:52 |
|
|
Lydia
|
Ach, ik heb wel meer onverwachte kanten aan me. Je moet ze alleen willen zien! Vroeger ook elke dag op de racefiets, en zondags wedstrijden gereden. Heb dat zo'n 25 jaar geleden voor het laatst gedaan. Racefiets toen verkocht. Heb nu een jaar hardgelopen maar is niet zo mijn ding. Dus maar een fietsje aangeschaft en weer begonnen. Bij de eerste rit sloeg de passie al weer toe!
|
12 jul 2009 9:39 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Zitten ze een beetje dit MTB topic te vervuilen met reetfietsen Als jullie op de weg gaan fietsen fiets ik ook mee! Je moet dan wel tegen het gezoem van mijn Racing Ralphs kunnen...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
12 jul 2009 9:46 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Topic vervuilen met de racefiets????????? dat is echt een belediging haha. Maar had niet verwacht dat je zo actief was op de fiets Lydia, had dit niet achter je gezocht en het verrast mij echt. Zelf mijn hele leven dagelijks op de fiets gezeten en heb ook nog veel jaren triatlons en duatlons gedaan. Na mijn rugoperatie in 2004 een paar jaar wat minder maar de laatste tijd weer met de wedstrijdsectie aan het trainen. Wat betreft die onverwachte kanten van je............................. Hoe kan ik die nu zien??????????? Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
12 jul 2009 10:08 |
|
|
Lydia
|
In de topicnaam staat: stalen ros, dus je hebt gelijk. Er zit geen staal in mijn ros! Sorry! Ach en die onverwachte kanten ... dat sloeg niet op jou, Ber. Heeft iets met schoen en passen te maken ... Ik doe wel oordopjes in, Radboud. Of ik trap zo hard dat je ver genoeg achter me fietst om je niet te horen!
|
12 jul 2009 10:27 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Zeker voor herhaling vatbaar en leuke fotos sigrid en radboud
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
12 jul 2009 11:01 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Overigens heb ik deze stalenros niet op het parcours gezien Of zou die ook niet geschikt zijn geweest? Niet echt veerachtig Fiets van Sigrid of van Radboud zijn vrouw??
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 jul 2009 13:21 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Klopt, is de DD van Karin
|
12 jul 2009 13:55 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik heb jouw foto's gezien, Radboud... Was gezellig zo te zien! Mijn stalen ros heeft 240 Pk en 4 wielen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 jul 2009 21:22 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Is er belangstelling om zo'n zelfde meeting te organiseren in het BB? Bergsche Bos met als hoogste heuvel, de 40 meter hoge Dirty Hill. http://www.dirtyhill.nl/http://www.outdoorvalley.nl/http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 7&t=h&z=14
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 jul 2009 16:13 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Oiooioiiii! Dat is voor de echte enthousiasten, Barolo!
Een beetje muurklimmen wil ik wel proberen... zeker als we daarna met zijn allen wat gaan eten.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
13 jul 2009 16:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik ben er zeker bij
|
13 jul 2009 16:26 |
|
|