_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
10 jul 2009 12:42
Wimpie77
Re: TV, Movie & IMDB
drknauf schreef:
ik zit ,me al hlml te verheugen op DEZE film , lijktme vette shit klik op HD
Lijkt me ook echt een gave film... !
_________________________________________ * * *
10 jul 2009 12:53
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
horn schreef:
Traveller69 schreef:
Ben erg benieuwd naar BoB-2-The Pacific. Is natuurlijk wel een oorlog waar 'wij' weinig mee te maken hebben gehad.
Speak for yourself
horn - beide ouders WW2 in Nederlands-Indie meegemaakt, grootvader generaal bij KNIL...
oeps, sorry. Zal wel een tekort zijn in mijn opleiding (of het is gewoon te veel onderbelicht geweest).
Generaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
10 jul 2009 14:23
horn
PF #57
sorry niet nodig. was slechts bedoeld om je horizon te verbreden
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
10 jul 2009 14:30
Lydia
Dan kan ik die nog breder maken! Opa was ook KNIL-ler, heeft aan de Birmaspoorlijn gewerkt en in een Jappenkamp gezeten. Heeft nooit iets van een Japans merk in huis gehad. Kon mijn eerste auto ook niet echt waarderen, al was hij blij voor mij! Zal Harald wel bekend in de oren klinken.
10 jul 2009 15:04
horn
PF #57
Zeker, moest er gisteren nog aan denken. Zat in Rotterdam op het World Port Tournament bij de honkbalwedstrijd Nederland-Japan. Mijn ouders, evenals ik grote honkballiefhebbers, hebben altijd moeite gehad met 20 knikkende Japanners die hun pet afdoen en hun hoofden buigen voor hun coach en met de wapperende Japanse vlag. Met japanse producten hadden ze geen problemen. Oma's wilden ook geen japanse spullen in huis. Oma betaalde vaak de auto van mijn vader. Toen hij ooit een Datsun Bluebird had gekozen, moest dat van oma een andere makelij worden. Andere opa heeft martelingen in jappenkamp helaas niet overleefd. Ik denk dat als je een dergelijke oorlog niet meegemaakt hebt, je je daar geen voorstelling van kan maken. Ik ook niet. Mijn moeder heeft ooit een boek samengesteld over haar kindertijd (geboren in 1937) in een vrouwen-jappenkamp, gebaseerd op dagboeken van vrouwen in dat kamp. Was een eye-opener voor mij en erg emotioneel om te lezen. Had er geen idee van...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum