Auteur |
Bericht |
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
 Re: Was er bijna geweest (geen grap)
Ik heb een jaar in Hongkong gewoond, daar wonen redelijk veel mensen op redelijk weinig ruimte  De inwoners hebben welliswaar een hoop rare gewoontes maar van agressie heb ik er echter weinig gemerkt, niet in mijn dagelijks werk en ook niet in het uitgaansleven. Jos: sterkte met de verwerking.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
18 jul 2009 13:56 |
|
 |
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). [Ex Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023)] [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
1. dan haalde je niet snel genoeg in 2. dat kan met links inhalen ook gebeuren aangezien, zoals eerder geschreven, zo'n 75% van de mensen denken de spiegels bedoelt zijn om het haar te kammen.
|
18 jul 2009 14:04 |
|
 |
bully
|
|
18 jul 2009 14:05 |
|
 |
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Hahahaha, je moest eens weten! Maar daar ga ik hier nier over hebben! Ben je ook een Aziaat?? Of ben je een westerling die na een paar jaar denkt heel Azie te kennen incl verschillende traditie's en culturen. Maar ok, heeft er deels mee te maken maar ik doel op deze agressie/ onverdraagzaamheid. Het zal wel ergen tussen jou alles en mijn niets inzitten. Als er een direct verband was zou het in Tokyo, Hongkong of bijv. Bangkok wel een erge zooi moeten zijn en ik vind dat relatief meevallen. Agressie zit in mensen, heeft veel met testesteron te maken. Dit is een van de redenen dat vrouwen, maar ook Aziaten minder last hebben van Agressieve uitbarstingen. Alleen de kans dat agressie leidt tot problemen zou je kunnen koppelen aan de leefomgeving en dus ook de drukte. 
_________________________________________ http://www.dstt.fr
Laatst bijgewerkt door dynamic op 18 jul 2009 14:34, in totaal 2 keer bewerkt.
|
18 jul 2009 14:10 |
|
 |
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). [Ex Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023)] [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
M.b.t. de bevolkingsdichtheid deel ik de analyse van een aantal uwer volledig. Zoals Fortuyn al zei "Het is hier druk, te druk". Dat heeft niets met allochtonen of zo te maken. Ben ervan overtuigd dat de grote bevolkingsdichtheid tot veel onnodige agressie leidt. Dit gemengd met de elkaar niets gunnen mentaliteit van de gemiddelde nederlander geeft een explosief mengsel. Als ik zelf terug kom uit het buitenland valt me dat ook altijd weer op. De genoemde drie-seconden regel spreekt mij overigens ook aan. Zij het dat ik meestel toch wel tot tien tel. 
|
18 jul 2009 14:10 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Zal ook wel aan de bevolkingsdichtheid aldaar liggen? Heb zelf een tijd in Tokyo gezeten en daar is de dichtheid ruim 14x groter dan het gemiddelde in NL. Zoals Maarten ook zei, aparte gewoontes, maar echte agressie, niet gemerkt. Daar heb je blijkbaar meer ingrediënten voor nodig. 
_________________________________________ Tjolk.
Laatst bijgewerkt door Jort op 18 jul 2009 14:40, in totaal 3 keer bewerkt.
|
18 jul 2009 14:17 |
|
 |
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Ja én?? Begrijp je nu pas waar we het al die tijd over hebben?? Vermoedelijk haalde de 42-jarige man uit Grijpskerk de 65-jarige nogal abrupt in......... Nee je moet dat eerst schriftelijk aanvragen.  +1 
_________________________________________ http://www.dstt.fr
|
18 jul 2009 14:17 |
|
 |
Jos993
|
Dit "nieuws" uit Sebaldeburen is van de dag na het gebeurde (12.07). Inmiddels is door de politie onderzoek gedaan en zijn getuigen gehoord. Hoeveel weet ik niet en ik ken de inhoud van het dossier natuurlijk niet. Ik kan alleen afgaan op hetgeen getuigen mij op die zaterdag ter plekke hebben verteld wat ze gezien hadden en op de conclusies die justitie trekt uit het resultaat van het onderzoek tot nu toe. Voor Bully merk ik nog op dat het de rechter is die op basis van dat onderzoeksresultaat tot nu toe de bewaring voor 14 dagen heeft bevolen. Bully, ik bedoel dit laatste niet jippie maar zuiver ter info omdat je het een zaak van o.a. de rechter vond.
Als ik het allemaal zo lees heeft het toppic wel wat los gemaakt aan ervaringen in het verkeer. Je zou er bijna een klein boekje van kunnen drukken!
Jos993
|
18 jul 2009 18:05 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Ach ... sta ik vanmiddag op de gracht achter 'n lossende vrachtwagen te wachten .... trok er, nog voordat ik mij aan de langzaam lossers kon gaan ergeren, een fietser m'n portier open - met de mededeling dat ik daar zo handig stond ... fietser stond vervolgens achter dezelfde vrachtwagen en voor mij 
|
18 jul 2009 18:34 |
|
 |
bully
|
ik vind het terecht dat de man vastzit....ik vind een forum alleen niet een plek om dit soort zaken te bespreken zolang het onder de rechter is en een verhaal van 1 kant [ ik ben het verder totaal eens met je ] aan te horen....jantje smit effect....that's all....
|
18 jul 2009 18:36 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Heb je je laptop nog ? 
|
18 jul 2009 19:49 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... hoe anders had ik hier dan kunnen posten 
|
18 jul 2009 19:52 |
|
 |
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Ik denk ook dat door deze forumdiscussie de rechter enorm beïnvloed zal worden. Who the verrek is Jantje Smit?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
18 jul 2009 22:11 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Een of andere kleuter uit volendom die wat spulletjes kwijt is waarop zijn moeder naar SBS6 is gelopen om voor hem te gaan janken. Zoiets.
|
19 jul 2009 0:01 |
|
 |
bully
|
en nou heeft yolanthe het gedaan.....zelfs de dekbedovertrekjes had ze mee genomen...de bordjes om van te eten enz...en yolanthe heeft nog geen weerwoord kunnen voeren....allemaal de schuld van lisa en alle bmwrijders die niet opzij gaan... 
|
19 jul 2009 0:13 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
http://www.youtube.com/watch?v=z0Zhyfba7Z4Hahahaha! (even een beetje vermaak in dit trieste verhaal)
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 jul 2009 1:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
volgens mij is die Yolanthe, zeker nadat haar vader overleed, zelf helemaal niet onbemiddeld. Viel vannacht in de herhaling van dat interview met die vreselijke Evert Santegoeds... Huilmoeder: "Jan heeft jaren gespaard en zuinig geleefd en alles opzij gezet. Dat is nu in één keer verdwenen en dat doet pijn...."  Yolanthe zou voor meer dan een ton handdoeken en moltons meegenomen hebben  Ik zou mijn moeder laten opsluiten als ze dit zou doen. Vreselijk wijf...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 jul 2009 9:45 |
|
 |
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Die Yolanthe kennen we wel, enne, op dat "niveau" moet die mama dus niet zeuren. Kost gewoon een paar centen als je twee jaar met het mooiste meisje van Nederland wil.  Daar komt dat jochie nog goedkoop mee weg.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
19 jul 2009 9:57 |
|
 |
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
anders nog best dure handdoeken 
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
19 jul 2009 10:49 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Jeeetje wat een verhaal, niet normaal gewoon hoe mensen reageren in het verkeer! Helaas zelf ook al eens meegemaakt. Het gebeurde afgelopen najaar toen we naar Porschemotion Assen gingen; vlak bij Groningen kwam er een Boxster voor mij rijden, en we zijn toen samen opgereden. Het regende heel erg, je zag bijna geen hand voor ogen. TOCH vond een bestuurder van een Ford Focus ( volgens mij een licht bepimpt model - lichtblauw van kleur ) dat hij zich tussen mij en de Boxster moest persen. Met als gevolg dat ik dus met dat noodweer vol op de rem moest. Daarbij voelde ik dat de grip op de 924 erg verminderde en even was ik dus bang dat ik van de weg zou raken. Gelukkig niet gebeurd, en gewoon verder kunnen rijden. Op een gegeven moment zag ik toch nog kans die Ford bestuurder in te halen, maar nadat ik gas had gegeven week hij dus geen meter aan de kant; lekker links blijven plakken! Erg irritant allemaal...
_________________________________________ DENK HELDER
|
19 jul 2009 10:52 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Heeft ze dat echt gezegd? Dat is nl. wel grappig, want ik zou denken dat je met jaren zuinig leven en sparen als Jantje Shit wat verder komt dan een mager tonnetje... Dat mens is dus niet serieus te nemen (om maar even deze wagenwijd openstaande deur in te trappen).
|
19 jul 2009 11:25 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Vermakelijke discussies hier. Zeg verder niets.... behalve... strerkte Jos!
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
19 jul 2009 12:17 |
|
 |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
+1 
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
19 jul 2009 12:41 |
|
 |
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Wie heeft er eigenlijk de Tabbert gekregen  (past goed tussen de kunstbloemen en konijnenbontjes) Jan of Yolanthe
_________________________________________ Nie janken.
|
19 jul 2009 13:15 |
|
 |
bully
|
daar is ie mee op vakantie met z'n nieuwe liefje lisa...........zonder handdoekjes dat dan weer wel......... 
|
19 jul 2009 13:20 |
|
|