Auteur |
Bericht |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
niet helemaal nieuw meer de Fiscalist
Al weer enige tijd min of meer actief, al een paar meetings gehad maar nog nooit echt voorgesteld Sinds enige maanden is ie er dan, mijn Porsche 356 speedster rep en onze trouwauto (alleen dat weet ze nog niet ) Op de meetings heb ik al gemerkt dat het met de mensen van het PF altijd gezellig wordt, daar ga ik zeker vaker aan meedoen! Echt super dat ook de niet Porsches (want replica) volledig geaccepteerd worden! Ooit komt er een echte 911, ik ben er alleen nog niet uit welk type het zou moeten zijn. 993 vind ik erg mooi, modern om te zien maar nog wel een luchtgekoelde 964 vind ik erg mooi omdat je hier mooi de evolutie in kan zien tussen het voorgaande en het volgende model de 3.2 is aantrekkelijk want de laatste die over een paar jaren belastingvrij kan worden (tsja ik ben natuurlijk wel een fiscalist, dus als ik op de belasting kan besparen...) of wellicht een oudere uit mijn geboortejaar 1977 De speedster is iig een blijvertje (als mijn aanstaande hem ook goedkeurt...) pics:
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
Laatst bijgewerkt door de Fiscalist op 29 mei 2012 15:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 jul 2009 10:12 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Re: niet helemaal nieuw meer de Fiscalist (voorheen Bassie81)
Ik dacht ff wat zullen we nou krijgen maar Jij bent het!
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
21 jul 2009 10:25 |
|
|
horn
PF #57
|
welkom maar weer. fuchsen staan hem wonderlijk goed irl (tijdens de tunnelrun verbaasd gestaan hoe mooi het stond) plus er komt een goed geluid uit!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jul 2009 10:32 |
|
|
de Fiscalist
|
tnx, de Fuchsen horen er dan wel niet onder maar ik ben er zelf ook wel heel erg van gecharmeerd
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
21 jul 2009 10:39 |
|
|
bully
|
ik vind em helemaal top...zeker op de fuchsen...wat een eyecatcher...
|
21 jul 2009 13:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Welkom en een zéér mooie auto met dito interieur Kenteken zal je niet snel vergeten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 jul 2009 13:13 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Welkom, de Fiscalist. Een erg mooie replica. Succes met de verdere zoektocht.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 jul 2009 14:15 |
|
|
cabrio wim
|
Dan draai je die mannen daar echt een poot uit voor zo'n 340 euro per jaar. Kun je beter maar een oude fiets kopen, draag je nog voor meer dingen bij.
|
21 jul 2009 18:16 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Ik zeg het niet snel Bassie, maar als jouw aanstaande dit prachtige apparaat niet goedkeurt zou ik het omdraaien en haar geen blijvertje maken
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
21 jul 2009 18:56 |
|
|
de Fiscalist
|
Mijn schoonouders vinden hem al wel mooi, dus het zal wel loslopen We moeten alleen nog wel even uitdoktoren hoe we de hoepel erin gaan krijgen
|
21 jul 2009 21:53 |
|
|
de Fiscalist
|
vergeet ook de toekomstige kilometerheffing niet Ik vrees dat dat wat harder op gaat lopen dan de wegenbelasting (die overigens elk jaar flink wordt verhoogd om de afbouw van de bpm te financieren) Het mes snijdt aan drie kanten...
|
21 jul 2009 21:55 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik kan niet anders zeggen dan dat het een onwijs mooie wagen is
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 jul 2009 19:15 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Wow wat een wagen, prachtig! Dit moet je aanstaande toch wel goedkeuren......... (ik ben getrouwd in zo'n nep Honda 4 x 4, is jou auto toch een stuk mooier)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
22 jul 2009 19:21 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Welkom Je kan vragen om een andere jurk, maar of je daar punten meer scoort Maar vanwaar de De Fiscalist...
|
23 jul 2009 8:21 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
komt best goed met die Jurk, past bij ons in het elfje ook gewoon een beetje stouwen. Vertel haar gewoon wat het finacieel voordeel is om met de speedster te trouwen en dat je dat geld kan reserven voor je auto uuuuuhhhhhhh lees (samen iets leuks voor kan doen) Mooie aan jou speedster vind ik dat hij er net niet nieuw meer uitziet, klein barstje in de voorruit etc. Dit maakt hem juist meer Classic en daarnaast zit een mooi interieurtje in.
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
23 jul 2009 8:30 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Pracht auto Fiscalist Veel plezier ermee en met jou aanstaande natuurlijk
_________________________________________ Less is more !
|
23 jul 2009 11:36 |
|
|
de Fiscalist
|
Vanwege mijn beroep, zelfstandig belastingadviseur En dank voor het warme welkom van een 'neppert'
|
23 jul 2009 12:48 |
|
|