Auteur |
Bericht |
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Ik rook er nog eentje met hem mee! Pfffffff...81 jaar, wie bepaalt er voor ons wat goed of slecht is Dank je wel Simon
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
12 jul 2009 2:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Photomaton
Zo'n foto is nooit weg, en ze kosten maar vier voor een gulden Kijk, het lijkt (na drie minuten) en we staan er nog op, ook.
Omgekeerd natuurlijk, ik zat links en op de foto's zit ik rechts.
We zijn bruiner dan in werkelijkheid, en de schaafwond op mijn neus blitst overdreven.
Links voorop, dat ben jij. Ik kan nog niet zo goed wijs uit wat ik zie, o.a. een blikkerbril met donker glas en een baard met een snor boven regenjas. We kijken voorop, jij bovendien opzij- jij hebt de twee andere.
Ik lach, jij kijkt. Zo'n foto is nooit weg, tenslotte en wat is de moeilijkheid? Kleingeld, ooghoogte, de keuze uit witte achtergrond of donker gordijn. Kijken of het lijkt.
Simon V
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 jul 2009 8:11 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goede morgen, er is hier gisteravond in de kroeg niet veel gedronken. Daarom vanochtend: Het ophalen van mijn auto liep gisteren wat uit. De auto wilde niet starten. Uiteindelijk bleek de ruilstartmotor soms wel en soms geen contact te maken doordat er een moertje niet helemaal vast zat. voor Erwin, die op zaterdag tot 20:00 doorgewerkt heeft om mij rijdend naar huis te krijgen. Bedankt! Enfin, de cabriokap is weer gemaakt, nu moet het nog even droog worden en we kunnen weer lekker open rijden Fijne dag!
|
12 jul 2009 8:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
MoGguh ... ... denk dat de PFT-hunters wel even hoofdbrekends hebben bij het zien van deze foto .. ... ik ben vandaag lekker 'n dagje op het water ... nu even snel duimen dat de zon nog door komt
|
12 jul 2009 8:39 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh, en allen gereed voor de grote sportdag. Is toch druilerig weer, dus vandaag maar eens of de sofa gevoelige IMS Lager en mij laten bedienen.
|
12 jul 2009 9:05 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Het heeft vannacht flink geregend. Nu is het weer droog maar somber. Het onkruid schiet hier uit de grond. Ik ga straks maar eens een begin maken met het er uit halen. Kan ook wel na zo'n lekker ontbijt van Dick! Daarna Formule 1 kijken. Fijne zondag, allemaal!
|
12 jul 2009 9:21 |
|
|
JaapII
Porsche 996 mk1
-----------------------
Ex. Porsche 3.2
Porsche 964 coupé
Porsche 964 cabrio
-----------------------Noord Holland
|
Ook toevallig , ik zit vandaag ook op het water Jaap
|
12 jul 2009 9:24 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
12 jul 2009 9:36 |
|
|
Lydia
|
|
12 jul 2009 9:40 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Môge forummers,
Lekker onbijtje, minder lekker weer, dus ook maar een grande café au lait genomen. Gisteravond maar weinig bekende forummers gezien!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
12 jul 2009 10:12 |
|
|
horn
PF #57
|
"Bekende forummers dansen op het ijs..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jul 2009 11:32 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik maak er maar een brunch van... het weer is geen reden om vaart te maken en de klusjes voor vandaag zijn ook niet de leukste. Prettige zondag allemaal!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
12 jul 2009 14:03 |
|
|
Olaf
|
... was het
|
12 jul 2009 20:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Gezellig bij Leo?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 jul 2009 21:28 |
|
|
JaapII
Porsche 996 mk1
-----------------------
Ex. Porsche 3.2
Porsche 964 coupé
Porsche 964 cabrio
-----------------------Noord Holland
|
Jazeker, geweldige dag gehad, leuke groep mensen Lekker stuk gevaren, Marken en Volendam bezocht. Jammer genoeg is de foto met Leo in klederdracht is mislukt. Jaap
|
12 jul 2009 21:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Was ie z'n Schotse rok vergeten
|
12 jul 2009 22:10 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Bespaar mij de foto's
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
12 jul 2009 22:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nog 1 glas en dan naar bed! Veel liefhebbers van dit vocht zullen er niet zijn, dus 1 glas is vast genoeg.
|
12 jul 2009 23:37 |
|
|
Olaf
|
Je weet niet wat je mist
|
12 jul 2009 23:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou..laat zien dan...
|
12 jul 2009 23:43 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allen ik was gisteren niet in staat om een ontbijt te maken maar hier istie weer een heerlijk champagne ontbijt ik zal de jura ook nog maar even aanzetten werk en maukze het belooft een mooie dag te worden
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
13 jul 2009 5:43 |
|
|
Olaf
|
Ik had het tegen Jeroen MoGguh
|
13 jul 2009 7:58 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allemaal! Mooi weer hier... Ontbijt ziet er prima uit, maar ik ben niet zo van de ontbijterige.
Dagje vrij, maar het belooft toch druk te worden.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
13 jul 2009 8:08 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Laatst bijgewerkt door LeoH op 14 jul 2009 12:44, in totaal 3 keer bewerkt.
|
13 jul 2009 8:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Leo plaatst dan tenminste nog zijn echte schip en Jaap
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 13 jul 2009 11:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jul 2009 8:28 |
|
|