Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Parrot Carkit icm met Becker/Porsche radio/cd
Ik heb een orginele Porsche radio/cd speler, weet iemand of een Parrat carkit zo te monteren is? Dus de radio eruit en loskoppelen, Parrot aansluiten en monteren en radio terug plaatsen en radio-code invoeren? Of moeten er extra draden worden getrokken ed.?
Mvg, Dimitri
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 jun 2009 21:50 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: Parrot Carkit icm met Becker/Porsche radio/cd
Is gemakkelijk tussen de bestaande iso-steker aan te sluiten. Fluitje van een cent. Het kan soms nodig zijn om de oranje met de rode draad te wisselen (alleen wanneer de Parrot zijn geheugen niet vast houdt)
De enige draad die er feitelijk getrokken hoeft te worden, is die van je microfoontje.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
22 jun 2009 22:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad - plug & play ...
|
22 jun 2009 22:45 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Idd. Zelf gedaan. Parrot CK3100 + Becker Highspeed Pro. Microfoontje is het lastigste, dash moet gedeeltelijk uit elkaar om die netjes weg te werken. Oh, en bestel de telefoonconsole om je Parrot op te zetten.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 jun 2009 22:57 |
|
|
Olaf
|
Als je het microfoontje bovenop de stuur-kolom plaatst hoef je (bijna) niks van het dashboard te demonteren - en zeker in 'n Cabrio (Boxster) is dat vaak de beste plaats
|
22 jun 2009 23:01 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
thnxs voor de antwoorden, is er toevallig ook iemand die weet waar ik voor een leuke prijs een telefoonconsole kan halen? Want daar wil ik dan de parrot op bevestigen.
|
22 jul 2009 18:57 |
|
|
Harley
|
Ik heb de mijne nieuw bij de forumtechniker besteld. Maar de dealer heeft ze ook. Gebruikt (marktplaats of zo) zou ik niet doen, dan zitten er gaten in waar je ze niet wilt hebben.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 jul 2009 19:08 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
bij m`n ooms bus moest ik juist de oranje en de rode omwisselen om dat de radio z`n geheugen niet vast hield. verder vind ik het wel een hoop kastjes die je kwijt moet. ik wou hem ook in m`n 924 zetten maar weet eigenlijk niet wat ik met al die kastjes moet
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
22 jul 2009 19:14 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Heb je toevallig een mail-adres/site, Harley van die forumtechniker? Kun je PB sturen hoor Het verder monteren en aansluiten vind ik niet zo erg (als ik maar niet hoef te lassen, branden, stoppenkasten aansluiten, ed.) ..... Het uit elkaar halen van je auto geeft ook kennis van je liefje.. tenminste in mijn geval (liefje)
|
22 jul 2009 19:21 |
|
|
Olaf
|
|
22 jul 2009 19:53 |
|
|
Harley
|
|
23 jul 2009 9:55 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Super die bedoelde ik! Zal eens contact opzoeken met Renntech! Bedankt voor de tip
|
23 jul 2009 18:09 |
|
|