Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:03

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nette Boxster 2.7 uit 2003 (986 face-lift) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Nette Boxster 2.7 uit 2003 (986 face-lift)
sorry maar dit is geen buitenkansje, het zal wel uitdraaien op een inruil.

23 jul 2009 23:31
Profiel
PorscheForum Rakker
'04 Boxster 2.7
Dat mag jij vinden, zoek me anders een gelijkaardig aanbod in NL (laat ons voor het gemak rekening houden met een BPM van 3000 euri) zowel wat betreft leeftijd, km stand, opties en staat van onderhoud.
Ik wens je alvast heel veel succes!

23 jul 2009 23:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Waarom vergelijkbaar spul in NL? Ik verdiep me momenteel ook wat in de Boxster (S) maar kijk daarvoor op mobile.de. Selecteer 2003 en tot 70Kkm en je vindt tot aan 26K twee pagina's met advertenties :wink:

24 jul 2009 10:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Als de KM's kloppen dan is dit een goede koop. Als je op een koopje uitbent, dan moet jij deze laten staan en het risico nemen, dat jij voor een miskoopje gegaan bent. :wink:

24 jul 2009 10:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
'04 Boxster 2.7
Niels 9?? schreef:
Selecteer 2003 en tot 70Kkm en je vindt tot aan 26K twee pagina's met advertenties :wink:

Dan zoeken we blijkbaar op een verschillende manier want ik vind er nl. geen enkele met deze optiecombinatie (xenon, leder, einparkhilfe, 18", sitzheizung, Porsche scheckheftgepflegt) en dan hebben we het nog niet over de recente sportuitlaat, de nieuwe RMS (altijd een gok indien nog niet vernieuwd...) en het feit dat er net een onderhoud van 800 euri gepleegd is.

24 jul 2009 11:40
Profiel
PorscheForum Rakker
'04 Boxster 2.7
barolo schreef:
Als de KM's kloppen dan is dit een goede koop. Als je op een koopje uitbent, dan moet jij deze laten staan en het risico nemen, dat jij voor een miskoopje gegaan bent. :wink:

Zo is het maar net Barolo.
Wat me de voorbije weken opvalt, is hoeveel mensen nog steeds geloven dat er bij Porsche koopjes bestaan.
:!: Newsflash: koopjes bestaan niet bij Porsche. Wil je een goede, dan moet je er ook voor betalen :!:

:idea: Tip voor de cheapo's: koop gewoon een RHD Boxster bij Target, kom je er voor 12k mee weg :?

24 jul 2009 11:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Koopjes bestaan bijna niet, op een uitzondering na. Voor een goede boxster met de opties zoals Dimas omschrijft moet gewoon goed geld voor worden weg gelegd worden en dan is zijn prijs niet gek :idea:

In ieder geval suc6 met de 'korte' verkoop nog..... de volgende eigenaar zal in iedergeval veel plezier hebben aan je boxster :D

24 jul 2009 17:52
Profiel
PorscheForum Rookie
Dimas schreef:
Niels 9?? schreef:
Selecteer 2003 en tot 70Kkm en je vindt tot aan 26K twee pagina's met advertenties :wink:

Dan zoeken we blijkbaar op een verschillende manier want ik vind er nl. geen enkele met deze optiecombinatie (xenon, leder, einparkhilfe, 18", sitzheizung, Porsche scheckheftgepflegt) en dan hebben we het nog niet over de recente sportuitlaat, de nieuwe RMS (altijd een gok indien nog niet vernieuwd...) en het feit dat er net een onderhoud van 800 euri gepleegd is.

Opties boeien me ook niet geweldig moet ik zeggen dus dat ben ik met je eens. Je zal ook een erg goede en nette auto verkopen en dat mag op zich best wat kosten natuurlijk. Echter koop je bij de dealer in D ook voor dit geld (en zelfs een beetje minder) een vergelijkbare auto qua jaar, km en opties dus vandaar dat ik het niet dat koopje/buitenkansje vind :wink: Maar ik las dat ie vandaag ingeruild wordt, veel plezier met de nieuwe aanwinst!

27 jul 2009 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
'04 Boxster 2.7
fastboss schreef:
het zal wel uitdraaien op een inruil.

Niet dus.
Op het laatste nippertje verkocht (aan een kennis van een forumlid).

:ba:

27 jul 2009 15:00
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2