Auteur |
Bericht |
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Re: Bouw SUPER Speedster 2: DE OPBOUW binnen
Ik ben wel kippig maar.....het orginele stuur zit er nog in, tenminste te zien op de foto's. Dus geen slimme Frans
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
13 jul 2009 8:55 |
|
|
356_rijder
Ex Porsche 356 Speedster Replica
Ex Porsche 964 C4
Porsche 356 OUTLAW under construction.Achterveld
|
Ow dan heb ik verkeert gekeken Gijs. Goed dat jij dit opmerkt Groete
_________________________________________ HET LEVEN IS NET ALS EEN NEUS, JE MOET ELKE DAG ERUIT HALEN WAT DR IN ZIT
|
13 jul 2009 10:07 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Al weer tijdje geleden sinds het vorige bericht, maar veel en heel veel gedaan. Deurpanelen gemonteerd, zijn mooi bekleed met leer, en alles erop. De bekleder heeft het leer op dashboard geplakt, en wij de halfronde rand: Naar de bandenhandel geweest om alles uit te lijnen, ook hier weer (en onderweg) heel veel bekijks Paar pics toen hij net klaar was: Toen de spannende dag voor de RDW keuring, vroeg vertrokken naar het RDW keuringsstation. Ik was de tweede die aankwam. Eerst binnen de papierzaken geregeld, toen mocht ik naar binnen. De keurmeesters kwamen allemaal kijken hoe mooi hij was Alles was top in orde, het oude 54er kenteken is behouden Paar mooie plaatjes voordat ik met een big smile op mijn gezicht naar huis reed En moet zeggen, rijdt heerlijk na de keuring. Nog een paar kleine zaken regelen aan de auto, de motor met de twee 40mm carbs afstellen en dan flink wat testkilometers rijden voordat hij naar de nieuwe TROTSE eigenaar gaat Allemaal dank voor je berichten bij deze topic
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
24 jul 2009 21:40 |
|
|
drknauf
|
Re: Bouw SUPER Speedster 2: KLAAR EN GEKEURD!!!!!
henkie hijs prachtig geworden vette dope shit
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 jul 2009 21:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Laat me raden - RDW Nieuwegein? Ik ben deze auto vandaag tegengekomen bij Utrecht op de A27 (H'sum - Utrecht) rond half 1 vanmiddag.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jul 2009 22:01 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
|
Horn,
Yep it was me, en niet even zwaaien ofzo? of andere kant op rijden?
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
24 jul 2009 22:02 |
|
|
horn
PF #57
|
ik haalde je in toen jij op de meest rechtse baan ri A12 reed en ik op de meest linkerbaan incognito in de A4 sedan ri Breda reed. Kan ik wel gaan zwaaien, denk jij toch 'wie is die debiel in die Audi'. Ik dacht nog - coole buggy, maar waarom heeft die eikel zijn dak dicht en wel zijn ramen open...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jul 2009 22:12 |
|
|
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Prachtig Henk .......ziet er Toppie uit veel plezier nog met de test kilometers.
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
24 jul 2009 22:14 |
|
|
horn
PF #57
|
PS Stuur centerpiece staat netjes recht hoor
|
24 jul 2009 22:17 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
24 jul 2009 22:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja, maar ik Henks koppie niet... Weet je hoe laag zo'n buggydakkie is...
|
24 jul 2009 22:40 |
|
|
bully
|
...porschehenk...
|
24 jul 2009 22:41 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
|
Horn, Heb je die buien gehad/gezien??? Vond het ietsie riski om dak open te doen. Op terugweg wel gedaan En ramen eruit.... dan zie je VEEL meer dan met die textiellapjes erin
|
24 jul 2009 22:41 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Google doet wonderen...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
Laatst bijgewerkt door Erick op 24 jul 2009 23:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 jul 2009 22:48 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Dat ziet er helemaal super uit!
Ik dacht ook al RDW N'gein te herkennen, ik werk er hemelsbreed geen kilometer vanaf...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
24 jul 2009 22:57 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mooi Henk Eigenaar gaat er blij mee zijn...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
25 jul 2009 8:10 |
|
|
cabrio wim
|
Henk, prachtig werk geleverd.
|
25 jul 2009 8:33 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
25 jul 2009 8:37 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Kwijl kwijl..... mooie wagen en die kleuren zijn een perfect combi
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 jul 2009 8:49 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
erg mooi!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
25 jul 2009 10:40 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
hij is keurig geworden henk
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
25 jul 2009 12:15 |
|
|
Gunther
|
super gave auto. wat zal dat een fijn gevoel geven
_________________________________________ born to be alive
|
25 jul 2009 15:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zie hier het probleem niet. Een Speedster heeft het snelst sluitend dak (1.5 sec.), bij de hoogste snelheid (+90km/u) Voordat de eerste druppel het metaal kan raken, is hij al dicht.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
25 jul 2009 18:20 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ziet er echt schitterend uit Henk!! Ook goed te lezen dat er weer eens een is goedgekeurd. Ik was eerst wat sceptisch over dat rood op een 356 Speedster maar hij ziet er fantastisch uit.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
26 jul 2009 11:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik vind rood met creme dus geen mooie combi. Absoluut mooi gebouwde auto, maar ik vind ze in zwart, zilver, elfenbein en de felblauwe kleur van ppp dus veel mooier. Gelukkig maakt dat geen reet uit want ben ik niet de opdrachtgever...
|
26 jul 2009 11:08 |
|
|